Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluais lapsen ja nyt sitten ei vietä sen kanssa aikaa.

Vierailija
24.03.2014 |

Helppohan se lapsi on mulle sysiä kun en oppimisvaikeuksien takia saanut ammattia enkä töitä hommata mut nyt sitten se on melkein täysin mun vastuulla. On osa-aika hoidossa päiväkodissa 10pv/kk mutta muuten hoidan lapsen minä,samoin kesälomat,joulut yms kun mies on yrittäjä ja aina töissä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa keskustelisit asiasta miehesi kanssa? Jos muu ei auta, niin lähdet vain harrastuksiisi, niin silloin ukon on pakko hoitaa lapsensa.

Oppimisvaikeudet eivät estä kouluttautumista ja työntekoa, joten provolta haiskahtaa.

Vierailija
2/6 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 08:26"]

No jospa keskustelisit asiasta miehesi kanssa? Jos muu ei auta, niin lähdet vain harrastuksiisi, niin silloin ukon on pakko hoitaa lapsensa.

Oppimisvaikeudet eivät estä kouluttautumista ja työntekoa, joten provolta haiskahtaa.

[/quote]

Olen mä keskustellut mieheni kanssa mutta eipä se auta ja kyllä mun oppimisvaikeudet todellakin estää koulutuksen ja fyysisiin töihin en kykene sairauksieni takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan sulla oli tiedossa kun lasta aloitte tehdä että miehesi on paljon töissä? Pitäisikö hänen lopettaa työt ja jäädä kanssasi kotiin?

Vierailija
4/6 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 08:33"]

No varmaan sulla oli tiedossa kun lasta aloitte tehdä että miehesi on paljon töissä? Pitäisikö hänen lopettaa työt ja jäädä kanssasi kotiin?

[/quote]

Ei ollut silloin yrittäjä eikä paljon töissä vaan alkoi yrittäjäksi kun lapsi oli vuoden vanha. Ei pitäisi jäädä kotiin mutta joskus voisi leikkiä lapsen kanssa yms.

Vierailija
5/6 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua ja näitä sun ongelmia :( Mä en ymmärrä, miten sä et saa eläkettä, jos olet työkyvytön. Mun mielestä sun pitäisi päästä johonkin terapiaan purkamaan näitä asioitasi. Terveyskeskuksessa pääsee esim. depressiohoitajan vast.otolle, kannattaa aloittaa siitä.

Vierailija
6/6 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo ja sua pelottaa olla lapsen kanssa kahdestaan kun mies on työmatkalla?