Olen tavannut ensimmäistä kertaa kanssani samana päivänä syntyneen ihmisen ja olemme kuin yö ja päivä. Meni usko horoskooppeihin.
Olen jousimies ja töihin tuli alkuvuonna uusi työntekijä, joka on syntynyt täsmälleen samana päivänä kuin minä, mutta pari vuotta myöhemmin. Olen kuvitellut itse jousimiehenä, että jousimiehet ovat helposti innostuvia, kekseliäitä, seikkailunhaluisia ja hyväntahtoisia. Nyt olen tavannut ihan vastakohdan. Todella ilkeä ja piikikäs tyyppi, jollain tavalla sulkeutunutkin. Taitaa olla ihan huuhaata horoskoopit.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Enemmän eroja/samankaltaisuuksia varmaan löytyy ihmisissä kun tarkastelee syntymävuodenaikaa. Tätähän on tutkittu.
Jaahas, ja seuraavaksi linkki tutkimukseen, kiitos!
Tutkimuksesta en tiedä, mutta olen kuullut sanottavan, että ihminen tykkää eniten siitä vuodenajasta, jolloin on syntynyt.
Voihan teillä olla paljonkin eroavaisuuksia muutoin vaikka syntymäpäivä olisi sama. On varmaan paljon muitakin asioita jotka vaikuttavat. Kysy neuvoa ammattitaitoiselta astrologilta. Nämä ovat monimutkaisempia asioita mitä äkkiseltään luulisi.