Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sielunkumppani tarkoittaa?Mistä tiedät että joku on

Vierailija
30.01.2014 |

sielunkumppanisi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kauan, kauan monta elämää sitten minun (meidän) sielumme jossain reinkarnaatiossa ei mennytkään kokonaisena eteenpäin vaan hajosi kahdeksi palaseksi. Nämä sielunpuolikkaat jatkoivat elämiään eteenpäin, aina pikkuisne eksyneinä ja jotain kaivaten.

Sitten lopulta, melkein keski-ikäisinä tavallisina suomalaisina ihmisinä löysimmekin sattumalta yhtäkkiä toisemme tai ehkä voi sanoa itsemme emmekä enää toisistamme/itsestämme tahdo koskaan luopua, koska vasta nyt olemme ensimmäistä kertaa elämässämme kokonaisia ja ehyitä.

Näin kertoo tarinaa minusta ja miehestään , parhaan kaverini vaimo.

Ja hän myös muuten kutsuu itseään "meidän vaimoksemme" ja miestäni "meidän mieheksemme".

Pähkähullu nainen tietenkin.

Ja aivan ihana.  Meillä on käynyt hyvä tuuri "vaimomme" suhteen :)

Vierailija
2/3 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, ihana ja hullu tarina. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kertoo löytäneensä sielunkumppanin, siksi jättäneen aviopuolisonsa. Mutta vain puolet näistä tapauksista on kyennyt elämään yhdessä. Empiirisen havaintomme mukaan.

eli kai se on jokin tuttuuden kokemus? 

Arvomme ja ajatuksemme me omaksumme mm. Lapsuudenkodistamme ja muualta, eli ne ovat opittuja. luulen, että moni sekoittaa sielunkumppanuuden siihen, että ajattelemme asioista samalla tavalla.

sanotaan,e ttä se sielunkumppani voi olla kuka tahansa, vaikka lapsi. Mutta jos puhutaan näistä romanttisista tapauksista, niin minä veikkaisin, että sielunkumppanuuden pitäisi näkyä seksissä parhaiten - koska siinä olemme sielu paljaina, jos olemme aidosti läsnä. 

kommentteja tästä ajatuksesta kellään...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi