Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en aio mennä enkä halua mennä töihin

Vierailija
20.11.2020 |

En mene töihin ennen kuin opinnot ovat pulkassa lipastolla. Miksi se on niin monille niin vaikea tajuta? Tiedän sen että jos oisin töissä ne vähäisetkin opintojen etenemiset tyssäisi ku lehmän häntä. Onko taktiikka hyvä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä taktiikka, jos tiedät että se on sinulle se sopiva.

Vierailija
2/8 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viimeksi töissä 2 vuotta sitten 1 kk. Sinä aikana en tehnyt yhtään mitään ja työ vaan väsytti koko ajan. Nyt saan edes jotain tehtyä kun asiat pyörii aamusta iltaan mielessä ja paine tehdä asioita kasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedät itsesi parhaiten AP. Älä väsytä itseäsi. Opintojen jälkeen kerkeät kyllä työelämässä olemaan. Ihan hyvä päätös minun mielestäni.

Vierailija
4/8 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelu on nyt sun "duuni", panosta kaikki siihen. Tsemppiä!

Vierailija
5/8 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittoos. Näin mäkin oon aatellut että opinnot on mun juttu nyt. En edes tunne huonoa omatuntoa vaikka oon sosiaalituella elävä pummi koska selviän vähällä rahalla. Aiemmin kun olen opiskellut erään tutkinnon ja mut oikeasti pakotettiin töihin tehtaaseen niin lopputyö oli arvosanalla 1 väännetty, yöllä silmät sirrissä kirjoittaen. Vaikka tuolloin tehtaasta tienasikin hyvin niin kyllä mä kärsin että en osannut nuorempana jämäkämmin keskittyä vaan opintoihin. Fakta on että työnteko ja täyspäiväopiskelu ei sovi yhteen ellei ole lahjakkuus

ap

Vierailija
6/8 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rahasi riittää, niin hyvä juttu. Mitä sitä väkisellä töitä tekemään, jos tietää että opiskelut kärsii samalla.

7/8 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös. Tunnet itse itsesi ja oman jaksamisesi parhaiten. Keskity nyt opiskeluun hyvällä omallatunnolla. Ehdit tehdä töitä valmistumisen jälkeenkin. 

Vierailija
8/8 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa. Tuskin sinua kukaan edes huolisi töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän