Onko kenellekään syntynyt kolmea tai useampaa samaa sukupuolta olevaa lasta?
Siis, että kaikki lapsesi ovat joko poikia tai tyttöjä?
Mun tutuista monilla on kaksi tyttöä ja parilla kaksi poikaa. Se ei ole mitenkään ihmeellistä. Mutta sitten viimeistään kolmannen lapsen kohdalla onkin käynyt niin, että lapsi onkin eri sukupuolta kuin muut lapset.
Olisi jännä kuulla, että onko sellaisia isompia perheitä, joissa kaikki lapset olisivat samaa sukupuolta. ;-)
Kommentit (75)
no onhan noita. mun parhaalla kaverilla on kolme poikaa. työkaverilla kolme tytärtä.
Yhdellä tutullani on viisi poikaa.
Oma lapsuudenperheeni. Meitä on neljä tyttöä.
Mulla kolme isoveljeä ja minä perheen tyttö iltatähtenä :P
Meillä on 5 tyttöä eli minä ja siskoni :) ei yhtään veljeä.
Puolisoni perheessä on viisi lasta, joista hän on ainut poika. Omassa lapsuudenperheessäni myös viisi lasta, ensimmäiset kolme ollaan tyttöjä ja kaksi viimeistä poikia. Naapurissa asuu mies jolla on 5poikaa :)
Olisi ollut kiva jos olisi ollut veli
Isälläni on viisi veljeä ja yksi velipuoli.
Mun serkulla on seitsemän lasta, josta 6 on samaa sukupuolta.
Mieheni isällä on kuusi veljeä eikä yhtään siskoja :-P
Meitä sisaruksia on kolme (tyttöjä). Isälläni on neljä veljeä.
Tiedän kaksi perhettä, jossa on 4 poikaa.
Ei ole, ei sellaisia perheitä ole.
Hävittäjälentäjille syntyy usein pelkkiä tyttöjä. Hävittäjälentäjät altistuvat g-voimille, ja pojissa esiintyvät y-kromosomit eivät juuri kestä g-voimia. Esimerkkinä kauniit Ollilan bloggarisiskokset Annika, Sara ja kaksi nuorempaa sisarusta.
Äitini perheessä oli 4 tytärtä ja meillä on 3.
Tunnen seitsemästä veljeksestä 2 omalta kotikylältä, sitten oli joskus joku lehtijuttu tai telkussa perheestä jossa oli myös seitsemän veljestä ja näillä jopa meni ne nimet kuten kirjassa, näitä en siis tunne.
Tuttavalla 4 poikaa, ei tyttöjä. Ex oli sarjasta 3 poikaa ja pikkusisko. Äidinäidillä 5 siskoa, ei veljiä.
Varmaan muitakin muistuisi mieleen jos tarpeeksi kaivelisi, nyt äkkiä tulee mieleen vain sellaisia lapsikatraita joissa ensimmäiset lapset ovat eri sukupuolta.
Meillä on kolme tyttöä ja nyt odotetaan poikaa.