Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En laihdu vaikka mitä tekisi ja olen neuvoton. Ihan ravintoterapeutin kanssa käytiin syömisiäni läpi ja ovat kuulemma ok!

Vierailija
22.11.2020 |

Olen 166cm pitkä ja painan 100 kg. En omista autoa joten liikun paljon pyörällä ja kotiin mennessä on myös pakko kiivetä rappuja kolmanteen kerrokseen kun ei ole hissiä. Käyn kuntosalilla kaksi kertaa viikossa.
Päivän ruokalista kuulostaa suunnilleen tältä:
Aamulla maustamatonta jugurttia mustikoilla ja musta kahvi
Lounaaksi lohisalaatti
Päiväkahvi, edelleen mustana ja proteiinipatukka
Päivälliseksi kasvissosokeittoa ja ruisleipää
Iltapalaksi teetä ja mehukeittoa

Jos herkuttelen teen popcornia tai dippaan kasviksia. Alkoholia en käytä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava on lihava on lihava.

Vierailija
2/23 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olet syönyt noin? Ei vaikutukset heti näy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/23 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihastreenillä poltat läskejä pois. Olettaen että treenaat tehokkaasti.

Vierailija
5/23 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli et ole 'unohtanut' mitään niin tuolla ruokamäärällä painosi pysyy samana. Jos haluat laihtua niin täytyy tuosta vielä vähentää tai lisätä liikuntaa.

Vierailija
6/23 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa Rasvasta poituu elimistöstä hengittäessä, hiilidioksiinin mukana. Hengitä siis tiheämmin, niin rasva poistuu nopeammin.

Vierailija
7/23 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko väsynyt? Jaksatko treenata? Mun mies koetti pudottaa painoa ja oli aina salilla ihan puolikuollut, selvisi että on uniapnea eikä  siksi  jaksanut kuntoilla täydellä teholla.

Vierailija
8/23 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiilaripitoista, kannattaisi lisätä proteiinin saantia, esim. kananmunat, ovat täyttäviä ja antavat energiaa, toisin kuin salaatit. Kuulostaa siltä että kehosi saattaa olla säästöliekillä liian vähäisten kalorien takia ja siksi et laihdu

Vierailija
9/23 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et laihdu, syömisesi ei ole juuri sinulle sopivat. Jotain korjattavaa on ja se on sinun tehtävä itse.  Ei mikään terapeutti pysty kertomaan, millä syömisellä sinä laihdut.  Kurjaahan se on, että itsekin on panostettava, mutta näin se vaan on.

Vierailija
10/23 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus on maratonia, ei pikajuoksua. Kilo rasvaa on noin 7000 kaloria. Siitä voit laskea, montako päivää pitää erilaisilla kalorivajeilla nitkutella, että tuhat kaloria on poltettu. Esim. 500 kalorin päivittäisellä vajeella saa nitkutella jopa 2 viikkoa. Puoli kiloa tai kilo viikossa on kohtuullinen laihdutustahti, mutta vähemmälläkin saa tulosta aikaiseksi. Ajan kanssa.

Vierailija
11/23 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu toki määristä, ja siitä mitä laitat kasvissosekeittoon, mutta mun mielestä näyttää, että sä syöt aivan liian vähän. 

Toki myös vaikuttaa se onko tämä ns. hyvän päivän  ateriasetti, ja sitten on niitä päiviä, joita " ei lasketa".

Sitten taas jos olet tehnyt näin jo vaikka kuinka pitkään, sun täytynee tehdä joku selkeä iso muutos johonkin suuntaan, että sun aineenvaihdunta saa vähän kyytiä.

Vierailija
12/23 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä työmatka? Koita vaihtaa pyöräily kävelyyn. Tehokkaampaa. Ala seurata askelia, kuinka paljon tulee päivässä? Tee reipas tunnin kävelylenkki joka ilta arki- ja hyötyliikunnan lisäksi. Ruokailu kuulostaa ihan järkevälle. Mitä juot? Tarpeeksi vettä? Ethän juo mehuja?

Vierailija
13/23 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että ravitsemusterapeutti on sanonut, että nuo on hyviä syömisiä. Tuosta saa liian vähän terveellisiä rasvoja, kuituja, kalsiumia, kasviksia, protskua ja liikaa teollista höttöä (protskupatukka ja mehukeitto), joiden tilalla vois olla oikeaa ravitsevaa ruokaa. Lisäksi energias saat liian vähän.

Olen käynyt vuoden verran ravitsemusterapeutilla ja olen tehnyt 3 vuorokauden ruokapäiväkirjan n. 8 kertaa. Syön monipuolisemmin, enemmän ja laadukkaammin kuin sinä, mutta aina on löytynyt parannettavaa.

Laihtunut olen 20 kg tän vuoden aikana.

Vierailija
14/23 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha huijata itseäån

Vierailija
15/23 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni syöt aivan liian vähän.

Vierailija
16/23 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi proteiinipatukka eikä kunnon ruokaa?

Vierailija
17/23 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli et ole 'unohtanut' mitään niin tuolla ruokamäärällä painosi pysyy samana. Jos haluat laihtua niin täytyy tuosta vielä vähentää tai lisätä liikuntaa.

Minä en tuolla ruokamäärällä (ap:n) jaksaisi yhtään mitään, enkä todellakaan jaksaisi harrastaa vielä liikuntaa. 

163cm/58kg

Vierailija
18/23 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko seurannut mistään paljonko kulutus on päivän aikana? Jos haluat laihtua niin kulutus pitää olla suurempaa kuin saanti. 

Vierailija
19/23 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä määrät ruokaa ja laitatko salaattiin majoneesia ja kasan pastaa? Olen 160cm, 50kg ja syön enemmän kuin sinä. Kulutan päivästä riippuen myös paljon, mutta sinun eväillä en jaksaisi urheilla tai edes pysyä pitkiä työpäiviä virkeänä.

Vierailija
20/23 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinun pitäisi laihtua tuolla syömisellä. Itse olen saman mittainen, painan 60kg ja syön selkeästi enemän. Liikun melko paljon paljon, mutta viiknlopulla herkuttelen välillä niin että hirvittää. Oletkohan säästöliekillä, auttaisko maitohappobakteerit ja lisää ehdottomasti kasvisten määrää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän