Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvat virtsatietulehdusoireet

Vierailija
08.06.2025 |

Moi. Löytyykö muita, joilla on ollut jatkuvia virtsatietulehdusoireita ja virtsan haju muuttunut? Jatkunut vuosia, mutta nyt 24/7 enemmän tai vähemmän päällä kuukausien ajan. 

Onko vastaava tilanne jollakulla johtunut jostain muusta kuin pissatulehduksesta? En tiedä haluanko pelkän pissatulehduksen vuoksi mennä lääkäriin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla johtuu estrogeenin puutteesta. Kannattaa ottaa kahden viikon Vagifem-kuuri heti alkuun. Estrogeenin puute vaikuttaa virtsaputken soluihin surkastuttavasti. Siten ne kutistuvat ja bakteerien on helppoa kiivetä virtsateihin. Vagifem-kuuri sen jälkeen kaksi kertaa viikossa tapahtuva säännöllinen käyttö pitää estrogeenitason kunnossa ja virtsaputkioireet paremmin kunnossa. Se tavallaan turvottaa solut entiselleen. Mikään muu valmiste kuin Vagifem tai vastaava ei saa aikaan samanlaista efektiä. 

Vierailija
2/11 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kunnon antibiootit gynekologilta. Myöhemmin tein sp-testit. Niitä ei löytynyt, mutta jokin luonnollinen, mutta pissatulehduksia aiheuttava bakteerikanta oli päässyt lisääntymään. Varhainen menopaussi päällä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samaa, ja ikää vasta 30v...

Vierailija
4/11 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellakaan mikään "pelkkä virtsatietulehdus" jos se on jatkuvasti päällä. Ilman muuta lääkäriin. Miten olet tulehdukset tähän asti hoitanut? Eihän antibiootteja ilman lääkäriä saa.

Vierailija
5/11 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla seksipartneri jonka mikrobisto ei sovi? Mulla oli joskus ja se oli painajaista

Vierailija
6/11 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kroonistunut bakteerivaginoosi, eli eri röörissä ongelma. Sain vuodeksi kanssa Vagifem reseptin ja rinnalle jonkin toisen valmisteen. Oli minulla parit vti:tkin siinä. Kyllä tuli parisuhde kalliiksi, varmaan sadoissa ehkä tuhannessakin euroissa on lääkärit ja lääkkeet yhteensä.

Vierailija
7/11 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja oli myös antibioottikierre joka ei auttanut mitään. Tulehdus laantui, mutta oireet palasivat aina.

Ongelman juurisyy oli nestehukka. Nykyään osaan juoda tarpeeksi muutenkin, mutta vielä kun tässä oli haasteita, niin välittömästi oireiden alkaessa litra vettä kitusiin ja tunnin sisään toinen. Siitä sitten vaan tasailemaan.

Niin joo ja pidä vierasesineet ja myrkyt kaukana paikoistasi. Mm. pippelit ja spermat.

Vierailija
8/11 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ja oli myös antibioottikierre joka ei auttanut mitään. Tulehdus laantui, mutta oireet palasivat aina.

Ongelman juurisyy oli nestehukka. Nykyään osaan juoda tarpeeksi muutenkin, mutta vielä kun tässä oli haasteita, niin välittömästi oireiden alkaessa litra vettä kitusiin ja tunnin sisään toinen. Siitä sitten vaan tasailemaan.

Niin joo ja pidä vierasesineet ja myrkyt kaukana paikoistasi. Mm. pippelit ja spermat.

Btw minulla ei tule nykyään pissatulehdusta edes kylmällä istumisesta. Huolehtikaa nestetasapainostanne.

Vierailija
9/11 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kroonistunut bakteerivaginoosi, eli eri röörissä ongelma. Sain vuodeksi kanssa Vagifem reseptin ja rinnalle jonkin toisen valmisteen. Oli minulla parit vti:tkin siinä. Kyllä tuli parisuhde kalliiksi, varmaan sadoissa ehkä tuhannessakin euroissa on lääkärit ja lääkkeet yhteensä.

Tosiaan sperma on immunosupressantti ja sen funktio onkin tuhota vaginan bakteeritasapainoa, jotta siemen pääsisi munasolulle asti. Naisen ruumis ei tätä varsinaisesti halua.

Lopettakaa se sperma ämpäreinä toimiminen, se ei ole hyväksi terveydellenne eikä mielenterveydellenne. 

Vierailija
10/11 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todellakaan mikään "pelkkä virtsatietulehdus" jos se on jatkuvasti päällä. Ilman muuta lääkäriin. Miten olet tulehdukset tähän asti hoitanut? Eihän antibiootteja ilman lääkäriä saa.

Ja mitäpä luulet että antibiootti auttaisi krooniseen ongelmaan ylipäätään? Laskee vähäksi aikaa väkisin tulehduksen alas ja sitten ongelma palaa, sillä juurisyytä ei ole korjattu. 

Antibiootteja ei kannata syödä oikeastaan missään tilanteessa, vaan palauttaa kehon tasapaino. Ne tappavat kaiken bakteerikannan, eivät vain huonoja pöpöjä.

Vierailija
11/11 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lactobacillus Rhamnosuksen on havaittu vähentävän VTI- ja BV-episodeja. Jos haluaa päästä edullisesti, ostaa Prismasta Coopin 100 maitohappobakteeritabletin pakkauksen ja laittaa tabletin kerran vuorokaudessa emättimeen.

Jos haluaa happamoittaa alakertaa, kannattaa hankkia apteekista Vitabalansin Gynolactaa, joka sisältää maitohappoa. Maitohappo happamoittaa emättimen Ph:n ja sen pitäisi auttaa bakteerivaginoosiin. Mikäli yrittää lasta, ei ole hyvä käyttää emätintä happamoittavia tuotteita, koska siittiöt eivät selviä happamammissa oloissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi