Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, kun fyysistä vetovoimaa ei ole?

Vierailija
21.11.2020 |

Seurustelen ihanan, älykkään ja kiltin miehen kanssa. Olemme saman ikäisiä, n 45 v. Olemme olleet yhdessä vuoden, molemmilla lähes aikuiset lapset, jotka tulevat hyvin toimeen keskenään. Tapaamme 3-5 kertaa viikossa, meillä on paljon hyvää seksiä, muuta kivaa tekemistä, yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Emme juuri riitele, erimielisyyksiä toki joskus. Yhteisiä tulevaisuudenhaaveitakin on. Kaikki siis hyvin?

Hän ei viehätä minua ulkoisesti, ei ole ns. minun tyyppiä. Hän on tumma, vähän rokkarilookia, juoksijan kroppa. Itse viehätyn kovasti vaaleista, rosoisista viikinkityypeistä. Harmittaa, kun meillä on muuten niin ihanaa, mutta nykyään ajattelen tosi usein, että yök, en halua noin hoikkaa vaan ison miehen... Kasvoissaan on lisäksi eräs huomiotaherättävä outo piirre. Saunassa on hankalinta, kun se on niin intiimi paikka. Seksi onnistuu kyllä, onnistun jotenkin lukitsemaan ällötykseni silloin. En voi tätä hänelle sanoa, etten loukkaa.

Kiinnostuin hänestä alunperin ihan muiden seikkojen takia, joten aluksi tämä ei häirinnyt. Hän kehuu ulkonäköäni aina, tuntuu oikeaati pitävän minusta juuri tällaisena.

Mitä teen??

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ulkonäkö häiritsee niin mies ei ole sulle se oikea. Säästä molempien aikaa ja lopeta suhde. 

Silloin kun tapaa sen oikean niin mikään ulkonäköjuttu ei todellakaan häiritse vaan kaikki epätäydellisyydetkin on vaan söpöä.

Tämä on niin totta. Minä en ole koskaan mennyt toisille treffeille miehen kanssa, jonka ulkonäössä jokin asia on heti häirinnyt. Se asia ei kuitenkaan tule miksikään muuttumaan. En ymmärrä miksi pitää alkaa väkisin vääntämään suhdetta ihmisen kanssa, joka ei selvästikään ole sitä mitä etsii.

Kerran aloin seurustelemaan miehen kanssa jolla oli itseäni häiritsevä ulkonäköjuttu, kuvittelin että kyllä minä sit rakastuneena pääsen siitä yli eikä se enää häiritse.  Eihän se alkupanetuksessa niin häirinnyt mutta suhteen tasaantuessa alkoi tosissaan häiritsemään ja jopa ällöttämään. Nyt olen oppinut että jos yksi ihan pienikin asia ulkonäössä tai luonteessa häiritsee aluksi, niin ei kannata lähteä viemään juttua pitemmälle. Se voi olla vaikka joku hölmö kommenttikin miehen suusta, joskus niitä on sivuttanut ja myöhemmin tajunnut että olisi pitänyt heti ton kommentin jälkeen vaan viheltää peli poikki.

Onko sinua jo kiristetty Vastaamo-tiedoista?

M/40

Vierailija
22/24 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ulkonäkö häiritsee niin mies ei ole sulle se oikea. Säästä molempien aikaa ja lopeta suhde. 

Silloin kun tapaa sen oikean niin mikään ulkonäköjuttu ei todellakaan häiritse vaan kaikki epätäydellisyydetkin on vaan söpöä.

Tämä on niin totta. Minä en ole koskaan mennyt toisille treffeille miehen kanssa, jonka ulkonäössä jokin asia on heti häirinnyt. Se asia ei kuitenkaan tule miksikään muuttumaan. En ymmärrä miksi pitää alkaa väkisin vääntämään suhdetta ihmisen kanssa, joka ei selvästikään ole sitä mitä etsii.

Kerran aloin seurustelemaan miehen kanssa jolla oli itseäni häiritsevä ulkonäköjuttu, kuvittelin että kyllä minä sit rakastuneena pääsen siitä yli eikä se enää häiritse.  Eihän se alkupanetuksessa niin häirinnyt mutta suhteen tasaantuessa alkoi tosissaan häiritsemään ja jopa ällöttämään. Nyt olen oppinut että jos yksi ihan pienikin asia ulkonäössä tai luonteessa häiritsee aluksi, niin ei kannata lähteä viemään juttua pitemmälle. Se voi olla vaikka joku hölmö kommenttikin miehen suusta, joskus niitä on sivuttanut ja myöhemmin tajunnut että olisi pitänyt heti ton kommentin jälkeen vaan viheltää peli poikki.

Onko sinua jo kiristetty Vastaamo-tiedoista?

M/40

Kiva kun luulet mua niin rikkaaksi että olisi varaa johonki tollasiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen samaa mieltä että kyllä luonnekin on vähintään yhtä tärkeää kuin ulkonäkö. Vaikka ulkonäkö olisi just eikä melkein niin ei siitä jutusta mitään tule, jos toinen päästelee suustaan ties mitä älyttömyyksiä, ehkä jopa loukkauksia. Vaikuttaa todella paljon siihen kuinka puoleensavetäväksi ihmisen kokee. Joskus on tullut tehtyä se virhe että ulkonäköön ihastutuneena on sivuuttanut kaikki typerät kommentit ja myöhemmin tullut huomattua että ei ehkä olisi kannattanut.

Vierailija
24/24 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoikkuus ja hiusten väri häiritsee, niin ehdota blondiksi värjäystä ja syötä miehellesi kunnolla ruokaa, niin lihoo.

Älytöntä ulkokultaisuutta, parempi olisi luultavasti erota koska mies on liian hyvä sinulle ja ansaitsee parempaa kuin naisen, joka feikkaa seksissäkin kiinnostusta mutta miettii koko ajan epäkohtia tai dumppausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi