Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halutaan huudettavaksi huuto. nettiin!!!!

Vierailija
27.07.2006 |

Kaipailen huudettavaksi;

-Brio Race-rattaat

-ÄP toppatumput ja -töppöset, beiget, olisko vuoden -04 tai -05 pakkauksesta?

-Vaatepaketteja, jonka vaatteet samaa sävymaailmaa, esim. kaikki harmaata, sinistä, mustaa, beessiä, valkoista, vaaleanpunaista jne.

-Vaatepaketteja jossa nätit sävy-sävyyn asukokonaisuus, esim. talvivaatteet kokoa 92cm, sisältää villavaatteet, toppahaalarin, pipon, hanskat, kaulaliinan ja kengät

-Isolle naiselle farkkuja Koko L-XL, 42-44

-Lapsille klassikkoleluja, esim. puisia Jukka-leluja

Ja niin että hinta on kohtuullinen. Kukaan ei huuda huonoa tavaraa kun lähtöhinta jo järkyttävä, siihen vielä postikulut niin huh.

Älkääkä laittako sitä hintavarausta, se on ihan turha. Laittakaa lähtöhinta sellaiseksi että se tyydyttää teitä.

Minä en myöskään koskaan huuda jos kohde on monta viikkoa auki. En jaksa odottaa! Huudan kohteita jotka auki max. viikon.

Mitä te muut haluaisitte huutaa huutonetistä? Listatkaa tänne niin aloittelevat myyjät näkee!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on syys-talvivaatteita, paksumpia housuja (legon) ja collegeita, + pitkähihaisia puseroita, collegepukuja, pitkiä ja lyhyitä alushousuja. Ulkovaatteita ei oo säilynyt ehjänä myytäväksi, mutta nuo on ok kunnossa.

Vierailija
42/46 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Ashleyn kaikki tuotteet!!!!! Pistähän huutikseen ettei turhaan loju kaapissasi. Kaikki romanttiset hörhelöt myös sinne jos et itse tykkää...minä tykkään kyllä :)

Ai niin ja kauniita kukkatauluja kaipailen myös!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa koko kelpaisi.

Vierailija
44/46 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvisin uuden kännyn tai siis käytetyn, mutta ehjän!

Onko kellään????????????

Mulla ois nokian 3200 kännykkä, odottelen että itse saan uuden puhelimen..

En tykkää tuosta nykyisestäni.

Vierailija
45/46 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai Reiman viime talven mallistoa olevan vaaleanpunaisen fleecehatun nallenkorvilla. Ja 2-vuotiaalle sekin.

Kiitos! Kuvia ottamaan ja huuto . nettiin hophop.

Vierailija
46/46 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettu 2 vuotta sitten Suomi Soffasta, hinta oli kohtalaisen kova (3 istuttava, 1150 euroa). 10 vuoden takuu rungolle, 5 vuotta päällysteelle. Sohva on muhkea, muotoilultaan enemmän moderni kuin romanttinen.

Jos nyt ostaisin, valitsisin kyllä toisen värin.. luonnonvalkoinen ei ole paras väri lapsiperheeseen :D No, olen kyllä suojannut sohvaa arkisin intianpuuvillaisella peitteellä (vaikka aluksi olin sitä mieltä, että en todellakaan mitään sellaista laita ;)

Tämä oli nyt vähän aiheen vierestä, mutta tiedoksi vaan, että korkeanojaisia sohvia on kaupoista ainakin saatavilla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi