Kumman valitset, jos on pakko valita: pizza vai hampurilainen?
Itse valitsen hampparilaisen, aina! 😋😋😋
Kommentit (22)
Saako valita millaisen hampparin tai pizzan tahansa? Jos saa niin kobe liha kerroshamppari.
Jos hampurilainen on Hesen, Mäkkärin Burger Kingin tms. niin sitten pizza, mutta ravintolahamppari kyllä menee pizzan edelle.
Riippuu ihan paikasta. Vaikkapa Naughty brgr vastaan kulman karvarannepitsa, niin burgeri. Joku mäkki vastaan Rosso tai Classic Pizza, niin pitsa.
Pizza. Ja jos on valittavana hampurilainen ja porilainen, niin se on porilainen.
Pizzassa on aina tomaattikastiketta, josta en pidä. Joten ehdottomasti hampurilainen, ilman ketsuppia.
Lidlin pizzaburger maistuisk nyt mutta kuin kerran pitää vastata kysymykseen niin ostaisin hampurilaisen mielummin koska minulla on saksalaista sukujuurta ja saksassa on kaupunki nimeltä Hamburg.
En tykkää oikein kummastakaan, mutta Mäkkärin vegaanihampurilainen oli harvinaisen ok eli jos on pakkovalinta niin yksi McVegan.
Riippuu fiiliksestä. Välillä haluan pizzaa, välillä purilaisen.
Tällä hetkellä olen täynnä, joten en halua kumpaakaan.
Riippuu paikasta, jos satunnainen kurdipitseria ja purilaisketju, niin otan purilainen.,,
Pizza! Hamppareita tulee syötyä tosi harvoin.
En kumpaakaan, koska tarkkailen painoani.
Jos ihan pakko, niin hampurilainen ilman leipää.
Vierailija kirjoitti:
Saako valita millaisen hampparin tai pizzan tahansa? Jos saa niin kobe liha kerroshamppari.
Ihan minkälaisen vaan ja ihan missä ravintolassa vaan. Tai vaikka kaupadta ostettuna. Ap
valitsen melkein aina pizzan kaikesta ravintolaruoasta, muusta jää yleensä nälkä
Siis jos kyse on muusta ravintolasta kuin pikarukaravintolasta, niin syön hampparin.