Tässä Sara Maria laulaa baptistien telttakokouksessa
Kommentit (74)
Jos/kun on ihan oikeasti elävässä uskossa, ja kerro siitä koskaan kenellekään...
Ei kyllä ihan mene Raamatun mukaan niin, vaan kyllä sydämen uskon lisäksi puhutaan myös suun tunnustuksesta. Se ei tarkoita kuitenkaan sitä, että julistaa jokaiselle vastaan tulijalle tai on pakolla käännyttämässä.
Jos me hävetään Jeesuksen nimeä täällä maanpäällä, niin Hänkään ei tunnusta meitä Taivaan Isän edessä omikseen.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 19:32"]
Onko kukaan täällä kamalasti uskovia kritisoiva tullut ajatelleeksi sitä, että jotkut uskovat ihmiset todella kunnioittavat muiden ihmisten halua olla uskomatta ja pitävät tämän vuoksi yksityiselämänsä ja esimerkiksi julkisuus- tai työminänsä erossa asiasta? Ei se, että ihminen on uskossa, tarkoita sitä, että hän haluaa saarnata ja julistaa Jeesuksesta joka ikisessä välissä. Ihminen voi olla vahvasti uskossa, vaikkei ikinä kertoisi siitä sanaakaan kenellekään tai edes kuuluisi mihinkään uskontokuntaan...
Itse en ole uskossa, mutta olen kasvanut baptistikodissa (btw, se ei ole mikään lahko) ja sen myötä tiedän monta ihmistä, jotka ovat vahvasti uskossa, mutta eivät he ole sitä tuputtamassa jokaiselle vastaantulijalle. Miksi tämän tytön oletetaan heti olevan joku uskovainen hihhuli, jonka ainut halu on käännyttää kaikki maailman ihmiset omaan uskoonsa, kun ei hän itse ole asiasta tehnyt numeroa missään vaiheessa? Tuskin tieten tahtoen kyllä salaakaan asiaa, ei välttämättä vain halua, että häntä määritellään vain sen asian kautta, koska sillä ei ole tasan mitään merkitystä tämän asian suhteen. Antakaa ihmiset vähän armoa! :D
[/quote]
NIMENOMAAN!! :) Itse taas olen uskossa, mutta allekirjoitan tämän täysin. :)
Baptisti kuten Homer Simpsonkin. Tunnettu hihhuli.
Tais Forsbergin perheyhtye kuolla siihen, kun Sarasta tuli julkkis joka tienaa päivässä enemmän, kun tavis vuodessa.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 06:32"]
Tais Forsbergin perheyhtye kuolla siihen, kun Sarasta tuli julkkis joka tienaa päivässä enemmän, kun tavis vuodessa.
[/quote]
En tiedä tuleeko tämä yllätyksenä, mutta pelkkä Hollywoodiin muutto tai edes levytyssopimus ei vielä tarkoita sitä, että tienaisi valtavia summia rahaa. Mä en tosin pidä mitenkään mahdottomana, että Sara voisi luoda menestyksekkään uran vaikka sellainen yleensä vaatiikin paljon onnea ja hyviä kontakteja.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 06:37"]
[/quote]
En tiedä tuleeko tämä yllätyksenä, mutta pelkkä Hollywoodiin muutto tai edes levytyssopimus ei vielä tarkoita sitä, että tienaisi valtavia summia rahaa. Mä en tosin pidä mitenkään mahdottomana, että Sara voisi luoda menestyksekkään uran vaikka sellainen yleensä vaatiikin paljon onnea ja hyviä kontakteja.
[/quote]
Kyllä jotkut saavat sopimuksen kirjoittaessaan "ennakkoja". Eikö Sarakin saanut muutaman satatonnia jostain sopparista.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 06:40"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 06:37"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä jotkut saavat sopimuksen kirjoittaessaan "ennakkoja". Eikö Sarakin saanut muutaman satatonnia jostain sopparista.
[/quote]
Vuoden tavispalkka päivässä tai edes vuoden palkka kuukaudessa lienee kuitenkin aikamoista liioittelua tavallisen youtubesta ponnistavan tytön kanssa. Yleensä noi levyään valmistelevat ja biisejään kirjoittavat tuntemattomat isojen levy-yhtiöidenkään suojatit eivät hirveän leveästi elä, vaan toivovat vain että se levy ilmestyessään sitten myisi.
