Tää blogi! Ei ole todellista!!
http://annajasebastian.indiedays.com/2014/03/04/a-day-with-meikalainen/
Miksi tämä mies kirjoittaa noin?! Herra mun jee... Sellainen myötähäpeä ettei tosikaan.
Kommentit (100)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 20:05"]
35-v mies puhuu jostain bro lovesta :D
[/quote]
Naureskelusi kuulostaa katkeralta. Eikö ole vain hienoa, että hmisillä on rakkaita ihmisiä elämässään?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 20:16"]
[/quote]
Naureskelusi kuulostaa katkeralta. Eikö ole vain hienoa, että hmisillä on rakkaita ihmisiä elämässään?
[/quote] On. mutta lähinnä nauratti tuo teinimäinen ilmaisutyyli.
Faijan rotsi on töissä tsadissa. Meitsikin osaa skulaa tsygee. (oikeasti ollaan liperin paanasia)
Hiukan ärsyttävää luettavaa joo. Hassu toi ksupunkilaisten lauantairetki luontoon, kun äiteekin oikein ihmetteli ;)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 20:15"]
Jos toi teksti on mukaelma "stadin" puhekielestä, niin sanokaas +30v helsinkiläiset, puhutteko te oikeasti noin? Joo, ymmärrän jos teinit vääntää noita englantislangi sanoja joka väliin tehosteeksi kun täytyy vaikuttaa "coolilta" mutta entä aikuiset? Henkilökohtaisesti en jaksaisi montakaan minuuttia tälläistä jutustelua kuunnella, semminkin jos se esitetään vielä hiukan nasaalivoittoisesti ja sanoja venytellen mikä sekin teinistadin tyyliin kuuluu.
[/quote]
Mä olen itse muuttanut tänne reilu 10v sitten ja ei, en todellakaan puhu noin. Myöskään kukaan muu tuntemani ihminen, lähipiiristä tai töistä, stadilainen tai hesalainen, ei puhu noin, oli ikä mikä tahansa ja lähipiiristä löytyy myös teinejä.
Kai tää on joku epäonnistunut parodia?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 20:21"]
Faijan rotsi on töissä tsadissa. Meitsikin osaa skulaa tsygee. (oikeasti ollaan liperin paanasia)
[/quote]
Tää on ihan hulvaton xD
Hajosin tähän parodiaan:Tee itse aivan greisi Anna ja Tsebu -laifstailblogiteksti
http://www.punkinfinland.net/forum/viewtopic.php?f=10&t=131926&sid=807ad0cf3c6b310de00118ce8234abe2
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 20:16"]
[/quote]
[/quote]
En ollut tämä "katkera naureskelija" mutta tuskinpa tässä kukaan sitä on kieltämässä, että hyvät ystävät ovat tärkeitä. Tässä ei nyt puhuta niinkään blogin sisällöstä vaan tuota kirjoituskielestä. Allekirjoitan täysin jonkun kommentoijan väitteen, että jos puhuttu kieli tulee samalla tyylillä, menettäisin mielenkiintoni ekan kahden minuutin jälkeen. Oli sisältö sitten mitä tahansa.
Siis toi äijä on NUMMELASTA. ja sen kyllä huomaa.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 20:25"]
Hajosin tähän parodiaan:Tee itse aivan greisi Anna ja Tsebu -laifstailblogiteksti
http://www.punkinfinland.net/forum/viewtopic.php?f=10&t=131926&sid=807ad0cf3c6b310de00118ce8234abe2
[/quote]
Ei noi olleet ollenkaan niin hauskoja, ihan liian sujuvaa kieltä verrattuna esikuvaansa.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 20:29"]
[/quote]
Yrittääkö se peittää juurensa tolla omituisella kielellään?
Yksikään tuntemani nummelalainen ei ainakaan puhu tuollaista ihmeellistä siansaksaa.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 20:25"]
[/quote]
Ei helvetti. En ole lukenut tuota blogia, ja kuvittelin että ap:n linkkaama postaus oli erityisen paha. Ei ilmeisesti sitten, kun ovat saaneet noin runsasta huomiota aiemminkin. :D
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 20:33"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 20:29"]
[/quote]
Yrittääkö se peittää juurensa tolla omituisella kielellään?
Yksikään tuntemani nummelalainen ei ainakaan puhu tuollaista ihmeellistä siansaksaa.
[/quote]
Vähän niin kuin Putouksen Jäbä, kovasti on niiiin punavuorelaista mutta onkin kotoisin Keravalta...
Mä olen 35v nainen. Kolmannen polven helsinkiläinen. En puhu noin enkä tunne ketään joka puhuisi, lukuunottamatta ehkä mun 20v pikkusiskoa!
Mä olen 35v nainen. Kolmannen polven helsinkiläinen. En puhu noin enkä tunne ketään joka puhuisi, lukuunottamatta ehkä mun 20v pikkusiskoa!
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 20:34"]
Vähän niin kuin Putouksen Jäbä, kovasti on niiiin punavuorelaista mutta onkin kotoisin Keravalta...
[/quote]
Ehkä se olikin Jäbän esikuva. Heh.
Toivottavasti ihmiset ketkä täällä netissä jaksaa muita haukkua eivät omista omia lapsia! Noloa!
Jos toi teksti on mukaelma "stadin" puhekielestä, niin sanokaas +30v helsinkiläiset, puhutteko te oikeasti noin? Joo, ymmärrän jos teinit vääntää noita englantislangi sanoja joka väliin tehosteeksi kun täytyy vaikuttaa "coolilta" mutta entä aikuiset? Henkilökohtaisesti en jaksaisi montakaan minuuttia tälläistä jutustelua kuunnella, semminkin jos se esitetään vielä hiukan nasaalivoittoisesti ja sanoja venytellen mikä sekin teinistadin tyyliin kuuluu.