Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muiden miehet tälläisiä? yhdestä puusta veistettyjä?

Vierailija
24.03.2014 |

Olen itse iloinen ja ulospåäin suuntautunut ihminen ja miehen mörkömäisyys ( alussa oli erilainen) on alkanut pänniin. Olemme lähdössä matkalle ja toivoisin hänen olevan innostuneempi ajatuksesta.

Toivoisin että hän edes joskus totetaisi että onpa kiva lähteä, mitä jos menisimme sinne ja sinne jne.
Mutta ei.. hän vain miettii mitä kaikki tulee maksamaan jne. Vaikka idea onkin hänen omansa.
Joka asiassa sama asenne.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/21 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, just tästä asiasta yleensä keskustellaan oman miehen kanssa. Tuo on kyllä totta, että syö omaa innostuneisuutta. Myös kaikki reissun ärjestelyvastu jne. jää itelle ja tuntuu, ettei toista huvita ollenkaan. (vaikka sanookin, että mukava lähteä, ei kuitenkaan näy ulospäin ollenkaan.) Olen kyllä miettinyt poikaystävän vaihtoakin... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tollanen skeptinen. En oo aina ollut, mutta ikääntyminen on tehnyt tän. En saa oikein mistään uudesta fiilistä. Matkustaminenkaan ei kiinnosta.

Vierailija
4/21 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen synnynnäinen temperamentti määrittelee, miten suhtautuu uusiin asioihin. Sitä ei voi helposti muuttaa. 

Vierailija
5/21 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi ikävältä piirteeltä joka vie ilon arjesta ja isommistakin iloisista asioista. Onko hän masentunut? Tai ehkä tylsistynyt elämäänne? Itse en alkaisi vuosia katselemaan tuollaista mököttäjää, olen huonossa suhteessa ollut elämänilottoman ihmisen kanssa, ja nykyään suhteessa positiivisen miehen kanssa, eroa on omallakin onnen tunteella kuin yöllä ja päivällä. Toisen innostumattomuus syö lopulta omankin ilon.

Vierailija
6/21 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole. Ja ihminen voi olla erilainen eri suhteissa. Miehesi saattaa esim. murehtia rahasta vain koska/jos sinä olet hirveän tuhlaavainen, mutta jonkun huipputaloudellisen ihmisen kanssa hän voisi ajatella muita asioita. Ihan vain esimerkkinä. 

Vierailija
7/21 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole tuhlailevainen. Hän tuhalaa enemmän kuin minä, mutta on parempi palkkainenkin tosin.
Mutta siitä ilottomuudesta en kyllä itselleni ota syytä niskaan, ja en ole myöskään häntä vaihtamassa, hän on muuten todella hyvä aviomies.

ap

Vierailija
8/21 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 07:56"]

Ihmisen synnynnäinen temperamentti määrittelee, miten suhtautuu uusiin asioihin. Sitä ei voi helposti muuttaa. 

[/quote]

Missä on lukutaito? ap kirjoitti, että mies on ollut ennen erilainen. Eli temperamentti on siis muuttunut sun sanojen mukaan.

Vierailija
9/21 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkalla on naiselle niin paljon enemmän koettavaa. Shoppailua, kauneushoitoja, flirttailua (nostaa itsetuntoa) ;) auringonottoa... Jospa teillä mennään liikaa sun eikä ukkosi ehdoilla?

Vierailija
10/21 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko hän muuttunut varsinaisesti. Me menimme nopeasti yhteen, mutta sen muistan että hän kertoi alussa että ei ole kova puhumaan. mutta näyttää välittämisensä enemmän teoilla kuin sanoilla.
Alussa olin niin ihastunut siihen että hän on niin komea,rehellinen ja luotettava.

ap

Vierailija
11/21 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun mies lähtee lomalle kavereiden kesken ukkoporukalla, silloin loistetta silmässä? Jos näin, niin hän huomioi ehkä liikaa muuta perhettä. Tärkeää, että jokainen pääsee tekemään omiaankin lomalla.

Vierailija
12/21 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen pölkky. Tupakkaan saa mennä vaikka tonni kuussa, mutta esim. pyykkikoneen pitäis olla se halvin malli. Kaikki huonekalut pitäis ostaa kirppareilta. Matkoille ei voi lähteä, kun vetää vartissa perseet, eikä osaa sanaakaan englantia, tai mitään muutakaan. Aikoinaan ihastuin, kun oli vielä silloin kiva persoona ja komea kuin mikä, mutta nyt on ukottunut ja tuo möhkälemäisyys vaan korostuu. Liikkumaankaan ei sitä saa. Söis vaan lihistä ja makkaraa, jos mä en kävis kaupassa ja laittais itse ruokaa.

Mistään ei voi keskustella, kun jököttää jääränä minäitte mielipiteessään, joka yleensä on ahterista. Tosiaan hyvin sanottu: Toisen innottomuus syö lopulta omankin ilon.

Vierailija
13/21 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 10:05"]

Mulla on tuollainen pölkky. Tupakkaan saa mennä vaikka tonni kuussa, mutta esim. pyykkikoneen pitäis olla se halvin malli. Kaikki huonekalut pitäis ostaa kirppareilta. Matkoille ei voi lähteä, kun vetää vartissa perseet, eikä osaa sanaakaan englantia, tai mitään muutakaan. Aikoinaan ihastuin, kun oli vielä silloin kiva persoona ja komea kuin mikä, mutta nyt on ukottunut ja tuo möhkälemäisyys vaan korostuu. Liikkumaankaan ei sitä saa. Söis vaan lihistä ja makkaraa, jos mä en kävis kaupassa ja laittais itse ruokaa.

Mistään ei voi keskustella, kun jököttää jääränä minäitte mielipiteessään, joka yleensä on ahterista. Tosiaan hyvin sanottu: Toisen innottomuus syö lopulta omankin ilon.

[/quote]

Ukkos on nyt valtakunnan julkkis. Kuustonen siteerasi sun tekstin Hyvissä ja huonoissa uutisissa. :)

Vierailija
14/21 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 00:30"]

[/quote]

Ukkos on nyt valtakunnan julkkis. Kuustonen siteerasi sun tekstin Hyvissä ja huonoissa uutisissa. :)

[/quote]

Siis ruutu.fin nettiklipeissä.

Vierailija
15/21 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mun ukko on sekoitus "vaaleanpunaista hintahtavaa söpöstelijää" ja junttia perussuomalaista ääliötä. Onneksi siihen väliin mahtuu kaikki muu.

Se suukottelee (poika)lapsensa posket märiksi rakkaudesta, takuttaa vauvan tukan silityksillään, ostaa pastellinvärisiä pyjamia, topsuttelee tuoksuvaa talkkia lasten kainaloon saunan jälkeen ja sanoo, että rakastaa yli kaiken omaa perhettään.

Ja se örisee ja uhoaa typeränä umpijurrissa, keulii poliisille ja häpeää sitä kaikkea melkein riittävästi.

Siinä välissä se on 99,8% kunnollinen suomalaisen anopin ja apen kasvattama ukko, joka käy töissä, pitää kunnia-asianaan huolta perheestään ja rakastaa ja kunnoittaa minua kauniisti. Laittoi talon ja pihankin ja kaksi autoa perheen käyttöön. Lähtee joka päivä töihin ja tykkää makkarasta ja kaljasta ja on jo vähän keskivatsakas.

Vierailija
16/21 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10, pidä kiinni hyvästä jörrikästäsi. Hae vain älyllinen seura naisystävistä silloin kun ukolla on nollalla aivotoiminta. Ne vaan tarvii sitä.

Vierailija
17/21 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 00:31"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 00:30"]

[/quote]

[/quote]

Siis ruutu.fin nettiklipeissä.

[/quote]

Missä kohdassa?

Vierailija
18/21 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, meillä on roolit just toisin päin. :)

Vierailija
19/21 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen negatiivisuuden ruumiillistuma on myös minun miekkoseni ja kylvää mielellään riitaa joka asiasta. On varmaan aina ollut samanlainen, mutta nuorempana näin hänet vaaleanpunaisten silmälasien läpi. Varmaan minun positiivisuuteni ärsyttää.

Vierailija
20/21 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen negatiivisuuden ruumiillistuma on myös minun miekkoseni ja kylvää mielellään riitaa joka asiasta. On varmaan aina ollut samanlainen, mutta nuorempana näin hänet vaaleanpunaisten silmälasien läpi. Varmaan minun positiivisuuteni ärsyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi