Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä tavalla olette omineet kulttuureita tänään?

Vierailija
21.11.2020 |

Olen katsellut Suoernatural sarjaa, eli ominut amerikkalaista kulttuuria.
Syön just kebabia, omin turkkilaista kulttuuria.
Olen käynyt vessassa ja wc-pönttö on brittiläinen keksintö eli brittiläistä kulttuuria tullut omittua.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen juuri arabialaista maustekakkua ja join kahvia, arabien kulttuurin omimista. Sen lisäksi olen ominut japanilaista kulttuuria kuuden nigirisushin verran ja ranskalaista + saksalaista kulttuuria yhden Lidlin omenataskun verran.

Vierailija
42/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kerrostalon betoniset seinät ja katto ympärillä, omimista tuokin. Ei kuulu suomalaiseen alkuperäiseen kulttuuriin mikään betoni. Pitäisi olla ulkona sateessa v*ttuuntuneena vettyyntyneet tuohivirsut jalassa, se olisi sitä oikeaa suomalaista alkuperäiskulttuuria johon ja vain johon minulla on oikeus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin jollain muulla eli joogasin ja käytin farkkuja. Illalla tehdään pizzaa.

Vierailija
44/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein päivälliseksi Quiche Lorrainen...

Vierailija
45/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein piikkisuoriin hiuksiini kiharat kihartimella. Anteeksi!

Oi! Olen sitten ominut kulttuuria koko elämäni, synnyttyäni kiharapäiseksi. :)

Vierailija
46/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein mustapapukeittoa eli omin meksikolaista kulttuuria.

Join Earl Grey -teetä eli omin brittien aasialaisilta omimaa kulttuuria.

Katselin futon-tarjouksia netistä eli suunnittelin japanilaisen kulttuurin omimista.

Vierailija
47/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin eskimo puikon

Vierailija
48/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin irlantilaisessa pubissa. Join Kilkenny tuopin. Ei hävetä yhtään.

Vierailija
49/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysäköin invapaikalle.

Varastin kaupasta.

Metelöin, häiriköin, öykkäröin.

Vierailija
50/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein riisipuuroa ja kuin vielä teetä

Vierailija
51/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirkku Kontulasta kyselee kirjoitti:

Tein sandwichejä, eli kolmioleipiä ja join cokista. Olenko kauhea jenkkikapitalisti?

Älä hätäile, et ole. Sandwichit eivät ole amerikasta.

Vierailija
52/56 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva näköjään ymmärtää, mitä kulttuurinen omiminen on.

Jos syön turkkilaisen kebab-paikasta ostamani kebabin, en omi turkkilaisen kulttuuria. En selitä sylki roiskuen, että kebab on omaa kulttuuriani. En myöskään perusta kebab-paikkaa ja julista kebabin olevan omaa kulttuuriani.

Jos sen sijaan olen siperiantaustainen kalmukinpolkema jurttaryssäläisen siitos, ja alkeellinen kalmukki tms. polki esi-isäni täkäläiseen euripidiseen, kantasuomalaiseen populaatioon 1700- luvulla, ja jos esitän kuitenkin mongoloidit alkuperäisinä ja euripidisuomalaisten kielen kalmukkien lainaamina sanoina, ja viikinkimiekat jurttaryssäläisten kulttuurilainana, SE on kulttuurista omimista ja toisen kansan, suomalaisten historialla rypemistä.

Tiedoksi vain mongoloideille.

Aahahaa ja kukaka se yrittää niiin kovasti omia älliä ja kukkia kaikkine euripidisine kalmukkeineen että hohhoi! Tätähän se tuntuu olevan näillä "kulttuurista omimista!" huutelijoilla justiin.. Kun ei ole älyä mihinkään eikä mitään fiksua sanottavaa, niin ratsastetaan sitten tällasella jutulla juu. Ja yleensä vielä juuri ne, joita asia ei koske pskan vertaa.

Vierailija
53/56 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva näköjään ymmärtää, mitä kulttuurinen omiminen on.

Jos syön turkkilaisen kebab-paikasta ostamani kebabin, en omi turkkilaisen kulttuuria. En selitä sylki roiskuen, että kebab on omaa kulttuuriani. En myöskään perusta kebab-paikkaa ja julista kebabin olevan omaa kulttuuriani.

Jos sen sijaan olen siperiantaustainen kalmukinpolkema jurttaryssäläisen siitos, ja alkeellinen kalmukki tms. polki esi-isäni täkäläiseen euripidiseen, kantasuomalaiseen populaatioon 1700- luvulla, ja jos esitän kuitenkin mongoloidit alkuperäisinä ja euripidisuomalaisten kielen kalmukkien lainaamina sanoina, ja viikinkimiekat jurttaryssäläisten kulttuurilainana, SE on kulttuurista omimista ja toisen kansan, suomalaisten historialla rypemistä.

Tiedoksi vain mongoloideille.

Jos puen naamiaisiin päälleni intiaani-asun, en omi intiaanien kulttuuria. En selitä silloin sylki roiskuen, että sulkapäähine on omaa kulttuuriani. En myöskään perusta inkkari-leiriä ja julista että tiipiit on omaa kulttuuriani. 

Jos sen sijaan sivistyssana blab Lappi bliblablab eskimo kiertoilmaus liblab lib esitän fiksua blaa blab Saana tunturin valaisu lib. Lab.  Blob. SE on. Omassa erinomaisuudessaan rypemistä.

Vierailija
54/56 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauloin amerikkalaisia lauluja. Sitten mokasin vielä pahemmin: soitin ukulelella kiinalaista laulua, koska siinä oli riittävän helpot soinnut. Kuuntelin gospelia. Ai pahus, mitä kulttuurista omimista on tehty jo 1900-luvun alusta alkaen.

Vierailija
55/56 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin nuudelia.

Vierailija
56/56 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin autolla, se ei ole täkäläinen keksintö.