Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jep meikän ääni menee ens vaaleissa VASEMMISTOLIITOLLE

Vierailija
25.03.2014 |

thanks

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä valinta on ollut itsestäänselvyys meillä aina. Ihan hullua että pienituloiset äänestäisi Kokoomusta, hei haloo!!! Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
2/73 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, vasureita ei meillä äänestetä. Ihan sekoa porukkaa kuten muuten vihreätkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein, ap!

Vierailija
4/73 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Mennyt tosin jo SKDL:n ajoita lähtien. Mitäpä sitä duunari muuta voi, kun ajatella omaa etuaan. Niinhän se porvarikin tekee, kun Kokoomusta äänestää. Jos minullakin olisi miljoonia tililläni, niin tottahan minäkin ainoastaan suurpääoman etuja ajavaa Kokoomusta äänestäisin. Se kun olisi ainut tae sille, että köyhät perskärpäset saatas tapettua nälkään, pois jaloista pyörimästä,

Vierailija
5/73 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea ollut ymmärtää miksi Kokoomus on niin suosittu puolue, ja erityisesti suositumpi kuin Vasemmistoliitto. Kumpaakaan en itse siis äänestä, mutta minkä helvetin takia pieni- ja keskituloiset äänestävät jatkuvasti Kokoomusta, kun se toimii aktiivisesti nimenomaan heitä vastaan?

Vierailija
6/73 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoliitto, hei, hei! Hyvä hyvä.

Vierailija
7/73 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. En ymmärrä miksi tavikset äänestää kokommusta. Ihan absurdia.

Vierailija
8/73 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Vasureita ei todellakaan äänestetä eikä heidän kannattaminen hyödytä pienituloisia mitenkään. Pian kun ei ole enää mitään jaettavaa. Toivottavasti vassaripaskiaiset tajuavat vihdoinkin lähteä hallituksesta. Voi kylläkin tehdä Paavolle hieman tiukkaa, jos menettää ministerin palkan ja onhan siellä Audin takapenkillä kommarinkin mukava matkustaa.

Vierailija
9/73 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 21:00"]

Mun on vaikea ollut ymmärtää miksi Kokoomus on niin suosittu puolue, ja erityisesti suositumpi kuin Vasemmistoliitto. Kumpaakaan en itse siis äänestä, mutta minkä helvetin takia pieni- ja keskituloiset äänestävät jatkuvasti Kokoomusta, kun se toimii aktiivisesti nimenomaan heitä vastaan?

[/quote]Nillä on hyvät mainospuheet ja toimiva lahjonta. Ja pienituloiset kuvittelee, että kun ne äänestää kokoomusta, niin neki pääsee samoille tuloille kuin rikkaat.

Vierailija
10/73 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 21:01"]

Heh. Vasureita ei todellakaan äänestetä eikä heidän kannattaminen hyödytä pienituloisia mitenkään. Pian kun ei ole enää mitään jaettavaa. Toivottavasti vassaripaskiaiset tajuavat vihdoinkin lähteä hallituksesta. Voi kylläkin tehdä Paavolle hieman tiukkaa, jos menettää ministerin palkan ja onhan siellä Audin takapenkillä kommarinkin mukava matkustaa.

[/quote]Jaettavaahan on vaikka kuinka paljon siellä Wahlroosin pörssissä ja yksityisten lääkäriasemien veroparatiiseissa.

Vierailija
11/73 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 21:00"]

[/quote]

Wannabee porukka kuvittelee, että rikkaus on tarttuvaa. Ei ole, ainoastaan periytyvää.

Vierailija
12/73 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 21:04"]

[/quote]Jaettavaahan on vaikka kuinka paljon siellä Wahlroosin pörssissä ja yksityisten lääkäriasemien veroparatiiseissa.

[/quote]

Wahlroosko pörssin omistaa? Opiskelisit ja ottaisit asioista selvää, niin et tekisi itsestäsi täyttä idioottia. Toisaalta tuo on vasemmistolaisille hyvin tyypillistä. 

Vassareiden ideologiahan perustuu lähinnä seuraavaan lausahdukseen: "Kaikki mikä on sinun on minun, mutta mikään mikä on minun ei ole sinun."

Vierailija
13/73 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöt.

Jos VAS pysyy hallituksessa, heitä on ihan yhtä paljon syyttäminen köyhien ja lasten riistämisestä!

Vierailija
14/73 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 23:32"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 21:50"]

Maapallon varoja tässä jaetaan ihan kaikille. Kukaan ei omista yksin maapalloa. NE vitun rahat on myös mun ja ei ne ole pelkästään sun. Ne otetaan voimakeinoin tarvittaessa. TAJUSITKO?

[/quote]

Maapallon mittakaavassa olemme kaikki ökyrikkaita, tajusitko? Onko sinusta OK, että kolmannen maailman köyhät tulevat ja vievät sinun sossutukesi, ruokasi ja lapsilisäsi väkivalloin?

[/quote]

Vastaus kysymykseen. On se oikein.

Eikä se väärinkään ole. Se saattaa olla ikävää sen toisen puolelta, mutta huomenna on päivä uus.

Vierailija
15/73 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että ihmiset äänestävät kokoomusta identifioitumissyistä. Ajatellaan, että ollaan "parempaa väkeä", vaikka ei todellakaan olla. Siis sama asia kuin wannabee. Esimerkiksi monet sairaanhoitajat äänestävät kokoomusta, se taitaa olla sellainen perinne, vaikka eivät ole yrittäjiä eivätkä hyvätuloisia.

Vierailija
16/73 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 00:13"]

Minä kannatan myös tuota asennetta että ME OTAMME. Jos ulos täältä tahto niin se käy niin että tili tyhjenee. Mihinkään paratiiseihin ei pääomaa talleteta. Pääoma jää isänmaahan.

[/quote]

Kunpa se isänmaa olisi sen pääoman sinne tilille myös tehnyt. Mutta ei, ihan itse se on sinne työllä pitänyt kerätä. Joten sepä vasta kannustaa työntekoon, jos täällä aletaan ihmisten tilejä tyhjennellä.

Onneksi on olemassa kansainvälisiä pankkeja. On ihan sama, vaikka rahat on talletettu Suomessa, ei niitä tarvi sieltä tililtä ottaa täällä, kun ne voi nostaa vaikka Tanskassa. Ja vapaan liikkuvuuden Euroopassa kukaan ei voi estääv viininpunaisen passin haltijan muuttamista minne tällä alueella haluaa. So long!

Jos muuten aggressiivinen kantasi oikeasti on se, mitä vasemmistoliitto edustaa, niin nehän on roistopuolue.

Vierailija
17/73 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja Paavohan ei ministerinpallista luovu! Kamoon, tänä kesänä pääsee taas veronmaksajien piikkiin jalkapallon MM-kisoihin Brasiliaan. Ne kisat kestää kuukauden, siellä ehtii pyörähtää ainakin pariin otteeseen. Siinä on pihtiputaan mummo ihmeissään kun Paavo polttaa reissuillaan mummon parin vuoden vaipparahat.

Vierailija
18/73 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rikkailla menee hyvin niin köyhilläkin menee hyvin.

Vierailija
19/73 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 21:19"]

[/quote]

Ja Paavohan ei ministerinpallista luovu! Kamoon, tänä kesänä pääsee taas veronmaksajien piikkiin jalkapallon MM-kisoihin Brasiliaan. Ne kisat kestää kuukauden, siellä ehtii pyörähtää ainakin pariin otteeseen. Siinä on pihtiputaan mummo ihmeissään kun Paavo polttaa reissuillaan mummon parin vuoden vaipparahat.

[/quote]Ai kokoomuksen kansanedustajatko ei matkustele? MIelummin annan ehkä Paavon sen kerran kesässä matkustaa kuin kustannan niillä vaipparahoilla kokoomuksen edustajien kämpät ja ökyjuhlat Nizzalla.

Vierailija
20/73 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 21:04"]

[/quote]

Wahlroosko pörssin omistaa? Opiskelisit ja ottaisit asioista selvää, niin et tekisi itsestäsi täyttä idioottia. Toisaalta tuo on vasemmistolaisille hyvin tyypillistä. 

Vassareiden ideologiahan perustuu lähinnä seuraavaan lausahdukseen: "Kaikki mikä on sinun on minun, mutta mikään mikä on minun ei ole sinun."

[/quote]Daa-a? Myös lompakkoa/ rahapussia kutsutaan pörssiksi. Rakkaalla lapsella on monta nimeä.