Pitkä A:lla alkava nimi, ei R-kirjainta
Saa olla erikoinen. Autathan nimen keksinnässä? :) Suomalainen mutta voi olla vieras ja harvinainen. TYTÖLLE
Kommentit (53)
Anastaassia
Ankeliikka
Atalmiina
Auroora
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 05:27"]
Anastaassia
Ankeliikka
Atalmiina
Auroora
[/quote] Aiai, eiR-kirjainta.. Miten olis Auloola?
Aujoola, Aulooja, Aujooja, Auwoowa...... Aunoona?
En pidä Auroorasta enkä sen muunnoksista. Amalia, Amanda, Anniina, Annika liian tavallisia, tai nuo nimet minä olen jo hokannut. Jos tämän ketjun ansiosta löytyisi erikoisempia jota en ole kuullut?
Haluan olla tietoinen kaikista vaihtoehdoista. :p
Minusta on jotenkin surullista että vanhemmat eivät keksi itse nimiä lapsilleen =(
Kun lapsi sitten joksus kysyy että miten sai nimensä, miten siihen päädyttiin, niin vanhemmat vastaa "AV-palstalta löydettiin".
Avelliina tai joku voisi olla osuva.
Avanda
Avelié
Aveline
Avexandra
Avette
Adalmiina, Ametistia, Adelaide, Avelina
Aina Amalia Anastaasia.............
Tack. Ihan kivoja tuli. Yksinoista onkin jo meillä vakavassa harkinnassa ollut. :) Av-nimetkin jo taitaa olla aika hyvin koluttuja. Mitäs muuta?
Vierailia 7, ei haluta että mikään hyvä jää huomaamatta. =) Nimi tulee kolmanneksi.
Annastiina, Annabel, Anastasia, Anette, Adessa, Anessa, Adeliina, Anneliina, Alviina, Anniken, Alisia, Alissa, Alessia, Alexia, Amina, Amilla, Amelika, Amelina, Akasia, Adabella, Akuliina
Kuulostaako Annabella hassulta suomalaisittain lausuen? Se on aika ihana
Kuinka pitkä? Haetko suomalaista nimeä?
Anastasia
Abigail
Adeline
Avalee
Antoinette
Angelica
Angelina
Alannah
Aliisa
Antonia
Adelaide
Annelise
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 05:47"]Kuulostaako Annabella hassulta suomalaisittain lausuen? Se on aika ihana
[/quote] Annabellahan on aivan ihastuttava nimi. Ei kuulosta yhtään hassulta, itse ainakin enemmän karsastan american "anabelah" lausumistapaa. :)
Onko hakusessa "kova" nimi kuten esim. Akaasia, Armiina vai pehmeämpi Aliisa, Alessia -tyyppinen?
Huom. tarkoitin av...-alkuiset tytön nimet, ei AV palsta. :D
Pehmeää nimeä haetaan jatkoksi. Sen tarkemmin en osaa sanoa. Sellaista mikä kuulostaa hyvält. Ei turhan vierasperäisia C, X Alexandra.
Kivoja on mm. Adeline, Annabel/la, Alannah(! uusi tuttavuus), Anetta ja Alessa.
Adelaide on myös kiva, mutta menee ehkä hiukan vaikeaksi suussa. :)
Kiitos jo tulleille ihanille nimille!
Miten olisi Aleksiina, meneekö liian maskuliiniseksi? Alene, onko jo liian lyhyt? Entäs oletko kokeillut soveltaa lyhyempiä A-nimiä yhdistämällä, esim. Anne-Marie? Tai tekemällä ihan uusia versioita lyhyemmistä vaikkapa Ammiina tai Adaliina?
Ai niin se R.. no mutta pointti kuitenkin selvisi. :)
Amalia/Amelie
Amanda
Anniina
Annika