Sara teki silloin Amerikkaan muuttaessaan youtube-kanavan kanssa ip-lehtien rahakkaaksi kehuman sopimuksen johon kuului että hän tienaa sillä tietyn määrän rahaa, mutta siinä ei puhuttu ennakosta vaan vain siitä, että Saran tienaisi kahden vuoden sopimuksen aikana 250 000 -360 000 euroa. Varsin hyvin toki, ja varmaan kuitenkin jotain sieltä levy-yhtiöstä päälle.
No mä ihmettelinkin miksei siitä ole kuultu mitään aikaisemmin, selvis miksi.
No tuota uskonnollisuuttahan vain suuresti arvostetaan Jenkeissä ja onkin paljon yleisempää kuulua mukaan johonkin seurakunnan toimintaan. Ihan eri kuviot kuin Suomessa.
Ja vaikken itse ole tapakristityä kummallisempi yh-äiti-ihminen, arvostan kyllä henkevää ajattelua ja inhimillisten arvojen ja moraalin pohtimista pinnallisuuden vastapainoksi. Tekisi hyvää monelle tämän ajan nuorista materialistisista ja ulkonäkökeskeisistä ihmisistä pysähtyä hieman miettimään sitä omaa arvomaailmaansa ja elämäänsä, oli se sitten minkä tahansa jumalan tai pakanan nimessä tehtyä pohdintaa.
Onko missään näkynyt Saran isää? Olisko romaniverta tytössä, näyttänyt videoissakin sillä tavalla tummalta mutta tuossa videossa vasta näyttääkin. He myös kovin musikaalisia ja uskovia yleensä.
Niin, siellähän ne ei ole siitä kuulleetkaan. Vois olla samanlainen vientituote kuin nordic walking.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 07:34"]
Oi mikä hieno tilaisuus hänelle nyt on avautumassa (lähtee ulkomaille) kun voi todistaa Jumalasta ympäri maailmaa
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 11:12"]
Onko missään näkynyt Saran isää? Olisko romaniverta tytössä, näyttänyt videoissakin sillä tavalla tummalta mutta tuossa videossa vasta näyttääkin. He myös kovin musikaalisia ja uskovia yleensä.
[/quote]
Eikös isä ole ruotsalainen? Voihan se tietty romani on silti, mut en kyl usko. Uskotsä?
Eikö hän ollut uskovaisten omistamassa marketissakin töissä aiemmin?
... ja mainosmaailmaan on menossa, hmm, mitäs Jeesus tekikään temppelissä markkinamiehille!
Itseasiassa nyt kun tarkemmin ajattelee, tuo uskonnollisuus selittääkin monta asiaa... Esim. sen, miksi Sara Maria ei ole nettivideoissaan esiintynyt ollenkaan tyrkkynä, eli pukeutunut paljastavasti ja 100 kiloa meikkiä naamallaan, kuten useimmat hänen ikäisensä usein tekisivät. Ehkä se usko sitten suojaa joltain, en tiedä.
Uskovaisilla on joskus poikkeuksellisen hyvä itsetunto, niinkun just Saralla vaikuttas olevan. Mietin eka et on lesbo, kun ei yhtään keikistele eikä arastele miehiä, mut olikin sit uskovainen.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 12:11"]
Uskovaisilla on joskus poikkeuksellisen hyvä itsetunto, niinkun just Saralla vaikuttas olevan. Mietin eka et on lesbo, kun ei yhtään keikistele eikä arastele miehiä, mut olikin sit uskovainen.
[/quote]Eikö uskovainen arastele miehiä
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 12:09"]
Itseasiassa nyt kun tarkemmin ajattelee, tuo uskonnollisuus selittääkin monta asiaa... Esim. sen, miksi Sara Maria ei ole nettivideoissaan esiintynyt ollenkaan tyrkkynä, eli pukeutunut paljastavasti ja 100 kiloa meikkiä naamallaan, kuten useimmat hänen ikäisensä usein tekisivät. Ehkä se usko sitten suojaa joltain, en tiedä.
[/quote]
On kuitenkin laittanut nettiin videon, jossa "ruma muuttuu kauniiksi", kun vaan lisää meikkiä naamaan ja ottaa silmälasit pois.
Myös Yhdysvaltain entinen varapresidentti Al Gore, joka on voimakkaasti ajanut ympäristöasioita, on baptisti. Viihdepuolelta esim. näyttelijä Brad Pitt ja laulaja Tina Turner ovat baptisteja.