Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hemmetti, ei ihme ettei mulla ole kavereita :D

Vierailija
26.03.2014 |

Nyt siis kyse ihan kaverisuhteista. Mikähän siinä on, että aina ystävyyssuhteen alussa sekoilen ja olen niin kiusallinen että tekisi mieli myötähäpeäitkeä tuhannen Niagaran voimin.

Tapasin viime viikolla eräissä juhlissa mukavan ihmisen, jonka kanssa tuli juteltua koko ilta. Hän sitten mainitsi, että lisäile toki facebookissa, mutta unohti (?) antaa sukunimensä. :D

Minähän sitten näppäränä likkana käyn stalkkaamassa tämän ihmisen facebookista ja lisään kaverikseni.

Ajattelin olla siisti tyyppi, enkä laittanut hänelle heti viestiä, etten vaikuttaisi ihan takertuvalta hullulta.

Meni kaksi päivää eikä tästä ihmisestä kuulunut yhtään mitään, sitten vähän ikään kuin unohdin tämän tapauksen koska töissä oli paljon kiireitä.

Olin sitten ottamassa pullia uunista, kun tajusin että herrajumala, minähän stalkkauslisäsin sen X:än facebookiin monta päivää sitten. Tajusin myös, että sehän on ihan hirveän noloa, kun en ole edes sanonut mitään.

Noh, rynnin sitten nettiin ja kirjoitin tälle tyypille hillityn rennon, mukavasti typotun tervehdykseni. ("Mokka!")

Teki mieli hakata päätä näppäimistöön kun tajusin tuon, mutta en viitsinyt alkaa korjaamaan, koska hän vastasi jo.

Siinä sitten keskusteltiin niitä ja näitä, ja monen sekoiluntäytteisen tuokion (minun osaltani) saimme sovittua kahvittelut. Kokonaisuudessaan keskustelu oli hyvin kiusallinen ja hän onnistui väärinymmärtämään minut kolme kertaa.

Nyt en uskalla puhua hänelle, koska hän luultavasti pitää minua hulluna.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet idiootti, mee takaisin demiin.

Vierailija
2/17 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi huoh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat tyypiltä, joka suu vaahdossa selittää joka paikassa ummet ja lammet. Ehkä siks ei ole kavereita?

Vierailija
4/17 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä arvelen, että ap on itse tyytyväinen omaan huolettomaan, kepeään sähläilyynsä. Onko tämä jonkinlainen tekopirteä, piilovittuileva, opettavainen tarina, miten ns. luuserikin saa ystäviä, jos vaan ei lannistu kömpelyydestään. Ei se vittu vaan niin mene, jos on mieli solmuilla.

Vierailija
5/17 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 22:11"]

Anna miehen nuolla sut ekä märäksi ja sitten vasta koitatte sitä sisään.

[/quote]

Tasi tulla väärään ketjuun? :D

[/quote]

Ihan oikeeseen ketjuun tuli...

Ja lauantaina kokeillaan peppu seksiä

Vierailija
6/17 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän "Mokkaa!" usein, ihan tarkoituksella. So what? Jos on jonkun mielestä noloa tms, sithän on. Jokainen tyylillään. En mä voi cooliksi trendiystäväksi muuttua. Huomaan kyllä, että käyttäydyn eri tavalla ihmisestä riippuen. Mulla on yks ystävä (?), jota en meinaa jaksaa ja se tulee läpi siten, että olen hermostunut hänen seurassaan, papatan turhaa ja paljon. Jonkun toisen kanssa olen rauhallinen, nautin yhdessäolosta ja keskustelut on molemmille antoisia. Ehkä haen tällä sitä, että kaverisuhteita on monenlaisia. Kaikista ei voi tulla sydänystäviä.

Vierailija
7/17 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mulle ei ihan avautunut tää viesti...

Vierailija
8/17 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiat ap!

t: kaveriton

Vierailija
9/17 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tuo "Mokka" kuin kutsu kahville? ;)

Vierailija
10/17 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symppistä :) ehkä tuo onkin sen mielestä vaan hauskaa... mun mielestä ainakin olis :D

Terv. Sekoilen itekli

Vierailija
11/17 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä vaikutat ihan kivalta :) ja miksei vastapuoli olisi voinut yhtähyvin tehdä aloitetta? Ystävyys on kahden kauppa!

Vierailija
12/17 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokka vois olla uusi hauska tervehdys! Voisin alkaa käyttää :D

Ei minullakaan ole paljon kavereita...

Vierailija
13/17 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Oot olevinasi kovi tekohauska..

Vierailija
14/17 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Oot olevinasi kovi tekohauska..

Vierailija
15/17 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin! Oli totta eli ei niin hyvin kirjotettu ja hauska tarina. Jos et saa ystävää, niin ehkä voisit alkaa kirjoittamaan pakinoita. :D

Vierailija
16/17 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis. Tutustuitte, lisäsit kaveriksi ja entäs sitten? Mitä tossa oli noloa. Ei jummarraa

Vierailija
17/17 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 22:11"]

Anna miehen nuolla sut ekä märäksi ja sitten vasta koitatte sitä sisään.

[/quote]

Tasi tulla väärään ketjuun? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi