Jep meikän ääni menee ens vaaleissa VASEMMISTOLIITOLLE
Kommentit (73)
Mitä täällä tapahtuu? Ettekö oikeasti aikuiset ihmiset osaa keskustella politiikasta kiihkoilematta ja hermostumatta? :D
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 23:44"]
Mitä täällä tapahtuu? Ettekö oikeasti aikuiset ihmiset osaa keskustella politiikasta kiihkoilematta ja hermostumatta? :D
[/quote]
Luuletko, että yhdelläkään maailman anonyymillä keskustelupalstalla voi keskustella politiikasta kiihkoilematta ja hermostumatta?
Näin kauan meni ennenkuin ääliömäisesti toiminut Arhinmäki saatiin pois hallituksesta. Nyt jos Vihreätkin näkisivät valon tuon Hanhikiven ydinvoimalan vuoksi niin päästäisiin eroon siitä toisestakin haittaministeristä.
Vasemmistoliiton aate: Verot valtion maksettavaksi! Ikävät päätökset muiden puoluieden tehtäväksi!
En ole koskaan mikään Vasemmisto-fani ollut mutta täytyy sanoa että nyt arvostukseni kyseistä puoluetta kohtaan nousi himpun verran.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 23:46"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 23:44"]
[/quote]
Luuletko, että yhdelläkään maailman anonyymillä keskustelupalstalla voi keskustella politiikasta kiihkoilematta ja hermostumatta?
[/quote]
Tai luuletko että politiikasta voi keskustella sivistyneesti ja rattoisasti ainoastaan, kuin ne joilla ei ole huomisessa mitään menetettävää ja on hyvät oltavat. Ne joiden mielipiteitä pidätte lapsellisina ja agressiivisina ovat niitä joilla ei ole varaa keskustella politiikasta sivistyneesti patjalla kylkiasennossa rypäleitä ja kaakaota hörppien. Heille se merkitsee sitä pärjääkö lapset huomiseen ja pitääkö auto taas myydä ettei mene asunto alta ja milloin ostaa uusi auto ettei työkkärissä joudu karenssiin siksi ettei ole mahdollisuutta saada töitä...
Haistakaa pitkät. Me otamme teidän pihalta sen minkä tarvitsemme, jos emme muuten pärjää. So long suckers!
Minä kannatan myös tuota asennetta että ME OTAMME. Jos ulos täältä tahto niin se käy niin että tili tyhjenee. Mihinkään paratiiseihin ei pääomaa talleteta. Pääoma jää isänmaahan.
Kokkareiden on helppo huudella sosiaalituista. Sosisaalitukia ne yritystuet ja maataloustuetkin ovat. Voin lopettaa tuilla kuppaamisen (olen opiskelija) siinä vaiheessa, kun yritykset luopuvat yritystuistaan ja muista tukiaisista. Ihan turha huudella, jos itse käydään valtion kukkarolla harva se päivä. Nalle on yksi suurimmista pummeista, 400 000 maataloustukia vuodessa ja yritystuet sun muut helpotukset päälle. Ja tyyppi itkee korkeasta verotuksesta ja uhkaa häipyä pienemmän verotuksen maihin. Kaiken tämän sosiaalitukien kuppaamisen jälkeen.
Mutta näinhän se kokkareilla menee, mulle mulle kaikki mutta veroja en halua maksaa. Muut on sossupummeja, en minä!
Minkä takia rakennettu ja arvokas hyvinvointiyhteiskunta halutaan rikkoa?
Minkä takia kaikista heikoimmat joutuvat entistä ahtaammalle?
Minkä takia tämä hyväksytään?
Eli minkä takia Kokoomus? En jaksa käsittää.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 21:29"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 21:26"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 21:22"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 21:01"]
Heh. Vasureita ei todellakaan äänestetä eikä heidän kannattaminen hyödytä pienituloisia mitenkään. Pian kun ei ole enää mitään jaettavaa. Toivottavasti vassaripaskiaiset tajuavat vihdoinkin lähteä hallituksesta. Voi kylläkin tehdä Paavolle hieman tiukkaa, jos menettää ministerin palkan ja onhan siellä Audin takapenkillä kommarinkin mukava matkustaa.
[/quote]
Ja Paavohan ei ministerinpallista luovu! Kamoon, tänä kesänä pääsee taas veronmaksajien piikkiin jalkapallon MM-kisoihin Brasiliaan. Ne kisat kestää kuukauden, siellä ehtii pyörähtää ainakin pariin otteeseen. Siinä on pihtiputaan mummo ihmeissään kun Paavo polttaa reissuillaan mummon parin vuoden vaipparahat.
[/quote]Ai kokoomuksen kansanedustajatko ei matkustele? MIelummin annan ehkä Paavon sen kerran kesässä matkustaa kuin kustannan niillä vaipparahoilla kokoomuksen edustajien kämpät ja ökyjuhlat Nizzalla.
[/quote]
Varmaan matkustelevat, ja elävät muutenkin kuten saarnaavat. Toisin kuin Paavo.
[/quote]Ja se mitä saarnaavat ei vastaa mun arvojani. Muuttakoot sinne Nizzaan ja matkustelkoot sieltä. Mutta ensin pitää jäädyttää niiden tilit, ettei kaikki varat pakene ulkomaille. Nehän voivat siellä Nizassa sitten kokeilla minkälaista elämä on pienituloisena. Että kuinka hyvin sieltä sitten ponnistaa ylös.
[/quote]
Saa kait sitä haukkua. Vai pitääkö sitä olla hiljaa ja syödä rikkaan kädestä?
Sanavapaus on tosiaan lähiaikoina horjunut.
ei haukku haavaa tee
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 21:00"]Mun on vaikea ollut ymmärtää miksi Kokoomus on niin suosittu puolue, ja erityisesti suositumpi kuin Vasemmistoliitto. Kumpaakaan en itse siis äänestä, mutta minkä helvetin takia pieni- ja keskituloiset äänestävät jatkuvasti Kokoomusta, kun se toimii aktiivisesti nimenomaan heitä vastaan?
[/quote]
niinpä. Ehkä ihmiset eivät halua myöntää olevansa pienituloisia.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 23:34"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 20:51"]thanks
[/quote]
Jos persut + vasemmistoliitto voittaa vaalit, se on Suomelle kuolinlaukaus. Sitten laitetaan jakoon kaikki pennoset - ja mitä sitten, kun sekään ei riitä?
[/quote]
persut? ei kiitos! Rasistinen ja kristinuskonnon kiihkoileva puolue!
[/quote]
Joskus on järkevää unohtaa omat ihanteensa ja muut mitkä ovat tuleet mukana kasvatuksessa. Kun ajatellaan kokonaiskuvassa järkevintä vaihtoehtoa tulevaisuudelle niin näkisin edelleen sen olevan Suomen kommunistisen puolueen.
http://www.skp.fi/
Kaikki mukaan. Muutetaan maailmaa vaikka voimakeinoin! Lapset mukaan.