Paljonko käyttötililläsi on rahaa tällä hetkellä?
Kommentit (98)
130e omalla ja n. 20000e miehen tilillä :)
39e, tänään käyty kaupassa ja maksettu laskuja. Ensi viikolla palkkapäivä, ei ongelmaa.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 22:52"]Hei te raharikkaat immeiset! Auttakaa useaan paikkaan velkaa olevaa perhettä ja lainatkaa 18000e, jolla kuittaisimme kaikki velkamme. Maksan viidessä vuodessa korkojen kera takaisin, tarkemmin ottaen 350e kuussa, joten teet yhteensä 3000e puhdasta voittoa. Vakitulot on.
T: epätoivoinen perhe
[/quote]
Mene kuule töihin! Kovalla työllä me ollaan ne rahat saatu, eikä kotona istumalla ja valittamalla. Itse tein kovasti töitä ja pidin kulutuksen miniminä kuten nyt, niin kyllä sitä rahaa tulee säästettyä. Ei joka asiaa pidä ostaa mitä naapurillakin on. Ja siksi toisekseen esim minä en ole pitänyt lomia vuosina 2005-2010 ollenkaan, vaan olen lomatkin tehnyt töitä, joten rahaa on tullut.
[/quote]
Olet kaikkien aikojen sankari. Ja vakitulot on...
[/quote]
3250€/kk.
Jotain 17 000€ on käyttötilillä nyt.
Hei monellahan menee täällä tosi kivasti! :) tällä pienyrittäjällä ei taida olla käyttötilillään kuin 3euroa. En kyllä juuri koskaan pidä käyttötililläni yli sataa euroa. Eipähän tule tuhlailtua.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 23:29"]39e, tänään käyty kaupassa ja maksettu laskuja. Ensi viikolla palkkapäivä, ei ongelmaa.
[/quote]
Miksi tää sai alapeukun? :D
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 23:29"]39e, tänään käyty kaupassa ja maksettu laskuja. Ensi viikolla palkkapäivä, ei ongelmaa.
[/quote]
Miksi tää sai alapeukun? :D
Kauhean isoja summia ihmiset pitävät käyttötilillä, itse siirrän kaikki "ylimääräiset" aina heti vähintään säästötilille tai sijoituksiin. Meinasin vastata, että vajaa 100€, mutta korjaan 2550€, kun näköjään tänään oli tullut rahaa tilille.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 22:52"]Hei te raharikkaat immeiset! Auttakaa useaan paikkaan velkaa olevaa perhettä ja lainatkaa 18000e, jolla kuittaisimme kaikki velkamme. Maksan viidessä vuodessa korkojen kera takaisin, tarkemmin ottaen 350e kuussa, joten teet yhteensä 3000e puhdasta voittoa. Vakitulot on.
T: epätoivoinen perhe
[/quote]
Mene kuule töihin! Kovalla työllä me ollaan ne rahat saatu, eikä kotona istumalla ja valittamalla. Itse tein kovasti töitä ja pidin kulutuksen miniminä kuten nyt, niin kyllä sitä rahaa tulee säästettyä. Ei joka asiaa pidä ostaa mitä naapurillakin on. Ja siksi toisekseen esim minä en ole pitänyt lomia vuosina 2005-2010 ollenkaan, vaan olen lomatkin tehnyt töitä, joten rahaa on tullut.
[/quote]
Olet kaikkien aikojen sankari. Ja vakitulot on...
[/quote]
3250€/kk.
[/quote]
Niin ja käyttötilillä minulla on tällä hetkellä vaan 1800€, säästötilillä vaan 38 000€ ja kotona säästöpossussa 2000€ huutiksessa ja torilla myymistäni kamoista.
300 euroa. Pidän siellä vain kuukauden käyttörahan.
Noin 110 eur.
Juuri tänään siirsin säästötililtä satasen, jotta pärjään vkl yli (pitää tankata ja ostaa uusi pyykkiteline kun vanhasta katkesi toinenkin jalka ja ruokakaapit on tyhjät). Tilipäivä maanantaina, jee! Säästötilillä on n. 4000 eur.
Palkka on aika hyvä, mutta olen myös hyvä tuhlaamaan. Ostin sohvan ja se maksaa 1300eur, varasin juuri luottokortilla 2 hengelle lentoliput kevätlomalle (no joo, budjettiloma, yht 180eur), uusi sänky pitäisi ostaa (edellinen n. 10v vanha ja kierätänyt 3 ihmisellä ennen minua..), samoin nojatuoli ja rahi koska niitä ei ole, haaveilen silmien laserleikkauksesta ja kulmakarvojen kestopigmentoinnista, lyhennän lainojani (asunto- ja opintolaina) tilipäivänä taas reilulla tonnilla koska ei ole aikomustakaan tätä loukkoa maksaa 20 vuotta, uuden kevättakin haluaisin ja olisi kiva käydä kaverin luona Helsingissä kun ei olla nähty uuden vuoden jälkeen ja ensi kuussa alkaa uusi työ jolloin bensaan meneekin n. 500-600eur/kk, kissa tarvitsisi kunnon kiipeilypuun tuon nykyisen tilalle ja se pitää rokottaa ja ai niin, kissahoitola muistettava varata kevätloman ajaksi ja kämpän seinillä ei ole vieläkään 2v jälkeen taulun taulua ja kai se autoverokin taas kohta tulee maksettavaksi ja...Saisin ihan helposti palamaan kymppitonnin kuussa.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 21:53"]Käyttötilillä siis,ei säästötilillä :-) ?
[/quote]
Noin 8000 euroa
0,01e. Onneks miehelle tulee ylihuomenna 20e niin päästään kauppaan. Työmarkkinatuet tulee alkukuusta, niillä sitten taas elelee sen pari viikkoa.. Tällasta tää on joka kuukausi. Ostetaan luomua, sisäfilettä, lohta, rutkasti kasviksia ym luksusta, käydään kahviloissa ja vuokrataan leffoja. Loppukuu köyhäillään. Mutta oma valinta, ei valiteta. Jospa tää tästä muuttuis kun sais töitä! Terveisin ad/hd-pariskunta, työtön ja sairaseläkeläinen aka yhteiskunnan mätäpaiseet :----)
1178,67 €. Palkka tuli viime torstaina ja tosta maksettu vuokra, sähkö ja puhelin. Ja viikon ruuat.
Jätin sinne n. 3200 e tänään laskujen maksun ja säästösiirtojen jälkeen.
Omalla 300e, yhteisellä jotain 500e.
N 450e. Maksettu on jo asuntolaina, opintolaina, kuukausittainen säästötilille menevä summa ja kuluvan "kauden" kaikki laskut sekä yllättäen ilmaantuneet lääkäri/lääkemenot (lähemmäs satasen). Ja palkkapäivään on n kolme viikkoa, eli tuo on lähinnä ruokaan/päivittäistavaroihin/muihin ostoihin... Ihan hyvin riittää, etenkin kun miehellä on suunnilleen saman verran, eli siitä jää 300e/viikko kahdelle hengelle. Raaskii vaikka käydä katsomassa intersportin alea viikonloppuna :)