Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurin myötähäpeää aiheuttanut tilanne?

Vierailija
25.03.2014 |

Nolasin itseni tänään. Myötähäpeä suorastaan paistoi kaverieni silmistä.

Kertokaa jotain myötähäpeää aiheuttaneita tilanteita, kohtalotovereita, että tämä ahdistus helpottaa!!

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 21:56"]

Työkaverillani on outo tapa kuvitella että kaikki mitä ihmiset puhuu toisilleen kuuluu myös hänelle. Olimme hänen kanssaan työpaikan kahvihuoneessa kun eräs kollegani jonka kanssa _minä_ olen tehnyt yhteistyötä tuli selittämään minulle yhtä työjuttua josta ei varmaan kukaan muu ymmärrä mitään kuin minä ja tämä kollegani. Työkaverini kuunteli vieressä ja hänen oli koko ajan pakko puuttua keskusteluun ja heittää väliin ihmekommentteja, vaikka ei koko jutusta ymmärtänyt mitään. Tämä kollegani (eivät tunne toisiaan kovin hyvin) katsoi ihmeissään kun kaveri selitti miten asiat tulee hoitaa. Teki mieli sanoa, että pidä se suu kiinni ennen kuin nolaat itseäsi enempää 

[/quote]

Nää tyypit on muuten ärsyttäviä!

Vierailija
42/53 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen tarjoilijana ja kerran oli eräs pari syömässä, varmasti olivat ensimmäisiä treffejä kyseessä käytöksestä päätellen. Mies päti kaiken aikaa viineistä sun muista simpukoista ja ostereista. Onneksi minulla on laaja viinituntemus, joten pystyin keskustelemaan asiasta ja valaista häntä vieläkin enemmän. He tilasivat sitten "talon parhaimman valkoviinin". 

Kävin hakemassa viinipullon ja vesipullo oli toisessa kädessä. Selitin samalla viinistä taustatietoja, kun kaadoin vettä vesilaseihin. Mies rupesi pyörittelemään vettä lasissa ja katsomaan valoa vasten väriä ja haisteli sitä. Ja vielä sanoi, että onpas raikas tuoksu....... :D Hän siis luuli, että viiniä siitä haisteli, vaikka olikin ihan rehellistä kraanavettä :( Avasin sitten vasta viinipullon, jonka mies huomasi ja oli aivan punaisena hiljaa koko illan :(  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi paskahousu Anna!

Vierailija
44/53 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, mites tämä yks mallityttö, joka joi liikaa ja ei pysynyt jaloillaan ja jonka turvamies tai mikälieollutportsari joutui kantamaan autoon....tällä mallitytöllä oli sellainen tutun tapainen asuste päällä, joten kannettaessa oli kaikki näkyvillä: lievästi selluliittinen perse ja reidet, stringit ja persiistä vienosti roikkuva pitkä tamponin naru. 

Vierailija
45/53 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 21:01"]Keksin ystävälleni olemattoman aiheen, josta hän alkoi pitämään esitelmää suu vaahdossa. Siis asiasta, jota ei ole olemassakaan. Hänellä on taipumusta koettaa päteä asioista joista ei tiedä yhtään mitään.

[/quote]

Auts

Vierailija
46/53 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tosta mallitytöstä mieleen: Muistattekos Janice Dickinsonin vierailua Suomen Huippumalli Haussa -ohjelmassa? Oli tädillä aika vauhdikas visiitti.

Vierailija
47/53 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 22:36"]

Tuli tosta mallitytöstä mieleen: Muistattekos Janice Dickinsonin vierailua Suomen Huippumalli Haussa -ohjelmassa? Oli tädillä aika vauhdikas visiitti.

[/quote]ei. kerro lisää

Vierailija
48/53 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 22:36"]

[/quote]ei. kerro lisää

[/quote]

Video kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Ikävä kyllä aina kun tää pätkä ilmestyy youtubeen hyvälaatuisena niin se poistetaan. Tässä kuitenkin hieman sumea video tapahtumista. Kannattaa katsoa loppuun asti!

Vierailija
49/53 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
50/53 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 22:06"]

Suurin myötähäpeä tuli kun olin lasten kanssa uimahallissa ja pian altaalle käveli nainen alasti. Oli unohtanut pukea uimapuvun. Siinä hän sitten tajusi mokansa ja luikki pian takaisin suihkulle.

[/quote]

Ehditkö nähdä tamponikorun?

Vierailija
51/53 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yleensä se, jota muut joutuvat häpeämään. Jos joku muu kerrankin mokaa, olen vain aidosti iloinen että kerrankin se  en ollut minä.

Vierailija
52/53 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
53/53 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP Sanot vaan, että sait Noroviruksen. Sen voi saada kuka vaan ja koulusta nimenomaan.