Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mennä inttiin/sivariin ORJAKSI?

AAPEE
21.11.2020 |

En voi ymmärtää ihmisiä jotka menevät inttiin taikka sivariin ORJAKSI. Aivan älytöntä mennä johonki tollaseen orjaksi. Mitä siitä hyötyy? Ei sitten yhtään mitään. Vapautuksen saa YHDELLÄ lauseella. Itse uhosin lääkärille että "tapan itseni jos joudun armeijaan" ja tadaa. Se oli siinä. Miks on niin vaikeaa huijata se vapautus eteenki ku sen saa noin helposti? Nauran kaikille inttiasuisille orjalampaille.

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikki eivät ole selkärangattomia oman edun tavoittelijoita ja valehtelijoita, niin kuin sinä.

Vierailija
2/108 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikki eivät ole selkärangattomia oman edun tavoittelijoita ja valehtelijoita, niin kuin sinä.

Miks vitussa tavoittelisin jonkun muun etua? Mitä järkeä sellasessa olis? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en olisi parisuhteessa sellaisen miehen kanssa, joka ei ole inttiä käynyt.

Vierailija
4/108 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intin vielä ymmärrän mutta sivaria en. Samalla vaivalla menee palkkatöihin.

Vierailija
5/108 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kuten suurin osa naisista jotka ei armeijaa käy?

Vierailija
6/108 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko että kovin moni haluaisi sun kanssa parisuhteessa muutenkaan olla. 

Vierailija
7/108 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eka parisuhde 15v. ja toinen parisuhde 5v. ja jatkuu yhä. En minä tarvitsekaan enempää;)

Vierailija
8/108 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vain, että aapee pysyy poissa miesten tieltä. Ei hänestä mitään hyötyä tositoimissa olisikaan. On vain tervettä tiedostaa rajallisuutensa ja heikkoutensa.

Vierailija
9/108 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin..miksipä joku haluaa täyttää velvollisuutensa ja miksi toinen haluaa mennä sieltä mistä aita on matalin, jaa-a... :) Todennäköisesti se, joka käy intin pärjää elämässään muutenkin paremmin kuin se, joka hankkii itselleen tekaistut c:n paprut ilman että on oikeasti joku lääketieteellinen syy intin suorittamisellw.

Vierailija
10/108 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eka parisuhde 15v. ja toinen parisuhde 5v. ja jatkuu yhä. En minä tarvitsekaan enempää;)

Siis wau jopa KAKSi parisuhdetta. HUUTISTA. Mulla on ollu monta kertaa enemmän suhteita ja yli 200 seksikumppania (sekä miehiä että naisia) Että kuule revippä siitä! :D 

Vierailija
11/108 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut sellaisesta asiasta kuin yhteiskunta? Yhteishenki? Yhteen hiileen puhaltaminen? Etpä vissiin.

Vierailija
12/108 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin..miksipä joku haluaa täyttää velvollisuutensa ja miksi toinen haluaa mennä sieltä mistä aita on matalin, jaa-a... :) Todennäköisesti se, joka käy intin pärjää elämässään muutenkin paremmin kuin se, joka hankkii itselleen tekaistut c:n paprut ilman että on oikeasti joku lääketieteellinen syy intin suorittamisellw.

Enpä tuosta tiedä. Omassa lähipiirissä on paljon työttömiä tai hanttihommiin jämähtäneitä AUKin/RUKin käyneitä. Yliopistossa tutustuin moneen c-mieheen, jotka ovat ainakin työelämässä pärjänneet mukavasti. Itselläkään ei ole valittamista.

Vierailija
13/108 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis wau jopa KAKSi parisuhdetta. HUUTISTA. Mulla on ollu monta kertaa enemmän suhteita ja yli 200 seksikumppania (sekä miehiä että naisia) Että kuule revippä siitä! :D 

Aika söpöä, että sun tumputussukilla on sukupuoli. Onko niillä kaikilla nimikin?

Vierailija
14/108 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut sellaisesta asiasta kuin yhteiskunta? Yhteishenki? Yhteen hiileen puhaltaminen? Etpä vissiin.

Miksi puhaltaisin johonki hiileen jos täällä on puolet kansasta jotka ei puhalla? Esim suurin osa naisista. 

Vierailija
15/108 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijaan on syytä mennä. Siellä tehdään pojista miehiä. C papereilla tulee työhaastattelussa kylmää kyytiä, kun wanhan liiton patu niistä kuultuaan jämäkästi päättää haastattelun ja ohjaa uloskäynnille.

m39

Vierailija
16/108 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko, että toi on joku hieno saavutus😂 Voi sua. Sulla on vielä paljon opittavaa.

Vierailija
17/108 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Armeijan käymisen tunnistaa vain siinä kohdassa, kun palveluksen päättymisestä on kulunut muutama kuukausi - vuosi. Kalja maistuu ja jutut ovat kuin yläkoululaisella. Sen jälkeen on vaikea sanoa kuka on käynyt mitäkin pl. ääripäät.

Vierailija
18/108 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä se riski, että siellä intissä olis vähän oppinut erilaisia taitoja elämää varten. Niin kädentaitoja kuin psykologisiakin taitoja.

Vierailija
19/108 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, jos haluaa tehdä osansa isänmaan hyväksi?

Onneksi enemmistöllä nuorista on edelleen moraalia ja kunniavelkaa maata kohtaan. 

Vierailija
20/108 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Armeijan käymisen tunnistaa vain siinä kohdassa, kun palveluksen päättymisestä on kulunut muutama kuukausi - vuosi. Kalja maistuu ja jutut ovat kuin yläkoululaisella. Sen jälkeen on vaikea sanoa kuka on käynyt mitäkin pl. ääripäät.

Tokihan inttikokemukset yhdistää. Niistä puhutaan vielä vuosikymmenienkin päästä saunailloissa ja kahvipöydissä. Muistellaan kuinka tetsattiin Ranualla 40 pakkasilla ja hikoiltiin Vekaran metsissä heinäkuun helteissä.

m39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme