Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oilpulling, öljypurskuttelu, on auttanut aftoihin ja muihin ienongelmiin

Vierailija
22.11.2020 |

Luin jostain oilpullingista ja ostin reilu kuukausi sitten kookosöljyä ja aloitin. Purskuttelen kaksi kertaa päivässä, kummallakin kerralla 5-10 minuuttia.
Suun limakalvot ovat tosi hyvässä kunnossa, hampaiden vihlominen loppunut kokonaan, aftoja ei ole enää ollut. Puraisen joskus syödessäni kieleen tai poskeen, mutta öljy auttaa näihin haavoihin heti. Aion jatkaa tätä. Tuntuu, että tämä tekee hyvää suulleni.

Onko teillä muilla kokemuksia tästä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun kerroit kokemuksiasi. Olen lukenut mutten ole vielä pitkäjänteisesti kokeillut. Mietin auttaisiko se jopa ikenien vetäytymiseen. Onko sinulla ap tuota ongelmaa?

Vierailija
2/6 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla parissa hampaassa ikenen vetäytymistä ja siksi vihlomista. Ei ole enää vihlonut. Siis olen tosi onnellinen tästä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut, mutta en minäkään pitkäjänteisesti. Mulle meinaa tulla oksennusrefleksi siitä, että on kauan öljyä suussa.. Haluaisin kyllä pystyä sitoutumaan asiaan ja uskon, että auttaisi itsellä mm. reikiintymiseen.

Vierailija
4/6 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oliiviöljy? Käykö tuohon?

Vierailija
5/6 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap vastauksesta. Se vielä piti kysyä että mihin hävität öljyn, biojätteeseen?

Vierailija
6/6 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aftat kertovat muustakin kuin suun ongelmasta. Taustalla useimmiten suolistoperöibrn ongelma esim hoitamaton örtyneen suolen ongelma tai keliakia tms. Paikallinen hoito auttaa paikallisesti, mutta ei poista itse ongelmaa, vaan oireet tulevat uudelleen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän