Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tavannut ensimmäistä kertaa kanssani samana päivänä syntyneen ihmisen ja olemme kuin yö ja päivä. Meni usko horoskooppeihin.

Vierailija
21.11.2020 |

Olen jousimies ja töihin tuli alkuvuonna uusi työntekijä, joka on syntynyt täsmälleen samana päivänä kuin minä, mutta pari vuotta myöhemmin. Olen kuvitellut itse jousimiehenä, että jousimiehet ovat helposti innostuvia, kekseliäitä, seikkailunhaluisia ja hyväntahtoisia. Nyt olen tavannut ihan vastakohdan. Todella ilkeä ja piikikäs tyyppi, jollain tavalla sulkeutunutkin. Taitaa olla ihan huuhaata horoskoopit.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksonen, en horoskoopiltani, siskoni on kuin toisesta puusta veistetty, joten olen aina tiennyt, ettei horoskooppeihin ole uskomista.

Vierailija
2/23 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai suunnilleen samaan kellonaikaankin, muutoinhan teillä on eri nousumerkit? Sitäpaitsi kahdessa vuodessa planeetat ovat ehtineet edetä jo ihan eri kohtaan eläinrataa, joten eivät nekään ole teillä samoissa sijainneissa. Miten siis voisitte ollakaan samanlaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ihmisen joka on syntynyt täsmälleen samana päivänä kuin minäkin, meidän syntymän välissä on joitain tunteja. Olemme erilaisia mutta ymmärrän sen olevan niin perimää kuin ympäristön vaikutusta.

4/23 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen melko hyvin kaksi saman päivänä eri vuosina syntynyttä, tunnistan meissä selvästi muutamia samoja pääpiirteitä luonteissamme mutta totta kai olemme erilaisia.

5/23 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34428 kirjoitti:

Tunnen melko hyvin kaksi saman päivänä eri vuosina syntynyttä, tunnistan meissä selvästi muutamia samoja pääpiirteitä luonteissamme mutta totta kai olemme erilaisia.

Siis karttamme ovat muilta kuin aurinkomerkin osalta täysin erilaiset.

Vierailija
6/23 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko joku OIKEASTI horoskooppeihin 🤦‍♀️😄🙄🤦‍♀️

Vierailija
7/23 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi henkilöä, jotka ovat syntyneet samana päivänä kanssani. Toisella on tismalleen sama ammatti ja toisella neljä lasta. Molemmissa on yhtäläisyyksiä.

Vierailija
8/23 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaksonen, en horoskoopiltani, siskoni on kuin toisesta puusta veistetty, joten olen aina tiennyt, ettei horoskooppeihin ole uskomista.

Jos olisitte samanlaisia niin sittenhän tiluliluliihin ja tötterötööhön olisi uskominen.

Näitä muijien humputuksia. Miksette perusta älypuhelinfirmoja?

Vierailija
9/23 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettu.

Vierailija
10/23 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon kekseliäs ja hyväntahtoinen mutta olen eri horoskooppia. Eiköhän kaikki kuvaile itseään noin. Nehän sopii jokaiseen ne piirteet aina.

Vierailija
11/23 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskooko joku OIKEASTI horoskooppeihin 🤦‍♀️😄🙄🤦‍♀️

Jotain niissä on. Vaikka en kyllä oikeasti usko, että planeettojen asennot voisi määrittää meitä. Saamani horoskoopit ovat pitäneet paikkansa.

Vierailija
12/23 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiva jousimies. Joskus luin että ennen jousimiehen tilalla oli "käärmeenkantaja" horoskooppimerkki. Onko hän lähempänä skorpionia (marraskuu) vai jousimiehestä seuraavaa merkkiä.

Vierailija
13/23 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikin tilata laajempi horoskooppi astrologilta. Siitä sen näkee.

Viimeksi kävin ennustajalla ja pyysin vinkkiä työasioihini. Sanoin, että on hiukan sekavaa nyt. Ennustaja siihen, että no niinpä näkyykin 😂

Vierailija
14/23 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synytmävuodellakin on merkitys.

Vierailija
15/23 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri vuonna? Nonni, sehän muuttaakin tähtikartan heti. Jo se, että olisitte syntyneet eri paikkakunnilla ja tietenkin eri kellonaikaan, vaikuttaisi asiaan.

Minunkin lapseni ovat molemmat skorpioneja, mutta kuin yö ja päivä. Mutta rauhallisella onkin kartassaan nouseva neitsyt ja kuu-vaaka ja taas väkkyränä pyörivällä eläväisellä lapsella nouseva leijona ja kuu-vesimies. Että silleen.

Vierailija
16/23 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai suunnilleen samaan kellonaikaankin, muutoinhan teillä on eri nousumerkit? Sitäpaitsi kahdessa vuodessa planeetat ovat ehtineet edetä jo ihan eri kohtaan eläinrataa, joten eivät nekään ole teillä samoissa sijainneissa. Miten siis voisitte ollakaan samanlaisia?

No niin niin, mutta silti horoskooppimerkit edustavat määrätynlaisia ihmisiä määrätynlaisine ominaisuuksineen. Eihän niissä ole mitään järkeä, jos selitys on tuo sinun "planeetat ovat ehtineet edetä jo ihan eri kohtaan eläinrataa, joten miten siis voisittekaan olla samanlaisia". Miksi sitten on horoskooppimerkkejä ylipäätään?

Vanhempani ovat syntyneet päivän erolla, ja ovat kuin yö ja päivä. Mitenhän tämäkin sitten taas selittyisi...

Vierailija
17/23 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän eroja/samankaltaisuuksia varmaan löytyy ihmisissä kun tarkastelee syntymävuodenaikaa. Tätähän on tutkittu.

Vierailija
18/23 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että horoskooppeja on olemassa. Niitä voi käyttää nopeana imbesillinpaljastimena parisuhdekandidaatteja seuloessa.

Saman tien kun tulevat puheeksi,voi nousta pöydästä ja toivottaa hyvät illan jatkot.

Vierailija
19/23 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän eroja/samankaltaisuuksia varmaan löytyy ihmisissä kun tarkastelee syntymävuodenaikaa. Tätähän on tutkittu.

Vuodenaikaa missä kohtaa maapalloa? Kun meillä on kesä niin eteläisellä puoliskolla on talvi.

Vierailija
20/23 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syntynyt heinäkuussa ja olen niin melankolinen syysihminen kuin vain voi olla. Horoskooppimerkiltäni olen leijona, ja ujompaa ja kaikkea keskipisteenä olemista kauhistuneempaa ihmisä saa hakea :D

Samoileminen luonnossa yksin tai kaksin koirani kanssa on mieluisinta ajanvietettäni, kaikkein parasta syksyllä, saa vaikka sataakin, ei haittaa.

Mutta joo. Kohti seuraavia kesän grillijuhlia, jossa saan paistatella porukan keskipisteenä hiukset hulmuten ja parhaimmat jutut kertoen... vai miten se nyt menikään? ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän