Velka-autolla ajavat: teillä ei ole mitään asiaa ulkomaille!
Eli rahoitusyhtiö PÄÄTTÄÄ, laskeeko omistamansa auton ulkomaille. Usein ei laske, koska jokaiseen velja-auton haltijaan liittyy riski, jonka ei haluta realisoituvan. Turha siis haaveilla autolomasta ilman OMAA autoa.
Kommentit (31)
Ei kai kenelläkään ole velka-autoa??
Aina on laskenut kun on ollut tarve mennä. No, problem.
Hyvin pääsee, ei huolta. Joka kesä käydään, paitsi tänä vuonna ei käyty koronan takia.
Menen lentäen kohteeseen ja vuokraan sieltä auton jos tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ostaisi autoa käteisellä näillä koroilla.
Meillä on oma auto Keski-Euroopassa kakkoskodin tallissa.
Ei ongelmaa ulkomaille meno velka-autolla. Miksi näillä olemattomilla koroilla maksaisin auton heti pois kun sitä voi maksaa pois pikkuhiljaa.
Toki jokainen tyylillään.
Ei tarvitse mennä autolla ulkomaille. Kiva ajaa kotimaassa uudella velkamersulla 👍 Ap voi lähteä -91 Nissan Sunnyllä keskieurooppaan köröttelemään.
Mikä pakkomielle aloittajalla on?
Siis tarvitseeko siihen jonkun lupalapun? Eikö nolota olla sellaisia vuosittain hankkimassa? Ja mitä oon noita rahoitus"tarjouksia" seurannut, niin kyllä niissä todelliset vuosikorot pyörii 6-7 prosentin tienoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse mennä autolla ulkomaille. Kiva ajaa kotimaassa uudella velkamersulla 👍 Ap voi lähteä -91 Nissan Sunnyllä keskieurooppaan köröttelemään.
Tiedätkö että - 91 sunny on harvinaisempi auto kuin mersusi.
Lähtisin mielelläni museoautolla keskieurooppaan.
Noin käy kun ostatte Jonnelle ensimmäisen teinibemarin... kusi nousee päähän 600€ auton omistamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Siis tarvitseeko siihen jonkun lupalapun? Eikö nolota olla sellaisia vuosittain hankkimassa? Ja mitä oon noita rahoitus"tarjouksia" seurannut, niin kyllä niissä todelliset vuosikorot pyörii 6-7 prosentin tienoilla.
Ei tarvita mitään lupalappuja. Sähköposti leasing-firmaan ja nokka kohti Haaparantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ostaisi autoa käteisellä näillä koroilla.
Meillä on ostettu aina uusi auto ja käteisellä. Miksi ei? Siitä on saanut aina parin tonnin lisäalennuksen, joten eiköhän se ole ihan kannattavaa ollut. Ja sijoitukset meillä on erikseen. Miksi ottaa turhaa velkaa jos ei tarvitse?
Olen näitä luvattomia maastapoistujia käräytellyt. 😉
Vierailija kirjoitti:
On sulla huvit..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sulla huvit..
Varsinkin kun uskot Jonnea :D
Ihan oikein.