Pystyykö naaman lihaksistoa treenaamaan?
Esim. Method Putkisto... Onko kukaan treenaamalla saanut korkeita poskipäitä, kasvojen kohotusta tai hyvää leukalinjaa?
Kommentit (11)
Olen nähnyt mainoksen, jossa kasvoja treenataan jollain netissä myytävällä laitteella.
"Mies nuoreni laitetta käyttämällä."
Laitteen toimimiseen en ota kantaa.
Putkiston kirjan olen lukenut vuosia sitten, mutta laiskana en treenannut.
Aurinkovoidetta suosittelen.
mikä korkeissa poskipäissä on hienoa? minulla on semmoiset enkä pidä niistä. "tasaisempi" naama olisi parempi
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt mainoksen, jossa kasvoja treenataan jollain netissä myytävällä laitteella.
"Mies nuoreni laitetta käyttämällä."
Laitteen toimimiseen en ota kantaa.
Putkiston kirjan olen lukenut vuosia sitten, mutta laiskana en treenannut.
Aurinkovoidetta suosittelen.
Jawzrsize on vimpain, joka huvittaa ja epäilyttää minua.
Olin kolme kuukautta kaupassa töissä jossa joutui todella paljon puhumaan ja palvelemaan asiakkaita, jatkuvaa puhetta ja hymyillä piti tietenkin. Sai siinä luonnollisen kasvojen kohotuksen kun sai jatkuvaa kasvojumppaa. Hymyile, puhu, ilmeile, venyttele.
Olen treenannut 10 vuotta kasvolihaksia. Netistä löytyy sopivia ohjelmia, ja niitä voi muokata itselleen sopiviksi. Tärkeintä on harjoitella useamman kerran viikossa ja käyttää riittävästi toistoja.
Jos ihoylimäärää on runsaasti, välttämättä ei päästä sille tasolle kuin esim. leikkauksella.
Harjoittelu kannattaa yhdistää terveelliseen elämäntapaan. On myös tärkeää opetella nukkumaan selällään, vaikka kuinka houkuttaisi nukkua kyljellään. Peilin avulla voi myös opetella haitallisista tottumuksista pois, kuten otsan ja kulmien kurtistelusta.
Kulmakarvoista ylöspäin avainsana on lihasten rentous, ja siitä alemmaksi lihasten vahvistaminen.
Otsan voi myös teipata yöksi kirurgisella teipillä. Tämä hieman rentouttaa otsaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen treenannut 10 vuotta kasvolihaksia. Netistä löytyy sopivia ohjelmia, ja niitä voi muokata itselleen sopiviksi. Tärkeintä on harjoitella useamman kerran viikossa ja käyttää riittävästi toistoja.
Jos ihoylimäärää on runsaasti, välttämättä ei päästä sille tasolle kuin esim. leikkauksella.
Harjoittelu kannattaa yhdistää terveelliseen elämäntapaan. On myös tärkeää opetella nukkumaan selällään, vaikka kuinka houkuttaisi nukkua kyljellään. Peilin avulla voi myös opetella haitallisista tottumuksista pois, kuten otsan ja kulmien kurtistelusta.
Kulmakarvoista ylöspäin avainsana on lihasten rentous, ja siitä alemmaksi lihasten vahvistaminen.
Otsan voi myös teipata yöksi kirurgisella teipillä. Tämä hieman rentouttaa otsaa.
"Selällään nukkumisen tiedetään aiheuttavan ongelmia nukkumisen aikana. Esimerkiksi kuorsausta ja uniapneaa esiintyy selällään nukuttaessa, Partinen sanoo.
Suomen Hengitysliiton mukaan uniapneasta, eli unenaikaisista hengityskatkoksista, kärsii noin 300 000 suomalaista. Uniapnea heikentää olennaisesti unenlaatua."
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/c60882f1-80e2-4c0a-b88e-975ae…
Vierailija kirjoitti:
Olin kolme kuukautta kaupassa töissä jossa joutui todella paljon puhumaan ja palvelemaan asiakkaita, jatkuvaa puhetta ja hymyillä piti tietenkin. Sai siinä luonnollisen kasvojen kohotuksen kun sai jatkuvaa kasvojumppaa. Hymyile, puhu, ilmeile, venyttele.
Siis vaikuttiko tämä sen hetken kun hymyilit kaupassa, vai myös sen jälkeen?
Nutturaa kireämmälle, niin oikenee rypyt ja poskilinja nousee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis vaikuttiko tämä sen hetken kun hymyilit kaupassa, vai myös sen jälkeen?
Vaikutti jälkeenpäinkin, leukalinja ei roikkunut niin pahasti, yleensäkin kasvot jotenkin kiinteytyivät kun normioloissa saatan olla viikkokausia puhumatta ja hymyilemättä, yksineläjä kun olen. Lihakset kaipaa käyttöä, myös kasvolihakset.
Joku viisas, muistaakseni vieläpä nainen, esitti teorian, että miesten naamat pysyvät pidempään nuorekkaina siksi, että he säännöllisesti irvistelevät ja tekevät naamanliikkeitä peilin edessä ajaessaan partaansa.
Googlaa facial yoga.