Sydäntä raastavaa...
Tunnustin juuri ihastukseni yhdelle miehelle, joka vastasi, että tommosta on kiva kuulla, mutta on onnellisesti parisuhteessa. Ääh, niin sydäntä raastava fiilis ja epätoivo. Miten päästä ihmisestä yli, joka pyörii mielessä koko ajan? :(
Kommentit (7)
Kyllä se ihastus menee ohi ja uutta tilalle. :)
ihana ois ton miehen naisena kuulla miten kivasti oma mies vastannu tollaseen:-)
niin ja jatkoa edelliseen et sama juttu oon ihastunu varattuun mieheen :-(
[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 14:38"]
Lähes samassa tilanteessa. Olen niin rakastunut varattuun naiseen. Mutta minkäs teet, ei tässä oikein haluaisi kenenkään suhteitakaan rikkoa. :(
[/quote]
Niinpä. Minäkään en halua rikkoa kenenkään parisuhdetta. Siksikin tuntuu pahalta, kun olen elänyt toivossa alkuvuodesta lähtien ja kuvitellut, että minulla olisi ehkä mahdollisuuksia. Ja nyt kun rohkaisin itseni kertomaan tunteistani, niin en saanutkaan vastakaikua. Niiiiin tylsää... :(
Anna minulle tuo raastava tunne!!! Itse en ihastu keneenkään! Olisin mielummin vaikka sydän vereslihalla kuin aina vaan "njääh, let's be friends..."..... blaahhh......
Mutta tsemppiä sinne! Kyllä niitä uusia tulee (toisille tulee), ajan kanssa vaan, niin tylsää kuin se onkin...
Käännä positiivinen energiasi ja intosi johonkin toiseen asiaan. Joskus auttaa irti-otto arjesta, vaihda maisemaa vaikka viikonlopuksi, tee pieni reissu. Ihan mitä tahansa, kunhan saat muuta, piristävää ajateltavaa.
Lähes samassa tilanteessa. Olen niin rakastunut varattuun naiseen. Mutta minkäs teet, ei tässä oikein haluaisi kenenkään suhteitakaan rikkoa. :(