Oletko luovuttaja vai soturi?
Itse Taistelen. Iloiseen Loppuun Asti.
Sitten juhlistan voittoni.
đ„đč
Kommentit (49)
Olen Jeesuksen lammas. Sen enempÀÀn pöhötykseen en lÀhde mukaan.
Luovuttaja olen aina ollut, ei ole ollut mitÀÀn syytÀ taistella. Heikkolahjainen, jÀlkeenjÀÀnyt patalaiska alisuoriutuja.
En luovuta ikinÀ. Taistelen kuin jÀnishousu.
En kumpikaan, olen kuin kissa, tipun aina jaloilleni ilman sen suurempia ponnisteluja.
Vierailija kirjoitti:
ĂlkÀÀ avatko noita linkkejĂ€!
MitÀ siellÀ oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tÀllÀ palstalla olisi Mode, se siivoaisi juurikin tuollaiset linkit vÀlittömÀsti pois, eikÀ jotain kirosanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tÀllÀ palstalla olisi Mode, se siivoaisi juurikin tuollaiset linkit vÀlittömÀsti pois, eikÀ jotain kirosanoja.
Oletteko tehneet ilmiantoja niistÀ?
Soturi Mimmi đ. Taistelen enimmĂ€kseen yksin. Joskus on hetkiĂ€, kun on myös hyvĂ€ luovuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tehneet ilmiantoja niistÀ?
Ollaan poliisiin kaikki
IhmisiÀhÀn on uhkatilanteessa kolmenlaisia: taistelijoita, pakenijoita ja lamautujia. YllÀttÀvÀn moni on lamautuja. Mihin lie evoluutio sillÀ pyrkinyt.
Luovuttaja. Lopulta elÀmÀssÀ kaikki on samaa virtaa. Jing ja jang.
Vierailija kirjoitti:
IhmisiÀhÀn on uhkatilanteessa kolmenlaisia: taistelijoita, pakenijoita ja lamautujia. YllÀttÀvÀn moni on lamautuja. Mihin lie evoluutio sillÀ pyrkinyt.
Jos et voi voittaa etkÀ luovuttaa, lamautuminen on se viimeinen keino. JÀÀt paikoillesi, istut ja odotat.
Ilman muuta luovuttaja, usein luovutan jo ennen kuin olen aloittanut. Olen sinnikÀs vain sellaisissa asioissa, joista ei ole minulle suurtakaan hyötyÀ.
Olin taistelija, viimeiseen asti kroonisen sairauden kourissa töissÀ, työkaverit heitti monesti kotimatkalle kun kaksinkerroin istuin työpisteellÀ ja hoin, ettÀ kyllÀ tÀÀ tÀstÀ ohi menee. NykyÀÀn ymmÀrrÀn lÀhteÀ helpommin kotiin jos siltÀ tuntuu. Kuitenkin edelleen esim kaveritreffeille menen puolivÀkisin, kun en kehtaa sanoa etten jaksa tai pysty. Parhaani mukaan yritÀn suoriutua normielÀmÀstÀ, ehkÀ sittenkin olen edelleen soturi
If you canât beat them, join them. Lamautuminen on esiaste liittymiseen.
Olen luovuttaja. En ole koskaan ymmÀrtÀnyt, miksi pitÀisi hirveÀsti taistella joidenkin asioiden puolesta. Voin ymmÀrtÀÀ tÀmÀn uskovaisilta, jotka uskovat, ettÀ elÀmÀ jatkuu kuoleman jÀlkeen, mutta miksi ateistit taistelisivat? Tai jos maailma tai oma elÀmÀ on perseestÀ, voi vain lopettaa tÀmÀn elÀmÀn ja palata siihen tÀydelliseen olemattoman tunteeseen.
Olen periksiantamaton luovuttaja. En ikinÀ taistele, vaikka mikÀ olisi. Luovutan usein jo ennen kuin mikÀÀn pÀÀtöstilanne edes tulee eteen. Jos joku haastaisi minut luovuttamisessa, hÀnen tappionsa olisi nöyryyttÀvÀ rökÀletappio. En tosin viitsisi tÀllaiseen vertailuun lÀhteÀ, mikÀ lienee tÀssÀ vaiheessa lukijalle jo selviö.