Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku kirppis voi olla jonotuksen arvoinen?

Vierailija
25.03.2014 |

Oli su kävelyllä ja törmäsin massiiviseen ihmisjonoon. Kummastelin - he jonotti kirppikselle su aamulla klo 10!?

Onko mitään järkeä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

'kuvittelee,kuinka ap kävelee tyytyväisenä normaalia sunnuntai kävelyreittiään ja törmää massiiviseen ihmisjonoon*

Vierailija
2/3 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi olla, jos haluaa ostaa lapselle kaikki vaatteet kerralla, on oltava jonossa aika alkupäässä. Olen nähnyt MLL-kirppiksellä tämäntapaista jonon ensimmäisillä: juostaan kirppispöydän luo, revitään pöytä tyhjäksi ikean siniseen kassiin ja mennään nurkkaan tutkimaan saalista. Kun on pyöritelty vaatteet lattialla muutamaan kertaan valitaan muutamia vaatteita ja loput kaadetaan pöydälle sekavaksi kasaksi. Vapaaehtoiset olivat järjestäneet vaatteet kauniisti pinoihin, kaikki samaa kokoa yhdessä pöydässä, farkut, leggarit, hameet, t-paidat, neuleet jne. omissa pinoissaan. Eipä ole tarvinnut tuonne enää osallistua, haen mieluummin tavallisilta kirppiksiltä tarvitsemani vaatteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MLL kirppiksillä tuo on maan tapa. Siellä on yleensä niin hyvä valikoima, että parhaat haluaa päästä valitsemaan päältä. Ja kyllä, ne otetaan ikean tms isoon kassiin ja sit vielä tarkistetaan ennen maksua. Tosin itse ainakin otan vain ne jotka olen valmis ostamaan, mutta tarkistan takuulla vielä rauhassa esim. reikien varalta, ja palautan oikeaan paikkaan ne joita en otakaan.

Näin toimittiin ainakin 3v sitten vielä, kolmosen kuvaamaan "kaikki kassiin ja ylijäämät läjään pöydälle" en törmännyt kertaakaan. Jokaista vaatetta ei vaan voi jäädä tarkastelemaan saumoista ja hihansuista siinä heti alussa, koska muuten parhaat tosiaan menevät. Hyvä käytös ja järki kuitenkin mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi