Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et halua seksiä, jos olet suhteessa? Mikä siinä seksissä inhottaa?

Vierailija
22.11.2020 |

Miksi alun perinkään päädyit suhteeseen?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa laittaa jykevää ja suonikasta munaa haisevaan ja limaiseen vaginaan.

Vierailija
2/62 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parisuhdetta tarvita siihen, että voi harrastaa seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko ja tuo viimeinen kysymys ei nyt oikeen mahdollista lyhyttä ja napakkaa vastausta.

Nuorena seksi maittoi, nyt keski-iässä se tuntuu turhalta, hikiseltä ährästämiseltä, jonka palkkio on suhteettoman pieni vaivaan nähden ja jää usein tulematta. Etenkin kun haluan ähräämisen olevan mahdollisimman nopeasti ohi. Onneksi on suhteessa muitakin ulottuvuuksia kuin se hikisten ihojen yhteen hakkaaminen.

Vierailija
4/62 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suhteessa ei ole läheisyyttä (alun perin oli). En halua kylmää välinpitämätöntä seksiä, yhtä hyvin voisin olla prostituoitu.

Vierailija
5/62 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla seksiä päivittäin Fleshlightin kanssa.

Vierailija
6/62 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa tämä. Miten seksitön suhde eroaa muista ystävyyssuhteista tai kämppissuhteista?

Vierailija
7/62 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko ja tuo viimeinen kysymys ei nyt oikeen mahdollista lyhyttä ja napakkaa vastausta.

Nuorena seksi maittoi, nyt keski-iässä se tuntuu turhalta, hikiseltä ährästämiseltä, jonka palkkio on suhteettoman pieni vaivaan nähden ja jää usein tulematta. Etenkin kun haluan ähräämisen olevan mahdollisimman nopeasti ohi. Onneksi on suhteessa muitakin ulottuvuuksia kuin se hikisten ihojen yhteen hakkaaminen.

Elil suhteessa ei ole enää sitä intohimoa mitä suhteen alussa oli? Eikö rakkaan läheisyys ole ihanaa ja haluat kokea sen läheisyyden yhdessä rakastellessa?

Vierailija
8/62 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suhteessa ei ole läheisyyttä (alun perin oli). En halua kylmää välinpitämätöntä seksiä, yhtä hyvin voisin olla prostituoitu.

Miksi edelleen olet suhteessa?

Vierailija
9/62 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei inhoita ollenkaan. Sitä on vain vaikea haluta miehen kanssa, joka on kuluneen vuoden aikana uppoutunut tuijottamaan omaan napaansa. Kaipaan syttyäkseni dynaamista, sivistynyttä ja keskustelutaitoista miestä. Nykyinen ole ei tätä ja siksi suhde on muuttunut seksittömäksi. Olkaa huoleti, en katsele tätä pitkään.

Vierailija
10/62 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kämppissuhde ei ole parisuhde. 

Vierailija
11/62 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti olet löytänyt puolison, joka ajattelee samalla tavalla. Seksi on luonnollinen osa parisuhdetta. Se on intohimoa sekä rakkauden ja  kiintymyksen osoitus. 

Vierailija
12/62 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?

Minulle parisuhde on juurikin sitä läheisyyttä ja seksiä. Mihin sitä parisuhdetta muuten tarvitsee?

Ei kiinnosta taloudelliset kämppissuhteet. 

Vierailija
13/62 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommasin puolison vain elättäjäksi.

Vierailija
14/62 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä kumppanissa inhottaa niin, ettei halua hänen kanssaan ihanaa läheisyyttä? 

Vierailija
15/62 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttomuus on monisyinen juttu, jota haluton ei välttämättä itsekään ymmärrä. Esim. Parisuhdeongelmat, väsymys, stressi, uniongelmat, hormonit, epävarmuus omasta kehosta jne. vaikuttaa.

Vierailija
16/62 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vemputtaa pokelle jatkuvasti ja kyttää pimpoja. Tekee muuten miehen niin vastenmieliseks, reilusti keskiikänen ukko vahtaa nuoria naisia.

En millään pysty haluta tommosta tapausta.

Vierailija
17/62 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vemputtaa pokelle jatkuvasti ja kyttää pimpoja. Tekee muuten miehen niin vastenmieliseks, reilusti keskiikänen ukko vahtaa nuoria naisia.

En millään pysty haluta tommosta tapausta.

Miksi olen tuollaisen vemputtajan kanssa yhdessä?

Vierailija
18/62 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä kumppanissa inhottaa niin, ettei halua hänen kanssaan ihanaa läheisyyttä? 

Tätä asiaa olenin pohtinut viime aikoina ihan tosissani. Ennen niin ihana mies on vuosien saatossa muuttunut itsekkääksi seksin suhteen. Seksinon ainoastaan hänen tarpeiden täyttämistä ja tyydyttämistä. Olo on kuin olisi maksullinen tai pumpattava barbara. Enää ei seksi maistu. Miksi haluaisin jotain josta jää vain kylmä ja käytetty olo? Ja erota en tällä hetkellä voi koska lapsemme todella sairas ja tarvitsee nyt kaikkia eikä muutoksia. Joten näillä mennään mitä on tarjolla. En kaipaisikaan mitään niin paljon kuin sitä? Että joku pitäisi hyvänä välillä. Saisi voimia jaksaa paremmin.

Vierailija
19/62 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei enää kiinnosta juurikaan suuseksin antaminen eikä suuremmalti ole merkitystä silläkään saanko orgasmia. Kyllä seksin jälkeen toteaa minun olevan varmaan pettynyt, mutta siihen se jää.

Seksi nykyään on pääosin sitä, että minä runkkaan tai otan suihin ja ratsastan yrittäen saada itsenikin kiihottumaan ja laukeamaan, yleensä siinä onnistumatta seksin päättyessä miehen laukeamiseen. Toinen vaihtoehto on takaapäin jolloin mies joskus kuivaa klitorista hankaa, seksi loppuu tässäkin melkein järjestäin miehen laukeamiseen ja minä jään ilman.

Vaikka olenkin oppinut laukeamaan yhdynnässä onnistun siinä vain satunnaisesti ja nykyään siitä vielä vaikeampaa tekee se, että mieleen puskee orgasmin lähetessä ajatus, että nyt on kiire jos en halua jäädä ilman ja seksi loppuu taas juuri ennen laukeamistani, ajatukset saa orgasmin pakenemaan.

Joka päivä monta kertaa ajatukset pyörii seksissä, tekee mieli tosi kovin ja tuntuu, että on jo fyysisiä puutosoireita, mutta sitten miehen ollessa saatavilla halut häviää ja tilalle tulee se pettymyksen ja merkityksettömyyden tunne jonka saan seksin loputtua. Olen tämän takia muutaman kerran jo torjunut mieheni vedoten väsymykseen.

Kaipaan todella paljon suuseksiä ja vaikka onnistuisin laukeamaan joskus harvoin seksissä kaipaan silti suuseksiä. Näen jo unia siitä että saan suuseksiä ja se vaan lisää kaipuuta.

Kertaakaan en ole ajatellut pettäväni saadakseni huomioivampaa seksiä vaan kaipaan nimenomaan rakkaan mieheni kosketusta ja sitä tunnetta, että minulla on merkitystä.

Vierailija
20/62 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä ei enää kiinnosta juurikaan suuseksin antaminen eikä suuremmalti ole merkitystä silläkään saanko orgasmia. Kyllä seksin jälkeen toteaa minun olevan varmaan pettynyt, mutta siihen se jää.

Seksi nykyään on pääosin sitä, että minä runkkaan tai otan suihin ja ratsastan yrittäen saada itsenikin kiihottumaan ja laukeamaan, yleensä siinä onnistumatta seksin päättyessä miehen laukeamiseen. Toinen vaihtoehto on takaapäin jolloin mies joskus kuivaa klitorista hankaa, seksi loppuu tässäkin melkein järjestäin miehen laukeamiseen ja minä jään ilman.

Vaikka olenkin oppinut laukeamaan yhdynnässä onnistun siinä vain satunnaisesti ja nykyään siitä vielä vaikeampaa tekee se, että mieleen puskee orgasmin lähetessä ajatus, että nyt on kiire jos en halua jäädä ilman ja seksi loppuu taas juuri ennen laukeamistani, ajatukset saa orgasmin pakenemaan.

Joka päivä monta kertaa ajatukset pyörii seksissä, tekee mieli tosi kovin ja tuntuu, että on jo fyysisiä puutosoireita, mutta sitten miehen ollessa saatavilla halut häviää ja tilalle tulee se pettymyksen ja merkityksettömyyden tunne jonka saan seksin loputtua. Olen tämän takia muutaman kerran jo torjunut mieheni vedoten väsymykseen.

Kaipaan todella paljon suuseksiä ja vaikka onnistuisin laukeamaan joskus harvoin seksissä kaipaan silti suuseksiä. Näen jo unia siitä että saan suuseksiä ja se vaan lisää kaipuuta.

Kertaakaan en ole ajatellut pettäväni saadakseni huomioivampaa seksiä vaan kaipaan nimenomaan rakkaan mieheni kosketusta ja sitä tunnetta, että minulla on merkitystä.

Taas tulin surulliseksi. Etkö voisi antaa miehesi lukea em. tekstin? naisen täytyy näköjään vaatia mieheltä ensin orgasmi ennenkuin antaa miehelle, jos siis muu ei auta.

Tosi turhaa tuollainen, aina ja aina vaan. Zemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän