Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä oireet sinulla ennakoivat synnytystä?

Vierailija
26.03.2014 |

Eli millä oireilla synnytyksesi alkoi ja miten pitkään ensimmäisistä oireista meni itse synnytykseen?

Ja paljon raskausviikkoja oli täynnä?

Mulla meni lapsivedet kotona klo 00.00 ja lapsi syntyi seuraavana päivänä n. klo 13.30. Eli yli 13h kesti koko synnytys.

Ja raskausviikkoja oli täynnä 38+4. :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisellä kerralla ei mitään oireita ennen kuin lapsivesi meni, vauva syntyi 5 tunnin kuluttua.

Toisella kerralla ei mitään oireita ennen runsasta verenvuotoa, lapsi syntyi hätäsektiolla heti kun pääsimme sairaalaan.

Vierailija
2/5 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kohdalla alkoi säänn. supistukset myöhään illalla ja seuraavana aamupäivänä syntyi. Viikkoja joku 41+3

Tokasta meni vedet illalla. Käynnistettiin seuraavana päivänä puoli yhdeltä ja vauva syntyi puoli kolmelta. Viikkoja taisi olla 39+4.

Kolmannen kanssa oli lieviä supistuksia pitkin päivää ja ajateltiin iltaseitsemältä mennä näytille. Homma eteni yllättäin nopsaan ja vauva syntyi yhdeksältä. Meni aika lähelle laskettua aikaa, en muista.

Nyt saa nähdä, kuinka menee tämän seuraavan kanssa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pani minua. Tämä oli se ensimmäinen oire, ilmeni joskus 9 kk ennen synnytystä.

Vierailija
4/5 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni vatsa löysäksi ja sai käydä vessassa normaalia aamua/päivää useammin. Sitten supistukset voimistui. Lapsivedet tuli vasta 3varttia ennenkuin lapsi syntyi. Aikaa meni yhteensä n. 9h (huomasin herätessäni, että hieman supistelee). Rv 40 vai oliko 41. Ekassa raskaudessa/keskiraskauden keskenmenossa supisteluja oli ollut todella paljon jo useampana pv:nä, mut siinäkin toi löysä vatsa kertoi, että kohta paras lähteä sairaalaan (en sitä silloin tiennyt, äitini kertoi jälkikäteen sen enteilevän synnytystä).

Vierailija
5/5 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 40+6, eka lapsi, ei mitään ennakko-oireita. Aamulla klo 8 alkoi supistukset samantien 5 min välein, voimistuivat parissa tunnissa, klo 11.30 sairaalaan ja suoraan synnytyssaliin, vauva syntyi klo 20. Epiduraali varmaankin hidasti tuota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä