Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitbullkoirat pois!

Vierailija
25.03.2014 |

Kaikki pitbullkoirat pois!!!!!!!!! Järjestetään marsseja kaupunkien keskustoissa! Voin valmistaa kyltin, maalit ja kyltti odottavat jo! Pitbullit pois!!! minusta meinasi tulla tänään pitbullin ruokaa!!! Pitbullit ovat kauheita ja vaarallisia koiria, hyökkäävät syyttä ihan kenen tahansa kimppiin joka reviirille eksyy. Niiden pitäminen pitäisi kieltää laissa, tämäkin tapahtui keskellä vilkasliikenteistä kaupungin keskustaa. Tiedän tämän pitbullin joka kyttää ihmisiä lasin takaa ja jos lähestyy se hyökkää kimppuun ja repii kappaleiksi ihmiset ja eläimet. Vain hullu voi tälläistä rotua puolustaa, nämä ovat petoja ja niitä puolustavat ihmiset ovat myös petoja

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä ylireagoida kaikkeen mahdolliseen tietämättä asiasta yhtään mitään. Koira on aina sellainen miten se on kasvatettu. Ei pitbull ole sen erikoisempi kuin muutkaan. Jos nyt kärjistän, niin labbikset johtavat ylivoimaiseti Suomessa ihmisten purematilastoa. Pitbullejahan käyetään esim. hoivakodeissa seurakoirina koska ne ovat erittäin ihmisystävällisiä ja oppivaisia. Ota asiasta ensin selvää ennen kuin kirjoittelet tuollaista. Aiheesta läytyy kyllä netistä tarpeeksi tietoa sinulle, joka et tiedä koirista mitään. En vastaa enkä jatka tätä keskustelua sen tämän kommenttini jälkeen.

Vierailija
2/10 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oon niin samaa mieltä! Kuka edes tarvii mitään pitbulleja, rotikoita, mastiffeja ja dobermanneja?! Pelkkiä oman egon buustausjuttuja, "te muut ette näin vaikeiden koirien kanssa pärjääkään mutta minäpäs pärjään!"

Kaikki nuo tappaja rodut pitäisi lakkauttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

komppi!! Tappajakoirat pois. Osa koirien omistajista ovat varmaan vastuullista väkeä ja osaavat kouluttaa nämä haasteelliset rodut, mutta koska millään ei voida valvoa tai estää näiden rotujen päätymistä myös osaamattomiin ja piittaamattomiin käsiin, niin ne pitäisi kieltää.

Vierailija
4/10 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirviötä ei voi muutta, edes kasvatus ei auta. Kun oikein napsahtaa niin taistelija-luonne kyllä hyökkää...

Vierailija
5/10 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin te omistajat oletteko valmiita ottamaan vastuuta jos taistelukoiranne päässä kerran napsahtaa ja repii kappaleiksi toisen koiran tai ihmisen!!!!

Vierailija
6/10 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää isot ja taistelukoiriksi alunperin kehitetyt vaaralliset lajit pitäis sallia vain poliisikoiriksi, seurakoiriksi käy pikkupuudelit!

Vierailija
7/10 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sulle siis tänään tapahtui. Vähän konkretiaa kiitos vaikka periaatteessa olen samaa mieltä että vähintään pitäisi olla pakollinen kuonokoppa ihmisten ilmoilla. Vaikka ei sekään välttämättä riitä jos koira pääsee karkuun, ei noita koiria pitäisi olla ihmisten ilmoilla ollenkaan.

Vierailija
9/10 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa uutisessa pitbullin omistajat taas "kantaa vastuutaan".

"Naapuri sanoi jälkeenpäin, ettei tiennyt keitä kaksi miestä olivat ja kenen koira pitbull on. Se oli ilmeisesti vain käymässä naapuriasunnossa."

Toivottavasti meille ei koskaan vaan yhtäkkiä tule jotain ventovieraita miehiä joilla on pitbull mukana.

Vierailija
10/10 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Olin sopinut tuttavani kanssa treffit Mellunmäen metroasemalle, josta meidän piti jatkaa koirapuistoon. Kun ohitimme kaupan, pitbull hyökkäsi jostain remmi perässään, eikä omistajaa näkynyt mailla halmeilla.

Naisen mukaan kaikki tapahtui aivan hetkessä.

- Menin ihan sokkiin ja pelastin vain koirani. Siinä samassa hetkessä, kun nostin koirani turvaan vasempaan kainaloon, pitbull kävi oikeaan käteeni kiinni, hän kertaa kauhun hetkiä.

Naisen mukaan pitbullin irrottamiseen tarvittiin kolme ihmistä.

- Olin polvilleni kaatuneena, ja koira roikkui käsivarressani ja riepotteli sitä. Olin aivan sekaisin ja pelkäsin, etten selviä hengissä. Koira puri kunnes kolme ihmistä painoi sen leukaluut auki.

Nainen on kiitollinen, että paikalla olleet sivulliset reagoivat hänen avunhuutoihinsa niin nopeasti ja tulivat rohkeasti auttamaan.

- Haluan kiittää kaikkia niitä avuliaita ihmisiä, jotka heti tarttuivat toimeen ja auttoivat minua hädässä, nainen liikuttuu.

- Jos olisin ollut siinä tilanteessa yksin, en varmaan olisi edes hengissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä