Raamattu toteutuu
kristinuskosta tehdään paha (esim. nyt tuo suvivirren kohtalo) ja homoutta ylistetään. Ihan niin kuin ennustettu on.
Kommentit (11)
Raamatussa, lopun ajan profetioissa /ilmestyskirjassa
Raamatussa, lopun ajan profetioissa /ilmestyskirjassa
Oon mä niitä joskus lueskellut mut just nuo asiat ei tuu nyt mieleen.
Kai tajuat, että lopunaikoja on hihhuleiden mukaan eletty siitä päivästä lähtien, kun Jeesus oletettavasti kuoli. Saman tien alettiin vaahdota, miten Jeesus tulee pian takaisin, mutta eipä ole vielä tähänkään päivään asti tullut. Mitään maailmanloppua ei tule, joten ala nauttimaan elämästäsi ja lakkaa meuhkaamasta.
Millä tavalla minä meuhkaan?? Ja kyllä nautin elämästäni :)
"Kristinuskosta tehdään paha"väittämä toteutuu automaattisesti koska kaikki eivät millään voi siitä diggailla. Väitämä ei toteutuisi vain siinä tapauksessa että kaikki 7,2 miljardia harjoittaisivat sitä. On todella noloa väittää Raamatun toteutuvan tuolla perusteella. Aina kun joku tekee jotain mikä muka on syntiä tai on erimieltä niin "Raamattu toteutuu" "Raamattu on totta". Voi vittu kun ärsyttää tuollainen hölmöily, vaikka Jeesukseen uskonkin (Raamatun Jumalaan en)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 22:45"]
kristinuskosta tehdään paha (esim. nyt tuo suvivirren kohtalo) ja homoutta ylistetään. Ihan niin kuin ennustettu on.
[/quote]
Vaika sitten niin. Selvä. Kiitos ja hei hei!
Juu, oon kans lukenut Raamatusta sen kohdan missä sanotaan, että "Suvivirsi kuuluu kouluihin tai muuten taivas putoaa".
Joo! Niin Jaakko ja pavunvarsikin!!!
Kerrotko missä?