Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastus luulee jostakin syystä että olen täysin kokematon

Vierailija
21.11.2020 |

En tiedä miksi on näin. En varmasti ole valehdellut hänelle mutta ei vain ole tullut puheeksi ennen kuin nyt kävi ilmi mitä luulee.

Kannattaako antaa luulla niin? Onko hänellä mielikuva josta haluaa pitää kiinni vaikka varmaan tietää ettei ole totta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa antaa "luulla" niin miehen mieliksi. Älä kuitenkaan mitenkään näytä/esitä kokemattomuuttasi.

Vierailija
2/7 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 Älä vaan kerro nyt totuutta sille. Luulkoon mitä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ensimmäinen poikaystävä tiesi, että olen harrastanut seksiä vain yhden ihmisen kanssa häntä ennen. Jostain syystä hän mielessään oli päättänyt, että se häntä edeltävä seksi oli ollut tosi kesyä ja yksipuolista ja loukkaantui sitten verisesti, kun sai kuulla että olen tehnyt seksissä yhden asian ennenkin, josta hän luuli että teen sen ekaa kertaa.

Vierailija
4/7 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoisia ne on. Ihme ettei ole tullut aiemmin samanlaisia sulla vielä vastaan :)

Vierailija
5/7 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ensimmäinen poikaystävä tiesi, että olen harrastanut seksiä vain yhden ihmisen kanssa häntä ennen. Jostain syystä hän mielessään oli päättänyt, että se häntä edeltävä seksi oli ollut tosi kesyä ja yksipuolista ja loukkaantui sitten verisesti, kun sai kuulla että olen tehnyt seksissä yhden asian ennenkin, josta hän luuli että teen sen ekaa kertaa.

Kerro kerro!

Vierailija
6/7 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä istuin kerran sängyllä vierekkäin naisen kanssa jutellen. En tehnyt mitään peliliikkeitä, niin hetken päästä naisen kysyy naureskellen "ihan mielenkiinnosta, ootko sä neitsyt?"

Vierailija
7/7 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna kertoisin totuuden jos tulisi puheeksi, muuten en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän