Mieheni ei ole tiskannut kertaakaan yhdessäolo aikanamme
Kommentit (25)
Hanki lammas tai kaksi, etä hänellekin riittää tekemistä:-D
https://yle.fi/uutiset/3-11373235
Itse en tohtinut tehdä sitä, kun en saanut sitä otusta istumaan - en edes yrittänyt.
Meillä toisinpäin, viimeksi taisin tiskata joskus vuosia sitten. On astianpesukone, mutta kattilat ja pannut pestään käsin. Tai siis mies pesee.
Meillä mies maksaa isompituloisena isoimmat laskut mutta silti osallistuu kaikkiin kodin töihin. Ei silti elä kuin hotellissa vaikka maksaa isoimman siivun. Osallistuu ilo mielin kaikkiin kotitöihin ja viihtyy kotona. Mitään riitaa ei ikinä ole ollut kuka tekee mitäkin. Omakotitalossa mukava asua kun kaikki rempat, huollot, puutarhatyöt ja siivous aina tehdään sitä mukaa kun tekemistä tulee. Ei tämä asumismuoto onnistu jos toinen vain eläisi kuin hotellissa. Ehkä kerros-tai rivitalossa voisi onnistua sellainen työnjako mutta aika outoa olisi ellei toinen yrittäjä niin ettei jää vapaa-aikaa kotitöihin. Tämmöinen tapauksen tiedän että puoliso yrittäjä ja eikä käy kotona muuta kuin nukkumassa. Vähäinen vapaa-aika menee pääasiassa lepäämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meilläkään, ei myöskään siivoa.
On periaatteen mies, hän maksaa kaikki laskut, pitää molempien autot kunnossa, katsastaa ne.
15 vuotta yhdessä ja tämä toimii😍Väitän, että miehesi töihin/"töihin" menee murto-osa siitä ajasta, jonka itse käytät siivoamiseen ja tiskaamiseen ynnä muuhun. Laskujen maksamisen voi automatisoida nettipankissa, katsastuksessa istutaan sohvalla kahvia juoden. Auton korjaamiseen tietty saa kulumaan aikaa, mutta ei autoa korjata päivittäin tai edes viikottain. Toisaalta korjaaminen vaatii tietotaitoa ja työkaluja, joita kaikilla ei ole. Ellei sitten autojenne kunnossapito tarkoita öljyn, polttimoiden ja pyyhkijänsulkien vaihtoa? Epäreilu diili kuitenkin, miehesi pääsee paljon helpommalla.
Ei ole epäreilu mun mielestä😊Ei kahden aikuisen tiskejä paljon tule.
Molemmat syömme työlounaan ulkona. Eikä me sotketakaan paljon..
Juu, kyllä laskut menee e-laskuina, mutta isossa ok-talossa on isot menotkin.
Väitän, että miehesi töihin/"töihin" menee murto-osa siitä ajasta, jonka itse käytät siivoamiseen ja tiskaamiseen ynnä muuhun. Laskujen maksamisen voi automatisoida nettipankissa, katsastuksessa istutaan sohvalla kahvia juoden. Auton korjaamiseen tietty saa kulumaan aikaa, mutta ei autoa korjata päivittäin tai edes viikottain. Toisaalta korjaaminen vaatii tietotaitoa ja työkaluja, joita kaikilla ei ole. Ellei sitten autojenne kunnossapito tarkoita öljyn, polttimoiden ja pyyhkijänsulkien vaihtoa? Epäreilu diili kuitenkin, miehesi pääsee paljon helpommalla.