Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Haluaisitko, että joku näkee sut runkkaamassa?

Vierailija
20.11.2020 |

Salaa tai tietoisesti ihan sama. Mutta haluaisitko, että joku näkee? Kiihottaisiko tilanne?
Olen vähän ymmärtänyt, että yleisesti ajatellaa miesten tietenkin haluavan, mutta olen myös ymmärtänyt, että ei päde kaikkiin.

Mies! Haluaisitko, että joku näkee sut runkkaamassa?

Vaihtoehdot

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisn kyllä nähdä kun mies sen tekee. Oliko kysymys siis kelle?

Vierailija
2/22 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisn kyllä nähdä kun mies sen tekee. Oliko kysymys siis kelle?

Eikö toi otsikon kysymys ole aika selkeästi miehille suunnattu ”mies, haluatko että sut nähdään runkkaamassa”.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen vaimolle runkannut. Hän polvillaan kylppärissä, pitää tisseistään kiinni ja odottaa. Laukean rinnoille.

Vierailija
4/22 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähän riippuu näkijästä. Joskus vuosia sitten muijan porukoiden mökillä oltiin ja aamusta oli kova krapulapanetus ja hirveä seisokki tietysti.

Hänen silloin 19.v sisko oli muun muassa siellä. Samassa tilassa nukuttiin ja huomasin hänen heräilevän hetken mielijohteesta heitin vaivihkaa peittoa sivuun ja kullin boksereista ulos ja muka nukuin. Yllättävän pitkään viihtyi istumassa sängyn reunalla hän. Ja kun meni huoneesta ulos niin sivusilmällä pystyin katselemaan, että kuikuili sieltä tuvan puoleltakin. Mukamas unissaan otin meisselistä kiinni ja tein hitaita runkkausliikkeitä. Pystyin vilkuilemaan ja ihan tosissaan näin, että hänen kätensä kävi pikkuhousujensa päällä, ennen kuin poistui minun idiootin aivastuksen takia. Tällä mielikuvalla on pystynyt kyllä runkkaamaan lukuisia kertoja. Tämä ei ole mikään fantasia tarina

Vierailija
5/22 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Olen kyllä silloin tällöin runkannut ihan vaimoani katsellen. Esimerkiksi nukkumaan menessä, kun hän on vaihdellut vaatteitaan on alkanut seisomaan ja olen tehnyt selväksi, että haluaisin katsella enemmänkin. Ei tämä nyt ihan sama asia ole, mutta onhan se kiihottavaa katsella ja näyttää hänelle, kuinka hänestä kiihotun. Yleensä se päättyy kyllä johonkin muuhun loppujen lopuksi, mutta välillä haluan vain näyttää, kuinka ihan omin avuin hänelle laukean. Hoidan hänet sitten perään vaikka sormin tai nuolemalla.

Vierailija
6/22 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, äiti.

Vierailija
7/22 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta vain naiselle josta pidän. Naisen pitäisi myös tykätä näkemästään tietysti.

Vierailija
8/22 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin yllättää ihastukseni runkkaamasta ja mennä sitten auttamaan.

Noin yleisesti ei kiinnosta miesten runkkaus yhtään, mutta ihastuksen kohdalla näin.

Vierailija
9/22 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko mulla joku fetissi asiaan, mutta kiihottaa todellakin ajatus, että joku katselee vaikka mun huomaamattani, kun pidän omaa kivaa.

Vierailija
10/22 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein. Vähän nolottaa jo pelkkä ajatus.

Vierailija
11/22 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa tirkistelemällä ja niin, että molemmat nauttivat tilanteesta.

Vierailija
12/22 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä, kun mies pitää itseään hyvänä. Olisi kiva olla ns. kärpäsenä katossa, etten vaikuttaisi tilanteeseen vaan mies olisi ihan itsekseen.

Vierailija
13/22 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattashan se olla kivaa. :D Siis jos olis tyttöystävä ja hän yllättäs ja naurahtas. :D Jos oli kuka tahansa, nii sit ei.

Vierailija
14/22 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, ehkä mulla on fetissi tähän. Vakin kanssa välillä runkkaillaan yhdessä ja kerrotaan milloin ja mille viimeksi.

Yhden satunnaisen etäpanon kansssa harrastetaan wa-seksiä. Lisäksi hän lähettää itsestään kuvia/videoita, joille mun pitää tehdä mälläysvideoita ja lähettää takaisin.

Pari kertaa matkoilla hotellisiivooja on suostunut katsomaan (vaatteet päällä), miten runkkaan alasti hänen edessään.

Käyn lisäksi yhden dominan luona kertomassa runkkuseikkailuista ja hän alistaa ja rankaisee mua miten haluaa. Yleensä kiusaa runkkaamalla, pilaa orkut ja jatkaa samantien muutamaan kertaan. Lopputulos on tyhjät kassit, kalu herkkänä ja taivaallinen olo.

Vierailija
15/22 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen läski ja ruma mies, jolla on pieni penis. Häpeän itseäni, kun joskus harvoin masturboin. Olisi suorastaan painajaista, jos joku muukin näkisi mut toimissa itseni kanssa. Olen oikeastaan pohtinut masturboinnin lopettamista ja suihkussakin nykyään käyn pimeässä, että en joudu näkemään kehoani ilman vaatteita.

Vierailija
16/22 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen pitkä, kookaskaluinen, urheilullinen ja mua ei haittaisi, jos seksikumppanini toivoisi näkevänsä. Ajatus jopa kiihottaa esileikkinä.. En kuitenkaan tahtoisi ulkopuolisille esitellä vehjettäni.

Vierailija
17/22 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nimenomaan kiihottaa ja kiinnostaa tilanne, jossa joku ei-tuttu voisi mut nähdä muna pystyssä touhuumassa. En tietenkään tarkoita, että lähtisin johonkin julkisesti paljastelemaan, vaan jotain luontevaa tilannetta, mitä on vaikea tähän keksiä. Siis, että olisi vaikka yksin jossain luonnossa retkeilemässä ja päätyisin runkkamaan itsekseni ja sitten joku sattuisi paikalle tms.

Vierailija
18/22 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin joskus wanhassa kivitalossa ja tien toiselle puolelle oli rakennettu rakennus ja jonka toisessa päässä oli toimistoja. Tapanani oli aamusella runkata lattialla maaten ja toivoin, että joku nainen tulisi ikkunaan ja huomaisi toimeni. Näin kävikin ja samassa ikkunassa puuhasteluani kyttäsi 4 naista ja jolloin pokkani petti. Oli piemää talviaikaa ja kohdelampun olin asettanut niin, että käteenvetoni todellakin huomattaisiin. Jatkoin kuitenkin samaan tapaan seuraavina ja jo ennen kuin toimisto aukesi oli siellä ikkunassa vain yksi nainen ja hänelle runkkasin joka aamu....nautin suunnattomasti kun tiesin hänen katselevan. Olisipa kiva tietää hyväilikö hän klitoristaan samalla kun katseli? Mitä luulette NAISET???

Vierailija
19/22 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni nämä touhut ovat kotitehtävänä lääketieteellisessä koulutuksessa, sairaanhoitajat lääkärit, elleivät ole omatoimisesti opiskelleet aiemmin.

Vierailija
20/22 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen läski ja ruma mies, jolla on pieni penis. Häpeän itseäni, kun joskus harvoin masturboin. Olisi suorastaan painajaista, jos joku muukin näkisi mut toimissa itseni kanssa. Olen oikeastaan pohtinut masturboinnin lopettamista ja suihkussakin nykyään käyn pimeässä, että en joudu näkemään kehoani ilman vaatteita.

Millään kertomallasi ei ole väliä, kun saa katsella toisen nautintoa.

Vapaana naisena olisin jo luonasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän