Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako maskia olet kuluttanut koronapandemian aikana?

Vierailija
21.11.2020 |

Itsellä eka menossa.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

25kpl pakateissa on vielä useampia maskeja jäljellä. Olen alkanut käyttämään uudestaan niitä maskeja, mitä ensimmäisenä käytin, eli käytän taktiikkaa "muutama viikko sivussa ja sitten uudelleen käyttöön".

Noin yleisesti ottaen en ole niin huolissani omasta tartunnan saamisesta, koska työni vuoksi on niin iso todennäköisyys, että altistun töissä, jossa ei käytetä mitään suojia.

Vierailija
42/55 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

14. Työpaikalle tuli maskipakko keskiviikkona niin siellä kolme päivää neljä kappaletta päivässä. Pari aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt milloinkaan ainuttakaan.

En usko tähän henkiolentoon ja epäjumalankuvaan nimeltä Korona.

Mutta jos sellainen on sittenkin olemassa, se on harmittomampi otus kuin joku kurkkukipubakteeri tai lentsumikrobi tai rono. Se ei tapa ketään mutta tämä yleinen hulluus ja maailman meininki alkaa näyttää siltä, että pian meitä Koronaepäuskoisia ja sen palvelijoita tottelemattomia ruvetaan vainoamaan; ehkäpä piankin tullaan siihen tilanteeseen, että nämä rättinaama-talebanit alkavat tappaa meitä rätittömiä.

Absurdia: ei tarvittu kaukaisten maiden "rättipäiden" invaasiota hävittämään eurooppalaisten ja amerikkalaisten kristillisten kulttuurien vapauksia, oikeusvaltioita eikä YK-tason perusoikeuksia, kun sen tekevät näiden maiden omat syntyperäiset vauhkoilijat itse.

Vierailija
44/55 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kulutan.

On auton lokerikossa valmiina, kun menen kauppaan.

Vierailija
45/55 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden. Käytin lasta lääkärissä ja siellä piti maski laittaa. Käsilaukussa kulkee yksi puhdas mukana siltä varalta että joskus jossain tarvii laittaa.

Vierailija
46/55 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertakäyttöistä, kun oli yrityksien määräämä maskipakko.

Vierailija
47/55 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin olen edelleen ihan kauhuissani tästä taudista. Voin sanoa, että harvoin kokee tuollaista kipua ja kuoleman pelkoa tai kuoleman toivoa, mitä tuossa taudissa. Kaikki muutkin tietämäni tapaukset ovat sanoneet samaa. 2 viikkoa kun mietit, että miten päin olisi kun kaikkialle sattuu, oksentaa, ripuloi, on keuhkokuumeessa. Siihen lisäksi nämä kaikki jälkitaudit niin ei hirveästi naurata. Mutta hyvä, että Suomessa ei ole pelkoa tästä taudista.

Maski on päässä aika ja kaikkialla kun menen ulos ja nyt on tullut käytettyä varmaan satoja. Keväästä asti pitänyt.

Terveisin; nainen, 29, Tukholma

Vierailija
48/55 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 10 kpl, aina kun käydään lasten- tai äitiysneuvolassa. Muuten ei olla käyty sisätiloissa, joten ei ole kovin usein maskille tarvetta. 

Vierailija
49/55 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0kpl

En tuhlaa rahoja tuollaiseen sillä en välitä vaikka olisikin oireeton levittäjä.

Vierailija
50/55 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkäshenkilö 48 vuotta kirjoitti:

En ole käyttänyt milloinkaan ainuttakaan.

En usko tähän henkiolentoon ja epäjumalankuvaan nimeltä Korona.

Mutta jos sellainen on sittenkin olemassa, se on harmittomampi otus kuin joku kurkkukipubakteeri tai lentsumikrobi tai rono. Se ei tapa ketään mutta tämä yleinen hulluus ja maailman meininki alkaa näyttää siltä, että pian meitä Koronaepäuskoisia ja sen palvelijoita tottelemattomia ruvetaan vainoamaan; ehkäpä piankin tullaan siihen tilanteeseen, että nämä rättinaama-talebanit alkavat tappaa meitä rätittömiä.

Absurdia: ei tarvittu kaukaisten maiden "rättipäiden" invaasiota hävittämään eurooppalaisten ja amerikkalaisten kristillisten kulttuurien vapauksia, oikeusvaltioita eikä YK-tason perusoikeuksia, kun sen tekevät näiden maiden omat syntyperäiset vauhkoilijat itse.

Kristillinenkulttuuri on aina ollut vapauksia vastaan.

Tarkoittanet maallistunutta elämäntapaa.

Vierailija
51/55 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli, mutta se on varmaan tallessa vielä

Vierailija
52/55 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mennyt yksi kokonainen paketti, mutta en muista, montako maskia siellä oli. Muut ostamamme maskit eivät oikein sopineet mulle, niin ostin nyt sitten yhden kangasmaskin kokeeksi. Se oli tänään mulla ekaa kertaa käytössä ja tuntui ihan hyvältä. On merkkiä Huhtamask, ostin ihan marketista. Paras kokeilemani kertakäyttömaski on merkkiä Nesu.

Vierailija
53/55 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainuttakaan.

Vierailija
54/55 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.150. Meitä on kaksi ja välillä on kangasmaski käytössä. Eilen pidin 8h ja illalla se jo tuntui päässä. Minulla oli pieniä taukoja. Kyse ei edes ollut töistä vaan ihan vapaa-ajasta.

Vierailija
55/55 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 kpl. Tulee menemään enemmän jatkossa, kun työpaikalla on nyt annettu vahva maskisuositus, kun kotikaupunkini siirtyi kiihtymisvaiheeseen...