Hävettääkö ajaa Skoda Octavialla?
Ollaan harkittu vm -07 Octavian hankintaa, kehtaako sillä liikkua?
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 15:43"]
Minulla Skoda Octavia combi vm. 2010. Oikein mielellään ajan sillä, tavaratila varsinkin on tosi pätevä kassikoukkuineen kaikkineen. TM:n vertailuissa sijoittuu tasaisen varmasti kaikissa vertailuissa.
Hankalin asia kys. autossa on, että ilmastoinnin asteikko päättyy 18 asteeseen, pitäisi ehdottomasti ainakin näin kevätaurinkokeleillä olla 16 astetta.
[/quote]
Miksi ihmeessä ilmastoinnin pitäisi 16 asteeseen ylttää? tarkoitus ei ole jääkaapilla ajaa. Jos ilmastoinnissa ei riitä puhtia, teetä ilmastoinnin huolto!
Kukaan ei kiusaa tavallisen perheauton vuoksi. Octavia on 2000-luvun corolla.
Mä ostaisin vähän vanhemman Volvo tai Toyotan niin sitten ei ainakaan kiusata.
Octavia on hyvä ja tiloiltaan mielestän jopa erinomainen perheauto. Hinta/laatusuhde on myös kohdallaan. Olen ajanut samalla Octavialla 10 vuoden aikana noin 210000 kilometriä ja mitään isoja vikoja ei ole ollut.
24 jatkaa siis samalla rahalla kun mitä -07 skoda maksaa. Jos rahaa enemmän käytössä niin sitten uudemman
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 15:34"]
Sinulla on suurempia ongelmia kuin Skoda, kun sinun pitää kysellä joutavia. Väkisin tulee ajatus, ettet ole ihan täyspäinen.
[/quote]
Mitä ihmeellistä siinä on jos joku kysyy jotain?
Itseäni kiinostaa myös että vainotaanko koulussa tietyillä autolla liikkuvia lapsia?
No ei hävetä!! Ootteko lukenut tilastot/tutkimuksen, millä autolla Suomen rikkaimmat ihmiset ajavat? SKODALLA. Järkevä, hyvä auto. :)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 16:06"]
No ei hävetä!! Ootteko lukenut tilastot/tutkimuksen, millä autolla Suomen rikkaimmat ihmiset ajavat? SKODALLA. Järkevä, hyvä auto. :)
[/quote]
Ja tutkimus on missä?
Hävettää ja vielä enemmän jos on kaksi korvaa, nenä ja suu!
Enemmän mua hävettää ajaa Audilla joka on sama auto mutta tyhmät maksaa siitä vaan liikaa.
[/quote]
Taitaa olla sinulta jäänyt vertaileva käytännön tutkimus konsernin autoista tekemättä. Skoda on OK, Audi on huippua, VW siinä välissä. Audissa on vielä sekin etu, että saa nautiskella kateellisten "asiantuntijoiden" lausunnoista mielin määrin. Terveisin, A6.
Mua ei hävetä ajaa edes -99 ooppelilla.
Mene mamma takaisin keittiöön kun et autoista kuitenkaan mitään ymmärrä ja mies maksaa kaiken...
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 16:30"]
Enemmän mua hävettää ajaa Audilla joka on sama auto mutta tyhmät maksaa siitä vaan liikaa.
[/quote]
Taitaa olla sinulta jäänyt vertaileva käytännön tutkimus konsernin autoista tekemättä. Skoda on OK, Audi on huippua, VW siinä välissä. Audissa on vielä sekin etu, että saa nautiskella kateellisten "asiantuntijoiden" lausunnoista mielin määrin. Terveisin, A6.
[/quote]
Minä häpeän sinun puolesta. Olet tyhmyyksissäsi mennyt ostamaan A6 Audin, iso lahnan ja nupiksi vielä hemmetin ruma. Tosiaan siinä on Volkkarin tekniikka ei mitään muuta, S6 ja RS6 malleissa on siyyen parempaa tekniikkaa, mutta karvahattu A6 on Volkkari.
Jumalauta kun tulisi kunnon lama, jotta tietäisit mikä on tärkeää. Jos tämä on osoitus sinun itseluottamuksen tasosta, niin kuulutkin niihin, jotka loppupeleissä häviää.
Onko sinulla käsitystä maailman tilasta tällä hetkellä? Eipä tietenkään, vain naapurin ja koulukaverien mielipiteet merkitsevät. O lord give me strenght!
Ostelkaa vaan octavioita niin meidän perhe pysyy rahassa ja leivässä kiinni, tälläkin hetkellä miehen korjaamon pihassa 4 Skodaa odottaa korjausta, on oikeasti yksi surkeimmista automerkeistä, mutta sitä ei moni tajua.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 16:34"]
Mua ei hävetä ajaa edes -99 ooppelilla.
[/quote]
Saab oli 99 malli, ei Opel 99 mallia ole edes olemassa. Eli sinä ajat saabilla, mutta luulet ajavasi opelilla, ei ihme ettei hävetä.
on se meidän skoda kattoikkunoineen ja muine lisätilpehööreine ihan mukava.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 15:45"]
Tavalliseen 2 lapsiseen perheeseen tarkoitus hankkia.
Kiusaako esim lasten kaverit tms?
Ikäväähän se on jos lapsia aletaan kiusaamaan vanhempien autovalinnan vuoksi...
ap
[/quote]