Paljonko on painotavoitteesi kesälle 2014 ?
Omalla kohdallani riittää, että puntari näyttää alle 60kg. Olen 168cm pitkä ja painanut 61-62kg vuosia. Viitisen vuotta sitten olin 58kg ja olisi mukava kokea se vielä uudestaan.
Liikun päivittäin, syön terveellisesti. Ruokarytmiä olisi tosin korjattava, sillä töissä syön vain salaatteja ja sitten illasta olen armottomassa nälässä.
Kommentit (35)
57, nyt aika tasan 60 kg. Pitutta on 155. Näytän ihan hyvälle tuossa 57 kilossa. 55kg olisi jo hurja luku. Tosin olen minä aikuiselämässä painanut alle 50 kiloakin, mutta olin liian laihan näköinen. Onkohan minulla isot luut? ;)
Pituutta 158cm ja nyt painan 54kg. Tavoite 50kg.
Tavoite 59kg.
Nyt 61,2kg. Viime syksynä oli vielä 68kg. pituutta 168,5cm.
-6kg heinäkuun alkuun mennessä. Nyt paino 56kg
Nyt 57 kg, kesäksi tavoite 54 kg. Viimeiset 3 kg tuntuvat olevan tiukassa... Pituutta 168 cm.
nyt 66,6kg tavoite 55kg syksyyn mennessä tain siihen vauhtiin mitä paino nyt lähtee tippumaan.
Olen aina yläasteelta asti painanut 60-65 kiloa. Tällä hetkellä painoa on 64 kg. Kesällä varmaan saman verran. Liikun paljon ja syön vielä enemmän, myös herkkuja. Ei onneksi tarvi huolehtia painosta. Pituutta on 174 cm ja ikää 37.
91 kg. Nyt 88. 170 cm. Kyllä se onnistuu, pitäkää peukkuja.
48kg. Paino nyt 61kg. Pituus 160cm
Samaan pyrin kuin ap, tosin 60kg itselleni realistisempi vaihtoehto koska pudotettavaa on reilusti enemmän. (Ja 58kg oli vähän alhainen paino, näytin kolkolta.)
100 kg. Nyt 68 kg. Kiire tulee :-/
Alkupaino on 76kg, tavoite on 60kg. Sen jälkeen jos saan vielä kiloja pari pois niin kaikki miinus on plussaa. Olen 165cm pitkä.
Loppukesällä ois kiva painaa 75 kg, nyt yli 90. Olen 40 ja krooninen sairaus löytyy, joka väsyttää kovasti, eikä läski ainakaan auta asiaa.
Lopullinen tavoite on 70 kg ja reilusti lihaksia. En ole hyvin hoikkanakaan koskaan käynyt 62 kiloa alempana, joten kovin alhainen tavoite ja vielä tällä iällä ei ole realistinen.
Mä muuten lihoin aikanaan siten, että tavoittelin noin 65-kiloisena laihtumista ja sairastuin vakavasti. Nykyiset läskit on sitä perua. Neuvoni teille nuoremmille onkin että kannattaisi mieluummin keskittyä kunnon parantamiseen kuin laihduttaa kitukuureilla normaalipainon sisällä.