Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on niin mukava terapeutti, että viikon kohokohta on kun pääsen tapaamaan häntä

21.11.2020 |

Juodaan teetä ja rupatellaan, mukavaa ja yksinkertaista. Saan olla tyytyväinen siihen. Harmi kun kaikilla ei ole hyvää terapeuttia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sas se!

Vierailija
2/8 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yrittänyt löytää terapeuttia mutta kaikki vastaa että ei oo aikoja kela-asiakkaalle. Ihan kaikille en viitsi tykittää spostia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnekas! Omina terapeutteina toimii self help kirjat ja kaverit. En edes yritä terapiaan kun jonotus vie varmaan 5 vuotta ja oikean terapeutin löydöstä ei ole tarkeita. Jos joku akuutti kriisi iskee saattaisin yrittää tai sitten kun pääsen töihin voisin maksaa pätevästä palvelusta. Olisi kyllä hyvä että kaikilla olisi joku joka kuuntelee.

Vierailija
4/8 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osahan pitää terapeutteja maksettuina kavereina. Samapa kai tuo jos saa jeesiä siitä.

Vierailija
5/8 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et viitsi edes työstää niitä omia ongelmiasi, kunhan käyt vähän teekupposen äärellä rupattelemassa niitä näitä? 

6/8 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et viitsi edes työstää niitä omia ongelmiasi, kunhan käyt vähän teekupposen äärellä rupattelemassa niitä näitä? 

Siinähän ne samalla hoituu pikkuhiljaa, vuosien päästä.

7/8 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon yrittänyt löytää terapeuttia mutta kaikki vastaa että ei oo aikoja kela-asiakkaalle. Ihan kaikille en viitsi tykittää spostia.

Kaikki ei saa valitettavasti apua.

8/8 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet onnekas! Omina terapeutteina toimii self help kirjat ja kaverit. En edes yritä terapiaan kun jonotus vie varmaan 5 vuotta ja oikean terapeutin löydöstä ei ole tarkeita. Jos joku akuutti kriisi iskee saattaisin yrittää tai sitten kun pääsen töihin voisin maksaa pätevästä palvelusta. Olisi kyllä hyvä että kaikilla olisi joku joka kuuntelee.

Olen onnekas, huostaanotosta aikoinaan oli hyötyä, muuten olisin ihan tuuliajolla.