Mistä Tangle Teezer -kopio?
Haluaisin sellaisen, mutta en ala maksaa "aidosta" muoviköntsästä yli kymppiä. Missä ootte nähneet halpakopioita myynnissä?
Kommentit (17)
Meillä 9v tyttö ei muuta suostu enää käymmämäänkään, kun tämä on ainoa jolla voi pitkiä märkiä hiuksia harjata hiusta vahingoittamatta. Originaali hänelläkin ja maksoi Anttilan tarjouksessa tasan 10€.
Minäkin ostin Sokoksen 3+1 -päiviltä hintaan 10,90 tuollaisen oikean. On hintansa väärti, mitä tässä nyt on muutaman päivän ehtinyt kokeilla.
Se on ihan yliarvostettu :D osta mielummin kunnon harja, missä on luonnonharjaksia ympärillä jakovat piikit keskellä.
Mulla on toi tangle teezer, eikä se oikeesti oo yhtään niin hieno kun puhutaan. Hyvin markkinoitu vaan:D
No kun mulla on semmoinen luonnonharjasharja enkä tykkää siitä! Ajattelin, että tuommoinen hevossuka pätis näihin jouhiin paremmin.
ap
Joo ei toimi teezeri mullakaan kovin hyvin. Ostin oman aidon tangle teezerin anttilasta tarjouksesta kympillä. Siellä oli jotain kopioitakin, mutta olivat vain pari euroa halvempia.
En noista kopioista tiedä mutta kannattaa kyllä kokeilla. Pahempien takkujen selvittämiseen ja märkänä harjaamiseen mulla yliveto.
Jes, kiitti vinkeistä! Käyn noissa huomenna.
Märkänä harjaamiseen juuri itsekin sitä eniten tarvitsisin. Muuten en juuri harjailekaan.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 23:54"]
No kun mulla on semmoinen luonnonharjasharja enkä tykkää siitä! Ajattelin, että tuommoinen hevossuka pätis näihin jouhiin paremmin.
ap
[/quote]
Ratsutarvikeliikkeestä saa halvalla isoja, kovia hevossukia.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 23:54"]
ap
[/quote]
Ratsutarvikeliikkeestä saa halvalla isoja, kovia hevossukia.
[/quote]
Tuollaisia, hintaa 1.20 eur: http://www.hooks.fi/product.aspx?productid=700302&deptid=102&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC
Märkiä hiuksia ei saa repiä. Märkä hius venyy ja siihen tulee mikrovaurioita, joistä sitten tulee halkeamia ja kaksihaaraisia. Osta suihkutettava hoitoaine, niin selviää se tukka kosteanakin.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 00:06"]
Kuinka köyhä sä oot, jos et voi kymppiä maksaa?
[/quote]
Elämä on valintoja oli kuin paljon rahaa hyvänsä. Maksatko kympin hiusharjasta, kun siinä kerran lukee ihku logo, vai otatko kolmen euron harjan Tigeristä ja pistät erotuksen 7 euroa hoitoaineeseen.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 00:06"]
Kuinka köyhä sä oot, jos et voi kymppiä maksaa?
[/quote]
Elämä on valintoja oli kuin paljon rahaa hyvänsä. Maksatko kympin hiusharjasta, kun siinä kerran lukee ihku logo, vai otatko kolmen euron harjan Tigeristä ja pistät erotuksen 7 euroa hoitoaineeseen.
[/quote]
Tigerin laatu on paskaa, joten maksan laadusta 10e, en logosta
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 01:11"]Märkiä hiuksia ei saa repiä. Märkä hius venyy ja siihen tulee mikrovaurioita, joistä sitten tulee halkeamia ja kaksihaaraisia. Osta suihkutettava hoitoaine, niin selviää se tukka kosteanakin.
[/quote]
sehän se pointti onkin että tangle teezer ei revi.
Olin kanssa mukanas säästävinäni, ja ostin ensin Glitterin kopion - ihan surkea, sitten jonkun halppis tanglen - joo näytti ehkä samalta, mutta ei toiminut. Sitten joku viisas sanoi minulle, että Tangle Teezer on patentoitu. Sitä harjasideaa ei kopioilla saa olla. Ositin sitten vihdoin TT Originaalin - ja nyt vuodessa mun blondatut, ohuet, pidennyksillä aiemmin pilatut hiukset - on tuuheentunut ihan mielettömästi! Se ei revi, ja selkeästi hiukseni kiittää. Ja lasten suustakin totuus tulee - vaikka kopiot on pinkkejä, eivät kelpaa. Pelkästään mun musta Tangle Teezer....:P Se ei kuulemma satuta <3