Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan verikokeen jälkeen pitää pitää se lappu kyynärtaipeessa?

Vierailija
24.03.2014 |

Kävin aamulla verikokeessa ja kyynärtaipeessa se lappu teipillä kiinni. Nyt se lappu ärsyttää ja kiristää. Kuinka kauan se lappu pitää olla siinä paikallaan?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuntia pitäisi riittää.

Vierailija
2/17 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei enää vuoda, aika nopeasti kai se menee kiinni. Varmaan se tunti-pari?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin kuin edellä on todettu. Voithan kurkata sinne lapun alle ja katsoa, vuotaako vielä verta. Jos ei, niin sen lapun voi irrottaa. 

Vierailija
4/17 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan sen pois heti kun pääsen näytteenottopaikasta ulos kun kiristää ilkeästi, eikä kertaakaan ole vuotanut.

Vierailija
5/17 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vain painan lapulla muutaman minuutin ja sitten pois. Painaminen hetken ajan saattaa ehkäistä mustelman syntymisen. Teippiä en ota, ärsyttää ihoa. 

Vierailija
6/17 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vain painan lapulla muutaman minuutin ja sitten pois. Painaminen hetken ajan saattaa ehkäistä mustelman syntymisen. Teippiä en ota, ärsyttää ihoa. 

Vierailija
7/17 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppuu verenvuoto yleensä minuuteissa, joten otan sen irti heti kun muistan, joskus jo aulassa takkia päälle vetäessäni. Eihän sillä muuta tarkoitusta ole kuin olla suojana sen aikaa, kun verta voi tulla pistoskohdasta.

Vierailija
8/17 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan aina heti pois.

Vierailija
9/17 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyin aamukokeissa siltä kuka sen näytteen otti, sanoi että illalla saa ottaa pois :)

Vierailija
10/17 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se vähän riippuu. Mä odotanut jo kohta 4 tuntia, tarkistin että voiko ottaa ja ei voi :P

Vierailija
11/17 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Onko tähänkin jokin sääntö? Ei sitä tarvitse laittaa siihen ollenkaan jos ei halua. Useimmat kai haluavat laittaa, ettei vaatteisiin tule verta. Mutta saa sen ottaa pois ihan koska vain. Ei tule sakkoja eikä sairastu ebolaan, jos sen ottaa pois.

Vierailija
12/17 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ikinä ei ole vuotanut sen jälkeen tippaakaan.

Vierailija
13/17 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos käyttäisit maalaisjärkeä

Vierailija
14/17 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakihan kieltää sen lapun irrottamisen ennen kuin vuorokausi on kulunut. Sakot tulee jos aiemmin irrottaa.

Vierailija
15/17 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartin itse olen pitänyt, riittää mulle. Kauempaa en voi pitää kun aiheuttaa muuten ihottumaa. Kerran unohtui tunniksi ja tuloksena punainen ihottuma kyynärtaipeessa, joka parani vasta reseptivoidekuurin jälkeen.

Vierailija
16/17 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakihan kieltää sen lapun irrottamisen ennen kuin vuorokausi on kulunut. Sakot tulee jos aiemmin irrottaa.

Meidän lääkäri sanoi, että 16 päivän päästä voi ottaa pois.

Vierailija
17/17 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen aina ottanut pois jo matkalla labrasta autolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän