Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdota minimatkaa pääsiäiseksi

Vierailija
25.03.2014 |

Ehdotuksia suht edullisista matkakohteista, jonne ~30-vee pariskunnan kannattaisi lähteä pääsiäiseksi? Aikaa siis pe-ma. Kotimaankin kohdetta saa ehdottaa, mielellään silloin "tekemisvinkeillä".

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asutte?

Vierailija
2/12 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaan pääsiäisen olen viettänyt Istanbulissa, 24 lämmintä, ihana kaupunki ja mahtavaa ruokaa + paljon nähtävää

Vierailija
4/12 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.ruka.fi/talvi/tapahtumat/

Tuol on jotain häppeninkii jos Keekit ja Koot kiinnostaa, ehkä halvempi kuin etelän-/kaupunkilomat!

Vierailija
5/12 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istanbul on jo nähty. Itse asiassa kaikki "peruskaupungit" voi sulkea pois, siis ne, joihin yleensä mainostetaan matkoja (Berliini, Rooma, Wien, Praha, Budapest jne.), koska niissä on käyty, minkä takia onkin nyt vähän vaikeampi keksiä kohdetta, jonne kannattaisi lähteä noin lyhyeksi ajaksi.

Vierailija
6/12 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimpään ortodoksikirkkoon pääsiäisyön palvelukseen. Uspenskin katedraali on tupaten täynnä eikä tunnelma ole välttämättä kovin harras, mutta etsikää pienempi kirkko kohtuullisen matkan päästä ja koette todellisen elämyksen, vaikkette ortodokseja olisikaan.

Vierailija
7/12 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin matkustaa joskus pääsiäiseksi Espanjaan. Haluaisin päästä osaksi Semana Santan viettoa, ja katsomaan pääsiäiskulkuetta.

Tänä vuonna olemme itse tekemässä pitkän viikonlopun matkan tässä keväällä Moseliin, viinejä maistelemaan ja linnoja ihastelemaan.

Vierailija
8/12 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää saa pääsiäiseksi edullisia lentoja.

Vierailija
9/12 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, kehtaakohan niihin ortodoksikirkkoihin mennä tällainen pakana? Ja kauan sitä kestää, ts. jaksaako sitä katsoa, jos on muuten täysin uskonnoton? Jännä vinkki joka tapauksessa!=)

Oi, Mosel onkin vielä näkemättä, tosin aivan suoraan sinne ei pääse, joten meneeköhän matkoihin turhaan aikaa noin pienellä reissulla...

Vierailija
10/12 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, huomannut myöskin, että lennot ovat pääsiäiseksi melko kalliita! Siksi myös mahd. juna- & bussivaihtoehdot kiinnostaisi.:)

Vierailija
11/12 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/12 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, miten toi blogi liitty tähän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän