Olen veloissa puhelinmyyjien pakkomyynnin vuoksi
Oma vika joo, mutta olen liian kiltti enkä osaa pitää puoliani joten olen suostunut tilaamaan lehtiä joita en lue ja vitamiineja joita en tarvitse. Nyt sitten pukkaa kirjettä perintätoimistoilta ja ulosotosta. Saako tällaisia velkoja mitenkään mitätöityä tai helpotettua, jos ne ovat syntyneet siksi, että asiakkaan haurautta on käytetty hyväksi?
Kommentit (27)
Jos et kykene muuhun myyjän soittaessa niin jätä puhelin pöydälle auki ja poistu tilanteesta.
Myyjä soittaa, niin lyö luuri kiinni tai laita puhelin pöydälle. Ellet kykene sanomaan ettei kiinnosta.
Tätähän tämä nykymaailma on. Itse töhöillään ja sitten ei haluta kantaa vastuuta vaan syytellään muita.
Ap hei. Ei ne puhelinmyyjät loukkaannu jos sanot EI ja laitat luuria. Olen ollut nuorempana puhelinmyyjänä muutaman vuoden ja jos päivässä tulee puhuttua jopa yli sadan ihmisen kanssa, niin voit vaan arvata miten paljon sieltä tulee EI tai luuria. Ihan yksi lysti :D Opettele nyt hyvä ihminen painamaan sitä punaista luuria vaikka langan päässä olisi miten mukavan kuuloinen ihminen.
Puhelinmyyjillä on taktiikat ja tietyn kaavan mukaiset myyntipuheet. He eivät kuuntele yleensä ensimmäistä eitä, varsinkin jos vähän epäröi. Kaikkeen löytyy aina vastaperustelu, miksi juuri sinä tarvitset tämän tuotteen, vaikka et tarvitsekaan.
Ei sinun pidä olla ylikohtelias kynnysmatto, jos puhelinmyyjä soittaa. Voit sanoa ihan yksinkertaisesti ei kiitos, ja sulkea luurin. Ei siihen kuole kumpikaan osapuoli. Tuntemattomista numeroista tulevat puhelut voit laittaa suoraan estoon.
Minulle on tullut tukku puheluita, joissa on kaupattu sähköä, aurinkopaneeleita, vakuutuksia, lehtiä, ikkuna-, ilmastointi-, katto- ym. remontteja. Viimeksi mainituissa firma on aina "siellä teidän alueella" tekemässä remonttia, jolloin olisi niin kätevää tehdä kaupat. Viimeisimmälle sanoin, että kaikki väittävät olevansa meidän alueella hommissa, mutta eipä ole näkynyt missään. Siihen ei kauppias enää pystynyt vastaamaan.
Ei minua puhelinmyyjän soitto haittaa, joskus on vaan mukava laittaa jauhot suuhun :D
En edes vastaa puhelimeen niille.
Ap on tollo. Ennen perintatoimiston kirjeita ja ulosoton lappuja on kaikista tilauksista tullut lasku. Mita ap niille on tehnyt?