Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 30-vuotias nainen ja jostain syystä sedät rakastuvat minuun

Vierailija
21.11.2020 |

Näin on siis käynyt jo vuosien ajan. Olen mielestäni ihan tavallisen näköinen, ehkä vähän söpö, yliopisto-opiskelija. Nämä miehet saattavat lähestyä minua suoraan viesteitse jossain sen jälkeen kun ovat minut nähneet. Tämä alkaa tuntumaan jo vitsiltä, koska näin käy todella usein. Mistä ihmeestä tämä johtuu?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sedät on noloja?

Ei noloja vaan yököttäviä. Himoavat nuorta lihaa.

Kolmekymppinen on nuori? Just joo...

On se nuotri. Tai ainakin oli 13 vuotta sitten.

Vierailija
22/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkevät sinussa potentiaalisen omaishoitajan ja riuskan emännän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lähettelelen mielelläni viestejä 25-30 v naisille. Joskus tulee keskusteluja ja treffejäkin. Ap:lle suosittelisin 40-50v miestä.

M/40

Miksei oman ikäinen kelpaa? Kuvitteletko olevasi jotenkin parempi kuin nelikymppinen nainen?

Vierailija
24/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet minulle aivan liian vanha.

M55

Vierailija
25/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös säkin ole jo tätinainen.

Vierailija
26/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M55

Oletko biljonääri vai miksi sulla on varaa sanoa noin?

Vierailija
27/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M55

En ole. Minulla on iso. Lisäksi olen komea hopeakettu ja saan helposti nuorempaakin seuraa.

Vierailija
28/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiehillä tarkoitat varmaan 40 vuotiaita miehiä? En usko, että 50 vuotiaat papat lähestyisivät tosimielellä 30 vuotiasta naista. Itse (32 v.) pidän 20 vuoden ikäeroa liian suurena :)

Vierailija
29/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Setämiehillä tarkoitat varmaan 40 vuotiaita miehiä? En usko, että 50 vuotiaat papat lähestyisivät tosimielellä 30 vuotiasta naista. Itse (32 v.) pidän 20 vuoden ikäeroa liian suurena :)

Voivat tyytyä sinunikäiseen, ellei charmi pure parikymppisiin. Teidän ongelma on vauva paniikki. Tuo laskee teidän tasoa.

Vierailija
30/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kauhea ikäero on.

t. Danny

Vierailija
31/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan tilantee. Olen 52v mies ja ihan umpirakastunut 38 v naiseen. Hänelle tietysti näyttäydyn setämiehenä😒. Vastailee kyllä viesteihini, mutta ei vuestien sisältämiin vihjailuihin (esim. tuli taas tisi hyvä mieli kun näin sun tulevan paikalle). Ollaan siis samassa harrastusryhmässä.

Ja tiesti vilkuilen ja jään siitä kiinnikin usein.

Tää ei voi loppua muuhunkun että nolaan itseni tunnistamalla rakkauteni...

Vierailija
32/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun broidista tuli setä 22 vuotiaana. Onko toi nyt sitten paha, jos semmoinen setä lähestyy. Outoa valitusta..

Vierailija
33/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksileikit ja rakkaus ovat eri asiat. Ovatko siis rakastuneita, vai haluavatko heittää rojut ränniin?

Ja kysymyksellä en tarkoita mitään pahaa, en tunne sinua.

Vierailija
34/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan tilantee. Olen 52v mies ja ihan umpirakastunut 38 v naiseen. Hänelle tietysti näyttäydyn setämiehenä😒. Vastailee kyllä viesteihini, mutta ei vuestien sisältämiin vihjailuihin (esim. tuli taas tisi hyvä mieli kun näin sun tulevan paikalle). Ollaan siis samassa harrastusryhmässä.

Jos noin selvään vihjailuun ei saa vastakaikua niin ei taida olla kiinnostunut. Luovuta jo, se alkaa olemaan vaan ahdistavaa jos jatkat yrittämistä.

Vierailija
35/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M55

En ole. Minulla on iso. Lisäksi olen komea hopeakettu ja saan helposti nuorempaakin seuraa.

Persaukinen juntti. Yök.

Vierailija
36/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sedät on noloja?

Ei noloja vaan yököttäviä. Himoavat nuorta lihaa.

Naiset ovat onneksi niin valistuneita, että himoavat selvästi vanhempaa lihaa jos tällä on tarpeeksi pätäkkää tai mainetta. Dannyllakin on aina uusi "Helmi" ja Ecclestone on liki yli 90-vuotias, mutta lisääntyi juuri nuoren puolison kanssa koska on miljardööri.

Eli kannattaa AP:nkin vain katsoa niitä setämiehiä sillä silmällä, nimittäin lompakkoon ja tiliotteeseen pureutuvalla silmällä. Jos on iso ja paksu saldo, niin sehän vasta kiinnostaa ja kiihottaa. Varsinkin yli kolmekymppisille ikiopiskelijahumanisteillehan rikas setä olisi hyvä kaappaus, kun ei itse ikinä valmistu tai jos valmistuu niin purilaisfirman kassallakin saa parempaa liksaa (ja sinnehän moni humanisti päätyykin, ja hyvä onkin, että pääsee ihan oikeita töitä tekemään).

Tosin kunnon setämiehet taitavat kiikaroida alle kolmekymppisiä, kolmekymppinenkin alkaa olla jo hiipuvan hedelmällisyyden iässä ja aikaikkuna esim. lisääntymiselle kapenee koko ajan. Eikä se tavarakaan enää ole niin tiukkaa ja piukkaa kuin kymmenen vuotta nuoremmilla, joten markkina-arvokin laskee.

Vierailija
37/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos noin selvään vihjailuun ei saa vastakaikua niin ei taida olla kiinnostunut. Luovuta jo, se alkaa olemaan vaan ahdistavaa jos jatkat yrittämistä.

Minä lopettaisin harrastuksessa käynnin ja luultavasti tuntisin pelkoa viestintälaitteisiinkin jos joku vanha kurppa kyttäisi minua ja tunkisi elämääni.

Vierailija
38/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai kannattaisiko vihjailu nostaa uudelle tasolle. Ja jos , niin kannattaisiko vihjailu kohdistaa omiin tunteisiini vai

siihen miten haluttavana koen hänet.

sama.

Vierailija
39/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä lopettaisin harrastuksessa käynnin ja luultavasti tuntisin pelkoa viestintälaitteisiinkin jos joku vanha kurppa kyttäisi minua ja tunkisi elämääni.

Maailma on julma setämiehille

Vierailija
40/56 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä voi olla umpirakastunut ihmiseen mitä et oikeasti tunne. Sinun iässä pitäisi jo tietää mikä ero on rakastamisella ja sillä, että rakastaa mielikuvaa jostain ihmisestä. Sinulla on fantasia nuoremmasta naisesta jota rakastat ja rakastat ideaa siitä, mutta et tunne oikeasti henkilöä millään tavalla. Hän vastailee sinulle kohteliaisuuttaan, koska on kohtelias ja hyvin kasvatettu ihminen tai haluaa pitää sosiaaliset suhteensa neutraaleina. Joka tapauksessa toimintasi kuulostaa lähinnä ahdistavalle ja täysin sinun lähtökohdistasi lähtevälle. Et anna kahtakaan ajatusta sille mistä toisesta saattaa tuntua ja miltä se näyttää hänen lähtökohdistaan. Olet vain kehittänyt romanttisen pakkomielteen, mutta toisen todellisuus on aivan eri.