Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 38-vuotias nainen ja käytän minihameita

Vierailija
06.06.2014 |

aina suurimman osan vuotta sään salliessa. En ole aikeissa lopettaa minihameiden käyttöä, vaikka kaiken maailman viralliset pukeutumisneuvojat ova laittaneet minihameiden yläikärajaksi 35-vuotta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 19 vuotta ja käytän maxi hameita.

Vierailija
2/8 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Itsekin aion käyttää lyhyitä hameita niin kauan kun omasta mielestäni näytän niissä hyvältä ja ne minusta tuntuvat soveliailta vaatekappaleilta ikäiselleni. No mitään minihameita, joissa perskannikat vilkkuisivat en kyllä käytä nytkään... Pukeudun niin kuin itsestäni hyvältä tuntuu ja arvostan kyllä kaikkia vanhempia naisia, jotka uskaltavat tehdä samoin. Joku voi tietysti sanoa, että lyhyellä hameella tekee itsestään huoran näköisen. Itse en näe lyhyttä hametta itsessään huoramaisena, joten enpä aio niistä luopua :)

Minulta ei ole koskaan lyhyistä hameista huolimatta tultu kysymään, että paljonko maksaisi suihinotto jne, joten en ole huolissani moisesta.

Nainen 25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion itsekin käyttää silloin tällöin, ellei minulle iske vaikka jäätävät suonikohjut siihen mennessä.

Vierailija
4/8 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole iästä, vaan jaloista kiinni. Minä pidän sortseja usein.

T. 52 v

Vierailija
5/8 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans on minihame, ajoin se päällä tänään pyörällä töihin (töissä vaihdan vaatteet) ja olen 37-vuotias.

Vierailija
6/8 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä käytät minarin alla?

Vierailija
7/8 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käytän, vaikka on selluliittia ja läskiä. Pistäkää silmät kiinni jos kauhistuttaa ;)

Vierailija
8/8 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lasketaan minihameeksi? Onko sille jotain "virallista" määritelmää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi