Paloi pinna miehen lasten äitin kanssa - kaduttaa
Ollaan tultu aina keskenään erinomaisesti toimeen niin lapsien äitin kuin lapsienkin (16- ja 6-vuotiaat) kanssa. Fakta on kuitenkin se, että mieheni on paska isä lapselleen. Siis ihan malliesimerkki paskasta isästä. Ovat tulleet esikoisen vanhemmiksi 16-vuotiaina, ja erosivat kun nuorempi syntyi.
Nyt mies on "ollut niin väsynyt" ettei ole jaksanut pitää yhteyttä lasten äitiin. Nuorempi itkee isin perään, vanhempi ei ole myöskään pitänyt yhteyttä. Olen sanonut miehelle että ilmoittaa itsestään jotain, mutta "ei jaksa". Ei olla normaalisti lasten äitin kanssa puhuttu tapaamisista ym, vaan poristu ihan muita mukavia. Nyt tämä lasten äiti otti ja soitti minulle, haukkui minut typeräksi pikkupilluksi (olen peräti 2v nuorempi) ja käski miettimään millaisen miehen kanssa olen perhettä perustamassa.
No, kuuntelin aikani jonka jälkeen totesin että kuule X, ymmärrän että kiukuttaa mutten voi tilanteelle mitään. Tiesitkö sinä muuten että jokaisen naisen täyttymys ei ole päästä tehtailemaan lapsia vaan joku voi olla ihan tyytyväinen elämäänsä omana aikuisena itsenään? Ja kuinka kauan mieheni on ollut paska isä? Aina? Oliskohan SUN kannattanut miettiä millaisen isän lapsillesi valitset.
Ei sanonut mitään.
No, eihän tämä olisi pahasti sanottua ellei mieheni lasten äitillä olisi vielä 3 lasta kahdelle eri miehelle, joista yksi on 10-vuotias. Yhden yön jutusta syntynyt. Ja kaksi nuorimmaista vuoden ikäerolla 2kk tuttavuudelle, jonka kanssa ovat nyt eroamassa.
Nyt kaduttaa koska tuskin hänkään on tyytyväinen elämäänsä. Ei tosiaan vastannut mitään vaan löi luurin korvaan, välit taisi olla siinä. Ikävintä lasten kannalta.
Kyllä, olemme wt, kyllä, olen tyytyväinen äitipuoli kun saan vain rusinat pullasta ja kyllä, olen vapaaehtoisesti lapseton.
Kommentit (26)
No sai, mitä kerjäsi. Anna mamman tasaantua hormoniensa kanssa ja katso tilannetta uudestaan myöhemmin...
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 14:54"]Se on äidin, ei äitin
[/quote]
Varmasti löydät muitakin kirjoitusvirheitä, siitä vain etsimään! :) lycka till!
En oikein keksi mitä sanoisin lasten äitille. Laitoin hänelle jo viestin, jossa pyysin anteeksi sanojani ja närkästymistäni. Ymmärrän ihan tosi että miehen käytös ärsyttää, ärsyttää se minuakin. En vaan voi tilanteelle mitään.
Ja miksi haluan olla miehen kanssa: rakastan häntä.
Anna ajan hieman kulua ja tunteiden rauhoittua puolin ja toisin. Ota sitten uudelleen yhteyttä ja pyri keskustelemaan rauhallisesti. Kyllä te vielä pystytte sopimaan! Ainoa paskiainen tässä on mies (enkä suoraan sanottuna ymmärrä miksi aikuiset naiset paapovat häntä ja riitelevät hänen puolestaan).
Kyllä asiat vielä hyväksi kääntyvät, tsemppiä.
Vela-nainen
Luultavasti olisin itse sanonut vielä pahemmin :D ihan asiallisesti vastasit jos otetaan huomioon että akka haukkui sua typeräksi pikku pilluksi. Itsepähän kerjäsi.
Hänhän se törkeä oli, miksi sinä pyytelet anteeksi? Hän on varsinainen alakulttuurin kukkanen kielenkäytöstä ja lapsitehtailustaan päätellen.
Pidäpä ap sitten ehkäisy kunnossa. Vapaaehtoisesti lapsettomien lisäksi on myös vastentahtoisesti lapsellisia. Se, joka eniten uhoaa, että ei ikinä ja en minä ainakaan joutuu usein syömään sanansa.
Ymmärrän teitä molempia naisia ja miestä myös. Mutta tilanne on nyt se mikä on ja sen mukaan pitää elää myös tulevaisuudessa. Sinuna järjestäisin tapaamisen miehesi lasten äidin kanssa ja juttelisin asiat lasten osalta selviksi ja teidän välisen suhteen suurinpiirtein entiselleen. Yrittäisimme yhdessä tuumin saada sitten mies mukaan lastensa elämään. Jos hän ei mene lasten luokse, niin lapset tulisivat teidän luoksenne. Istuisin vaikka ulko-oven edessä niin kauan kuin tarpeen.
Vetäkää henkeä molemmat mutta mies tarvitsee läksytyksen.
Lapsen kanssa on oltava!!! Miten voi tuhota koko pienen ihmisen identiteetin " ei jaksa" ei riitä. Haluaako hän että lapsesta kasva " en kelpaa kenellekään" huomion etsijä...
Pyysit anteeksi. Hienosti tehty. Et voi sen enempää asialle tehdä. Mielestäni lasten äiti teki mokan sinua syyllistämällä. Hänen olisi pitänyt pyytää anteeksi myös. Kaikkea hyvää sinulle. Kuulostat aikuiselta, järkevältä ja hyväsydämiseltä ihmiseltä.
Ap täällä, kiitos vastauksista!
Alkoi ärsyttämään tuo miehen käytös ihan huolella, joten eilen otin ja lähdin kotoa mökille mitään ilmoittamatta. Mies aina korostaa kuinka olen hänen elämänsä tärkein henkilö, tuki ja turva. Siis vähän kuin mitä vanhempi on lapselle. Kokeillaampa miltä se tuntuu kun itselle rakas henkilö katoaa sanaakaan sanomatta. En aio vastata puheluihinkaan. Tätä kirjoittaessa tuli jo ensimmäinen viesti, jossa hän tiedustelee onko kaikki hyvin ja mihin olen kadonnut.
Miehen ex ei ole vastannut mitään, mutta odotteen nyt rauhassa.
Ap
Keksitty juttu... Aina näitä mökille tai hotelliin pakenemisia
Joo no onpa hieno ratkaisu hilpaista mökille mitään sanomatta ja vastaamatta puhelimeen. Sillain ne ongelmat varmasti ratkeaa!
Voisi olla parempi selittää lasten äidille, että syy et ole sinä, että mies ei halua tavata lapsia.
Sillä turhan usein on oikeassa elämässä niin, että uusi nainen on mustasukkainen lapsista eikä anna miehen tavata lapsiaan. Joten kyseessä on varmasti väärinymmärrys lasten äidin osalta.
Miten voi olla 2 lasta 2 kk tuttavuuden kanssa?
No, onhan äidillä ihan hyvä pointti sen suhteen, että kenen kanssa meinaat sinäkin lapsia tehdä.
Mikä mies sellainen on että ei tapaa lapsiaan? Tässä tapauksessa miehen uusi haluaa että tapaa lapsiaan. Monestihan se on niin että ujusi ei halua että mies tapaa lapsiaan. Tähän taas että mikä mies se sellainen on että antaa akan määräillä tapaako vai ei. Mun on sanottava ex tapaa liianki n innokkaasti lastaan vaikka on 3 paljon pienempää lasta siunaantunut.
Kahdelle eri miehelle, joista toinen on 10-vuotias??!!?
Varsinainen kiertopalkinto tää mies siis? Voi hyvää päivää. Miten voi olla joku täysin toivoton luuseri ja huono isä, mutta ottajanaisia löytyy joka sormelle entisistä ja nykyisistä?
Jos ap:llä ei omia lapsia, niin miksi tuhlaat elämääsi jonkun tuollaisen kanssa, jonka asiat solmussa ristiin rastiin. Lapsia ja ongelmaisia lasten äitejä? Eikö ap:llä ole omassa elämässä sisältöä, kun pitää uppoutua tuollaisiin miehen ex-naisten ongelmiin?
Ihan aiheesta närkästyit naiselle, mutta turhan rumasti sanoit takaisin. Yritä selvittää asia ja pyytää häneltä anteeksi sanojasi.
En voi kyllä kuin ihmetellä sitä, miksi itse haluat olla parisuhteessa (vaikka lapsia et haluakaan) tuollaisen miehen kanssa. Sanoo mielestäni aika paljon miehen luonteesta tuollainen käytös.
Mutta tsemppiä siis välien palauttamiseen, lasten etu se kuitenkin on!