Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän minussa on vialla?

Vierailija
23.03.2014 |

Ehdotin miehelle panemista, mutta hän sanoi ettei häntä innosta (tarjoutui kyllä hoitelemaan minut muulla tavalla, mutta se ei taas minua kiinnostanut), enkä suuttunut yhtään. Kummallista tässä siis on se, etten suuttunut torjutuksi tulemisesta! Ihan pikkuisen vaan loukkaannuin ja siinä se, vaikka nyt pitäisi vielä olla pahin PMS-vaihe päällä! Miten voin olla näin säyseä? Olenkohan ihan terve?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäs?

Vierailija
2/16 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 23:29"]

Ikäs?

[/quote]

Täytän ensi kuussa 19. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 23:29"]

Ikäs?

[/quote]

Täytän ensi kuussa 19. :)

[/quote]

Tämä ei ollut oikea ap. Olen 36, vauvakuumetta ilmassa siis... Olisikohan tärpännyt?

-ap

Vierailija
4/16 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just. Kasvakaa nyt aikuiseksi ja se tapahtuu parhaiten niin, että opettelette keskustelemaan asioista avoimen sivistyneesti:)

Vierailija
5/16 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee kuule testi, niin tiedät?

Vierailija
6/16 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 23:40"]

No tee kuule testi, niin tiedät?

[/quote]

Eihän se kai vielä näkyisi testissä...

-ap

Vierailija
7/16 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule tänne pantavaksi, on niin saatanan kuiva kausi päällä.

Vierailija
8/16 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule tänne pantavaksi, on niin saatanan kuiva kausi päällä.

Vierailija
9/16 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 23:38"]

No just. Kasvakaa nyt aikuiseksi ja se tapahtuu parhaiten niin, että opettelette keskustelemaan asioista avoimen sivistyneesti:)

[/quote]

Mistä meidän pitäisi keskustella? Kyllä me keskustellaan avoimesti ihan kaikista suhteeseen liittyvistä asioista. Aloitukseni pointtina oli se, että minulle on epätavallista, etten suuttunut miehelleni, vaikka yleensä PMS-päivinä suutun aika helposti, ja siksi mietinkin, voisiko syynä olla raskaus (joka siis olisi erittäin toivottu asia). Taisin ilmaista asian epäselvästi, se oli oma moka.

-ap

Vierailija
10/16 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että ois tärpänny ja just siitä johtuu! Onnea yrityksille! :)

Meillä jänskätään että onko ehkäsy pettäny... Vauvalle ajankohta ei paras, mut oon tosi innoissani jos plussaa! Mies ei yhtä innoissaa, mut ei surullinenkaa :P

Vierailija
11/16 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 00:03"]

Toivotaan että ois tärpänny ja just siitä johtuu! Onnea yrityksille! :)

Meillä jänskätään että onko ehkäsy pettäny... Vauvalle ajankohta ei paras, mut oon tosi innoissani jos plussaa! Mies ei yhtä innoissaa, mut ei surullinenkaa :P

[/quote]

Kiitos! Toivotaan että teilläkin plussaa, ja että mieskin siitä sitten innostuisi!

-ap

Vierailija
12/16 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 jep. Ollaan vaan tosi nuoria ja tavallaan elämä edessä... Vauva muuttaisi elämämme täysin! Asutaan vielä vanhempiemme luona mutta muutos ollaan harkittu viim. kahden vuoden päästä, että se ainakin aikaistuisi :D

Millainen elämäntilanne teillä? :)

Vierailija
13/16 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 00:06"]

10 jep. Ollaan vaan tosi nuoria ja tavallaan elämä edessä... Vauva muuttaisi elämämme täysin! Asutaan vielä vanhempiemme luona mutta muutos ollaan harkittu viim. kahden vuoden päästä, että se ainakin aikaistuisi :D

Millainen elämäntilanne teillä? :)

[/quote]

No mut kyllähän se vauva sitten teitä "kasvattaisi", että ei varmaan kannata sitä stressata. :) Nuorena jaksaakin paremmin! Me siis ollaan jo 36 ja 38, ja ollaan nyt lasta yritetty muutama kuukausi. Avoliitossa ollaan elelty jo viitisen vuotta. Kovasti toivotaan että olisi tärpännyt!

Vierailija
14/16 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 mäkin laitan peukut pystyyn et teil ois tärpänny! Me ehditään kyllä vielä vauvoja saamaa, mut ois se ihanaa! Mun sisko sai 16. päivä tytön, on se vaan niin ihana käärö! Me ollaan 21 ja 20... Mut kyl mä ainakin oisin iha valmis äidiks ;) Tosi hienoo et odotatte sitä plussaa yhdessä innolla! Mua vähä harmittää ku poikaystävä 'vitsillä' murjas jotai abortista :S ois paljo ihanempaa noin ku teillä on!

Vierailija
15/16 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 00:16"]

10 mäkin laitan peukut pystyyn et teil ois tärpänny! Me ehditään kyllä vielä vauvoja saamaa, mut ois se ihanaa! Mun sisko sai 16. päivä tytön, on se vaan niin ihana käärö! Me ollaan 21 ja 20... Mut kyl mä ainakin oisin iha valmis äidiks ;) Tosi hienoo et odotatte sitä plussaa yhdessä innolla! Mua vähä harmittää ku poikaystävä 'vitsillä' murjas jotai abortista :S ois paljo ihanempaa noin ku teillä on!

[/quote]

Todennäköisesti miehesikin innostuu sitten, jos teillä plussaa, varsinkin kun asia alkaa konkretisoitua (ultran ym. myötä). Ja jos ei nyt ole tärpännyt (meillä tai teillä), niin myöhemmin sitten. Kaikkea hyvää teille! :) 

-ap

Vierailija
16/16 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 olet varmasti oikeassa :) kaikkea hyvää teille myös :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi