Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tavannut ensimmäistä kertaa kanssani samana päivänä syntyneen ihmisen ja olemme kuin yö ja päivä. Meni usko horoskooppeihin.

Vierailija
21.11.2020 |

Olen jousimies ja töihin tuli alkuvuonna uusi työntekijä, joka on syntynyt täsmälleen samana päivänä kuin minä, mutta pari vuotta myöhemmin. Olen kuvitellut itse jousimiehenä, että jousimiehet ovat helposti innostuvia, kekseliäitä, seikkailunhaluisia ja hyväntahtoisia. Nyt olen tavannut ihan vastakohdan. Todella ilkeä ja piikikäs tyyppi, jollain tavalla sulkeutunutkin. Taitaa olla ihan huuhaata horoskoopit.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan teillä olla paljonkin eroavaisuuksia muutoin vaikka syntymäpäivä olisi sama. On varmaan paljon muitakin asioita jotka vaikuttavat. Kysy neuvoa ammattitaitoiselta astrologilta. Nämä ovat monimutkaisempia asioita mitä äkkiseltään luulisi.

Vierailija
22/23 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän eroja/samankaltaisuuksia varmaan löytyy ihmisissä kun tarkastelee syntymävuodenaikaa. Tätähän on tutkittu.

Jaahas, ja seuraavaksi linkki tutkimukseen, kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuksesta en tiedä, mutta olen kuullut sanottavan, että ihminen tykkää eniten siitä vuodenajasta, jolloin on syntynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä