Ferritiinihoidosta tulikin aivoveritulppa
Näemmä korkea hemoglobiini yhdistettynä korkeaan huonoon kolesteroliin aiheuttaa verihyytymän.
"Niin, sellainen riski tässä kyllä oli" sanoo lääkäri 🤬
Kommentit (29)
Korkeaa hemoglobiinia on syytä välttää kaikin keinoin.
157 oli hemoglobiini.
Söin rautatabletteja, nyt viimeksi Sana-sol rauta + c-vitamiinia. Se ei sekoittanut vatsaa.
Vierailija kirjoitti:
Hahhah, ihan oikein sille potilaalle. Ilmeisesti ihmisten erilaisille ferritiinitasoille on syynsä, mitäs menivät sitä sörkkimään. Ei kaikilla voi olla tavoitteena sama tietty arvotaso!!! Haloo, pässit.
Minkähän nimisiä rautatabletteja oli? Glysiiniferrosta yksikin sai aikaan posken turpoamisen, kun kokeilin "vain rautatabletti"a, ota neuvoloissa kuulemma jakoivat ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Hahhah, ihan oikein sille potilaalle. Ilmeisesti ihmisten erilaisille ferritiinitasoille on syynsä, mitäs menivät sitä sörkkimään. Ei kaikilla voi olla tavoitteena sama tietty arvotaso!!! Haloo, pässit.
Ihmisten eri ferritiinitasolle on tosiaan syynsä. Ei voi sanoa että joku tietty on se oikea luku, kun ihmisen veressä on satoja eri muuttujia.
Vierailija kirjoitti:
157 oli hemoglobiini.
Söin rautatabletteja, nyt viimeksi Sana-sol rauta + c-vitamiinia. Se ei sekoittanut vatsaa.
Siis johtui sanasolista? Se on muuntogeeninen tuote, olen tiennyt kauan aikaa:
http://eheytys.fi/gmo-riskit.html
Siis kenelle? Sinulle? Ja mitä tarkalleen ottaen tarkoittaa "ferritiinihoito"? Se kun on aika laaja käsite rautatableteista infuusioon ja mahdollisiin ruokavaliomuutoksiin ja suolistosairauksien ja syöpien ja muiden anemiaa aiheuttavien sairauksien hoitamiseen. Tuliko se aivoveritulppa jonkun hoidon sivuvaikutuksena? Laittakaa edes oikeat faktat tällaisiin juttuihinne. Kiitos.
Mun hemoglobiini on aina ollut noin 120, terve olen ollut ja ikää kohta 60.
Anopin verenpaineet nousi muutamassa kuukaudessa korkealle kun hän "löysi tehokkaan aasialaisen rohdoksen netin verkkokaupasta".
Siten tulikin kaksi aivoverenvuotoa, jotka oli tosi massiivisia - kiitos Omega-3 ja 6 valmisteiden jotka ohensi verta liikaa.
Sitten tulikin kuolema.
Miten hemoglobiinia saa laskettua?
Vierailija kirjoitti:
Siis kenelle? Sinulle? Ja mitä tarkalleen ottaen tarkoittaa "ferritiinihoito"? Se kun on aika laaja käsite rautatableteista infuusioon ja mahdollisiin ruokavaliomuutoksiin ja suolistosairauksien ja syöpien ja muiden anemiaa aiheuttavien sairauksien hoitamiseen. Tuliko se aivoveritulppa jonkun hoidon sivuvaikutuksena? Laittakaa edes oikeat faktat tällaisiin juttuihinne. Kiitos.
Eikä siitäkään kerro, oliko sitä kolesterolia yrittänyt pudottaa jotenkin/jollakin?
Mä luulen et aloittaja on käynyt jossain rohdoskaupan mittauksessa tai hommannut jonkun kotitestin
Näitä pikatestejä on myyty ostareillakin ja lääkkeitä/rohtoja myös
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen et aloittaja on käynyt jossain rohdoskaupan mittauksessa tai hommannut jonkun kotitestin
Näitä pikatestejä on myyty ostareillakin ja lääkkeitä/rohtoja myös
Siinä säästää kun on oman itsensä lääkäri 😀
Sitähän suomalaisten rohdosinnostus pääasiassa on - nuukuutta ja köyhäilyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
157 oli hemoglobiini.
Söin rautatabletteja, nyt viimeksi Sana-sol rauta + c-vitamiinia. Se ei sekoittanut vatsaa.Siis johtui sanasolista? Se on muuntogeeninen tuote, olen tiennyt kauan aikaa:
http://eheytys.fi/gmo-riskit.html
Antibiootitkin on gmo-tuotteita, samoin tyroksiini, insuliini... Hyvin iso osa lääkkeistä on.
Paljon sulla oli ferritiini arvo?
Vierailija kirjoitti:
33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
33
Oliko sulla sitten jotain pahoja oireita tohon raudanpuutteeseen liittyen? Ihan mielenkiinnosta kun itsellä huitelee viiterajoissa ferritiini, samoin hemppa.
Kannattiko ahmia ruokaa niin että on kolesterolit katossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
157 oli hemoglobiini.
Söin rautatabletteja, nyt viimeksi Sana-sol rauta + c-vitamiinia. Se ei sekoittanut vatsaa.Siis johtui sanasolista? Se on muuntogeeninen tuote, olen tiennyt kauan aikaa:
http://eheytys.fi/gmo-riskit.htmlAntibiootitkin on gmo-tuotteita, samoin tyroksiini, insuliini... Hyvin iso osa lääkkeistä on.
Ihan totta, en tiennytkään, oisko jotain linkkiä antaa? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
157 oli hemoglobiini.
http://eheytys.fi/gmo-riskit.htmlAntibiootitkin on gmo-tuotteita, samoin tyroksiini, insuliini... Hyvin iso osa lääkkeistä on.
Ihan totta, en tiennytkään, oisko jotain linkkiä antaa? :)
Jos tai kun joku o m i s t a a patentin tietylle asialle, kai se sitä itsekin haluaa käyttää?
Eviran sivuilla kerrottiin niistä asioista ainakin 20 vuotta sitten, mutta ehkä se ei enää ole Ruokaviraston tiedossa?
Hurjaa. :(
Saako kysyä Mitä hoitoa sait matalaan ferritiiniin? Rautatabuja vain suonensisäisesti rautaa? Kuinka korkea hemoglobiini sinulla oli?