Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

koiraa vailla

Vierailija
26.03.2014 |

Mistä etsiä koirien myynti ilmoituksia? Sekarotuista koti koiraa kaipailen.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 18:26"]

Oma löytyi Keltaisen Pörssin sivuilta. Mutta kadun todella paljon että otin pennun. Seuraavaksi otan jonkun kotia tarvitsevan kierrätyskoiran. Tulen niin surulliseksi niistä ilmoituksista joissa "1-v poikakoira etsii kotia pitovaikeuksien/allergian/yllättävän elämänmuutoksen/muuton/omistajan alkoholiongelman vuoksi". Sen tietää tasan että koira on otettu, se ei ollutkaan Lassie ja sit ei jaksa huolehtia ja omaisuusvahingot kismittää. Olen satavarma että oma koirani olisi jonkun muun käsissä ollut tuollainen "1-v. poikakoira etsii kotia" -tapaus. :(

[/quote]

Pisteet sulle! Ihan samaa olen ajatellut. Sydäntä raastaa ne kierrätykseen annettavat nuoret koirat pitovaikeuksien vuoksi =(. Toisten ihmisten vaan ei tulisi ottaa tanssihiirtäkään.

Vierailija
2/26 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi ja apula on hyviä paikkoja!! Sieltä löytyy kaikelaisia turreja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita googleen haku "myydään koiranpentuja". Varaudu maksamaan lähes tonni sekarotuisestakin koirasta. Ne jotka myyvät parilla sadalla ovat todennäköisesti huijareita ethä heiltä saa koiraa koskaan. Tai jos saat, niin erittäin sairaan yksilön.

Vierailija
4/26 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma löytyi Keltaisen Pörssin sivuilta. Mutta kadun todella paljon että otin pennun. Seuraavaksi otan jonkun kotia tarvitsevan kierrätyskoiran. Tulen niin surulliseksi niistä ilmoituksista joissa "1-v poikakoira etsii kotia pitovaikeuksien/allergian/yllättävän elämänmuutoksen/muuton/omistajan alkoholiongelman vuoksi". Sen tietää tasan että koira on otettu, se ei ollutkaan Lassie ja sit ei jaksa huolehtia ja omaisuusvahingot kismittää. Olen satavarma että oma koirani olisi jonkun muun käsissä ollut tuollainen "1-v. poikakoira etsii kotia" -tapaus. :(

Vierailija
5/26 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 18:24"]

Laita googleen haku "myydään koiranpentuja". Varaudu maksamaan lähes tonni sekarotuisestakin koirasta. Ne jotka myyvät parilla sadalla ovat todennäköisesti huijareita ethä heiltä saa koiraa koskaan. Tai jos saat, niin erittäin sairaan yksilön.

[/quote]

No hyvähän se on katsoa mistä koiransa ottaa, mutta ei hinta vielä ole huijarin merkki. Oman seropin sain 250e, tutustuin pariskuntaan joka pentuja myi ja kävin emääkin katsomassa. Lääkärissä käytettiin kasvattajan toimesta jne. Ihan vain halusivat vahinkopennut pois jaloista muuton vuoksi, siksi hinta ei ollut iso.

Vierailija
6/26 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ KUUNTELE NOITA..Hinnalla ei ole väliä piste. Jotkut jopa antavat ilmaiseksi pentuja, esim kun on sattunut ei toivottu pentue. Pidät vain huolen siitä että EMÄ TAI ISÄ on nähtävillä!!

Vierailija
7/26 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ KUUNTELE NOITA..Hinnalla ei ole väliä piste. Jotkut jopa antavat ilmaiseksi pentuja, esim kun on sattunut ei toivottu pentue. Pidät vain huolen siitä että EMÄ TAI ISÄ on nähtävillä!!

Vierailija
8/26 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torilla olen kahteen eri ilmoitukseen laittanut sähköpostilla tietoa meidän perheestä ja olosuhteista mihin koira pääsisi. Sähköpostin jälkeen on myyjältä tullut uusi missä kysytään meidän numeroita ja lupaus soitosta. Näitä soittoja ei ole vieläkään tullut. Miksi pyydetään numeroa jos ei ole aikomustakaan soittaa?

Olen menettänyt uskoni saada koira ainakaan torin kautta.

AP

Vierailija
9/26 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen Pirkanmaalta. Voitko kertoa koirasta? Uros vai narttu? Ikä? Rodut? Edellinen koira oli narttu saksanpaimenkoira mix.

AP

Vierailija
10/26 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläinsuojeluyhdistys

Vierailija
11/26 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen koira olisi tarjolla? Ja missäpäin?

AP

Vierailija
12/26 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 18:14"]

[/quote]

Suomi 24 Tori.

Vierailija
13/26 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 07:19"]

[/quote]

Suomi 24 Tori.

esm.      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12115551

[/quote]

Vierailija
14/26 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 07:23"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 07:19"]

[/quote]

Suomi 24 Tori.

esm.      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12115551

[/quote]

[/quote]

No HUh Huh.

Vierailija
15/26 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.pesu.org/index.php/kodittomat-elaeimet/koirat  Tuossa on pirkanmaan eläinsuojeluyhdistyksen sivut. Tutustu ap niihin ja voit varmasti laittaa sinne sähköpostia/ soittaa ja kertoa että millaista koiraa etsit. Heillä voi olla sijaiskodeissakin kotia etsiviä koiria. 

Vierailija
16/26 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rescue-koira luotettavalta yhdistykselta kuten esim. Viipurinkoirat, Espanjankoirat, Pelastetaan Koirat, Kulkurit. Suositteken lämpimästi. Yhdistykseltä saa tukea myös jos jotain ongelmia ilmenee ja jos koira jostain syystä ei voi jäädä perheeseen, ydistys ottaa koiran takaisin ja etsii sille uuden kodin.

Vierailija
17/26 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan missään tapauksessa osta pentutehtailupentua, koska mahdollistat kammottavan eläinrääkkäyksen sillä tavoin.  Ohessa SEYn ohjeet pentutehtailijan tunnistamiseksi:
http://www.sey.fi/elaintietoa/lemmikkielaimet/pysayta_pentutehdas!_-kampanja

Vierailija
18/26 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 23:06"]

Tahtoisin sekarotuisen nuoren koiran.

AP

[/quote]

Täältä löytyy, mutta et varmaan viitsi kertoa tarkemmin suuntaa, saati sitten paikkakuntaa. Mutta laita itse oma ilmoituksesi vaikka Tori.fi-sivulle.

Vierailija
19/26 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 18:24"]

[/quote]

No ei kukaan ole vaatinut sekarotuisesta tonnia, älähän nyt liitoittele. Itse maksaisin muutaman satasen, en roitukoirastakaan maksa tonnia. Tärkeintä on se tunne, mikä tulee kun pennun/koiran näkee. Se hyvä fiilis että tuo on mun. Kuka mitäkin haluu, mä ottaisin koiratarpeessani ihan ouhtaan tai sekarotuisen, joka viimeinen taitaa olla järkevin jos ei halua sairasta yksilöä.

Vierailija
20/26 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen oman koiran ostin keltaisen pörssin ilmoituksella. Nyt se on täynnä jotain epämääräistä tekstiä sisältäviä ilmoituksia massa postauksella. Apulaa

ja toria on tullut selattu ahkeraan. Ajattelin että täällä tiedetään, jos on vielä joku vastaava paikka.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi