Ostin eilen kokoa 40 olevat housut! Hurraa!
Kävin eilen pitkästä aikaa vaatekaupassa ja suureksi riemuksi mun jalkaan mahtuivat kokoa 40 olevat housut! Jee!! Eikä ne edes ole mitkään boyfriend lökarit vaan siistit mustat suorat prässihousut. Kaikkien sovituskopissa itkemieni kyynelten jälkeen tämä tuntuu aika kivalta! Vielä viime syksynä oikea koko olisi ollut 44. Pienillä muutoksilla ja hitaasti keventäen tämä onnistui lopulta. Olen kerrankin, piiiitkästä aikaa tyytyväinen itseeni :)
Kommentit (35)
Niin, olen 178cm ja kokoni on 40. Minua sanotaan jatkuvasti hoikaksi. Koko 40 on ihan eri asiak 150cm ja 180cm naisella.
Onnittelut sinulle!
Eikö 38-40 koko ole kokoa M, joten luulisin, että suurin osa suomalaisista käyttää tuota kokoa, vaikka täällä välillä toisin väitetään.
Kannustan kanssasi 40 kokoa. Lapsia tullut ja pylly venähtänyt.Hyvä et verkkarit sopii. ja kiva kevään tullen löytää pienempiä vaatteita.Ulos kuntoilemaan ja keventämään mieltä ja kokoa.Kunto kasvaa.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 09:51"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 09:42"]
Miehet ne tykkää kovasti naisista jotka ovat kokoa 30-32. Varsinkin kun ikää on 35+.
[/quote]
Niin... jotenkin kuitenkin me naiset, jotka emme ole kokoa 30-32, olemme päätyneet parisuhteeseen. Voisko nyt kuitenkin olla niin, että "miehillä" olis joitain muitakin kriteerejä kumppaninvalinnassa kuin housukoko?
[/quote]
11 korjaa väärinkäsitystä: siis sarkasmia tuo oli, tietenkin.
Onnea! Mitä ihmettä muut valittaa että 40 ois vielä iso ? :O oon järkyttynyt. 40 on M eli medium! Mitähän isoa siinä on? Kaupoissa myydään vaatteita joissa lukee M 40/42. 40 on vielä se pienin medium, että onneksi olkoon!
Jos olisit kirjoittanut että mahduin M koon housuihin vastaanotto olisi varmasti ollut erilainen, voi luoja näitä ketkä ei tajua että 40 on m... Ei large!
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 09:21"]
Hohhoijaa. Mulle kokoa 32 olevat housutkin on liian suuret, että revi siitä.
[/quote]
Tarkoitatko tuumakokoa vai numerokokoa?
[/quote]
Tarkoitatko tuumakokoa vai numerokokoa?
Minullekin 32 kokoiset farkut on löysät, en ole edes kovin hoikka.
[/quote]
Älä sure. Kunhan ikää tulee lisää, niin pääset sinäkin ostoksille naistenosastolle. Ja onhan siellä lastenkin puolella ihan kivoja vaatteita!
Upeeta ap! Ymmärrän tunteesi. Laihdutin itse eilen viime vuonna koosta 46 kokoon 42. Voi sitä onnea, kun kaupassa ne pienemmän koon housut sopivat. Nyt olen tyytyväinen itseeni, kun pääsin normaalipainoon. Toivottavasti saan sen pysymään. Samaa toivon sinulle!
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 10:11"]
Onnea! Mitä ihmettä muut valittaa että 40 ois vielä iso ? :O oon järkyttynyt. 40 on M eli medium! Mitähän isoa siinä on? Kaupoissa myydään vaatteita joissa lukee M 40/42. 40 on vielä se pienin medium, että onneksi olkoon!
Jos olisit kirjoittanut että mahduin M koon housuihin vastaanotto olisi varmasti ollut erilainen, voi luoja näitä ketkä ei tajua että 40 on m... Ei large!
[/quote]
No kun täällä nää teinit palstailee. Ovat ostaneet ekat vaatteensa naistenosastolta ja luulevat pysyvänsä niissä xs-kokoisissa vaatteissa ikuisesti.
42 on nykyään suomalaisten naisten keskikoko eli kokoon 40 pääseminen on suuri saavutus. Alennusmyynneistä löytää enemmän sopivaa vaatetta jne.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 09:57"]40 solakka? Get real.
[/quote]
Äläpä nyt. :D
T: 172 cm/58 kg
Onnittelut aloittajalle! :)
Jee ap jee! Itsekin leijun, huomasin juuri että elämäntapamuutoksella olen pudottanut nyt 27 kiloa puolessa vuodessa! Jokohan sitä vaatekaupoille uskaltaisi.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 09:57"]40 solakka? Get real.
[/quote]
Pituudesta riippuen kyllä. Itse olen täysin normaalipainoinen 176-senttinen tyttö ja housut kokoa 38-40. Ja en ole mitenkään pyöreä.